Przetargi.pl
Prace związane ze sporządzaniem operatów szacunkowych - wycena ul. Długoszowskiego w Nowym Sączu

Miasto Nowy Sącz ogłasza przetarg

  • Adres: 33-300 Nowy Sącz, Rynek 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 4444368 , fax. 018 443-78-63
  • Data zamieszczenia: 2009-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Nowy Sącz
    Rynek 1 1
    33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
    tel. 018 4444368, fax. 018 443-78-63
    REGON: 00064016500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowysacz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prace związane ze sporządzaniem operatów szacunkowych - wycena ul. Długoszowskiego w Nowym Sączu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamawiający dzieli zamówienie na 4 zadania: A.ZADANIE NR I 1.Przedmiotem zamówienia są prace w zakresie wyceny nieruchomości, w wyniku której zostaną sporządzone operaty szacunkowe określenia wartości rynkowej nieruchomości gruntowych nabytych z mocy prawa przez Miasto Nowy Sącz na mocy ostatecznej decyzji o ustaleniu lokalizacji drogi wydanej w trybie przepisów ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (j.t. Dz. U. z 2008r. Nr 193 poz. 1194, zmiana Dz. U. z 2008r. Nr 199 poz. 1227) przed wejściem w życie zmiany z dnia 10 września 2008 r. Operaty szacunkowe stanowić będą dowód w postępowaniu administracyjnym dotyczącym ustalenia wysokości odszkodowania za ww. nieruchomości. 2.Szczegółowy zakres usługi dla Zadania I został określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3.Liczba działek planowanych do wyceny - 30 szt. 4.Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia w następujący sposób: -operaty szacunkowe określenia wartości 15 działek gruntu należy dostarczyć w ciągu 15 dni od dnia podpisania umowy, -operaty szacunkowe określenia wartości kolejnych 15 działek gruntu należy dostarczyć w ciągu 30 dni od dnia podpisania umowy, B.ZADANIE NR II 1.Przedmiotem zamówienia są prace w zakresie wyceny nieruchomości, w wyniku której zostaną sporządzone operaty szacunkowe określenia wartości rynkowej nieruchomości gruntowych nabytych z mocy prawa przez Miasto Nowy Sącz na mocy ostatecznej decyzji o ustaleniu lokalizacji drogi wydanej w trybie przepisów ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (j.t. Dz. U. z 2008r. Nr 193 poz. 1194, zmiana Dz. U. z 2008r. Nr 199 poz. 1227) przed wejściem w życie zmiany z dnia 10 września 2008 r. Operaty szacunkowe stanowić będą dowód w postępowaniu administracyjnym dotyczącym ustalenia wysokości odszkodowania za ww. nieruchomości. 2.Szczegółowy zakres usługi dla Zadania II został określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3.Liczba działek planowanych do wyceny - 37 szt. 4.Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia w następujący sposób: -operaty szacunkowe określenia wartości 19 działek gruntu należy dostarczyć w ciągu 15 dni od dnia podpisania umowy, -operaty szacunkowe określenia wartości kolejnych 18 działek gruntu należy dostarczyć w ciągu 30 dni od dnia podpisania umowy, C.ZADANIE NR III 1.Przedmiotem zamówienia są prace w zakresie wyceny nieruchomości, w wyniku której zostaną sporządzone operaty szacunkowe określenia wartości rynkowej nieruchomości gruntowych nabytych z mocy prawa przez Miasto Nowy Sącz na mocy ostatecznej decyzji o ustaleniu lokalizacji drogi wydanej w trybie przepisów ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (j.t. Dz. U. z 2008r. Nr 193 poz. 1194, zmiana Dz. U. z 2008r. Nr 199 poz. 1227) przed wejściem w życie zmiany z dnia 10 września 2008 r. Operaty szacunkowe stanowić będą dowód w postępowaniu administracyjnym dotyczącym ustalenia wysokości odszkodowania za ww. nieruchomości. 2.Szczegółowy zakres usługi dla Zadania III został określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3.Liczba działek planowanych do wyceny - 21 szt. 4.Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia w następujący sposób: -operaty szacunkowe określenia wartości 10 działek gruntu należy dostarczyć w ciągu 15 dni od dnia podpisania umowy, -operaty szacunkowe określenia wartości kolejnych 11 działek gruntu należy dostarczyć w ciągu 30 dni od dnia podpisania umowy. D.ZADANIE NR IV 1.Przedmiotem zamówienia są prace w zakresie wyceny nieruchomości, w wyniku której zostaną sporządzone operaty szacunkowe określenia wartości rynkowej nieruchomości gruntowych nabytych z mocy prawa przez Miasto Nowy Sącz na mocy ostatecznej decyzji o ustaleniu lokalizacji drogi wydanej w trybie przepisów ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (j.t. Dz. U. z 2008r. Nr 193 poz. 1194, zmiana Dz. U. z 2008r. Nr 199 poz. 1227) przed wejściem w życie zmiany z dnia 10 września 2008 r.. Operaty szacunkowe stanowić będą dowód w postępowaniu administracyjnym dotyczącym ustalenia wysokości odszkodowania za ww. nieruchomości. 2.Szczegółowy zakres usługi dla Zadania IV został określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3.Liczba działek planowanych do wyceny - 26 szt. 4.Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia w następujący sposób: -operaty szacunkowe określenia wartości 13 działek gruntu należy dostarczyć w ciągu 15 dni od dnia podpisania umowy, -operaty szacunkowe określenia wartości kolejnych 13 działek gruntu należy dostarczyć w ciągu 30 dni od dnia podpisania umowy. E.Zamawiający dopuszcza realizację przedmiotowego zamówienia przy posłużeniu się podwykonawcami. F.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 701200008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje obowiązku wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych (ustawy PZP), tj.: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz potwierdzenia nie podlegania wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy pod uwagę będą brane oferty wykonawców wpisanych do rejestru lub zgłoszonych do ewidencji działalności gospodarczej (dotyczy Zadania I, Zadania II, Zadania III i Zadania IV). 3.W zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia pod uwagę będą brani wykonawcy, którzy dysponują osobą posiadającą uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości (dotyczy Zadania I, Zadania II, Zadania III i Zadania IV). 4.W przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia każdy z wykonawców musi indywidualnie spełnić warunki udziału w postępowaniu wskazane w pkt 1 i 2 natomiast w przypadku warunków wskazanych w pkt 3 pod uwagę będzie brany potencjał wszystkich wykonawców na poszczególne Zadania wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5.Zamawiający dokona sprawdzenia spełnienia przez wykonawców wymogów określonych w ustawie i w specyfikacji w zakresie jakości oferty, a mianowicie pod uwagę będą brane oferty zawierające: a)komplet ważnych oświadczeń i wymaganych specyfikacją dokumentów, b)wyłącznie prawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, c)oraz oferty wykonawców, którzy nie wykonywali bezpośrednio czynności związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania, i nie posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.OŚWIADCZENIE o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy PZP (dotyczy Zadania I, Zadania II, Zadania III i Zadania IV); 2.DOKUMENTY potwierdzające między innymi spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy PZP: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy Zadania I, Zadania II, Zadania III i Zadania IV); b)dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - kserokopie uprawnień wg wymagań określonych w SEKCJA III.2) WARUNKI UDZIAŁU, pkt 3 niniejszego ogłoszenia (dotyczy Zadania I, Zadania II, Zadania III i Zadania IV). 3.Oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 należy przedstawić w formie oryginału; 4.Dokumenty, o którym mowa w pkt 2 należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej (każda zapisana strona) za zgodność z oryginałem przez wykonawcę: a)zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, b)dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę; 5.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa pkt 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 6.Dokument, o którym mowa w pkt 5 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 5, należy złożyć dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt 7 stosuje się odpowiednio.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowysacz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach