Przetargi.pl
Prace zwiazane z wykonaniem remontów chodników istniejacych w ciągach dróg powiatowych Powiatu Legionowskiego

Powiat Legionowski ogłasza przetarg

  • Adres: 05119 Legionowo, ul. gen. Władysława Sikorskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 840 872 , fax. 227 742 551
  • Data zamieszczenia: 2018-02-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Legionowski
    ul. gen. Władysława Sikorskiego 11
    05119 Legionowo, woj. mazowieckie
    tel. 227 840 872, fax. 227 742 551
    REGON: 1326985800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiat-legionowski.pl zakładka Zamówienia publiczne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prace zwiazane z wykonaniem remontów chodników istniejacych w ciągach dróg powiatowych Powiatu Legionowskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów w pasach dróg powiatowych Powiatu Legionowskiego polegające na całorocznym remoncie następujących nawierzchni:1) chodników ciągów pieszych,2) zjazdów,3) zatok postojowych,4) parkingów.2.Remonty nawierzchni chodników i dróg rowerowych oraz nawierzchni zatok parkingowych i parkingów obejmują:1)wymianę materiału na nowy (100% ułożenia nowego materiału w istniejącym śladzie chodników, dróg rowerowych, parkingów i zatok parkingowych),2)wykonanie podbudowy,3)przełożenie istniejącej nawierzchni w/w bez udziału nowego materiału,4)naprawę obrzeży – 100% wymiana materiału na nowy,5)przełożenie obrzeży bez udziału nowych (obrzeża stanowią własność Zamawiającego),6)naprawę krawężników – 100% wymiana materiału na nowy,7)przełożenie krawężników bez udziału nowych (krawężnik stanowi własność Zamawiającego),8) wykonanie ławy betonowej,9)wykonanie odwodnienia betonowego podchodnikowego.3.Zamawiający każdorazowo zlecać będzie remonty podając zakres, technologię oraz terminy realizacji.4.Drogi powiatowe Powiatu Legionowskiego, których remonty dotyczą wskazano w załączniku nr 1 do wzoru umowy pn.: Wykaz dróg i ulic.5.Przewidywane roboty remontowe przedstawiają się następująco:1) wymiana materiału na nowy (100% ułożenia nowego materiału w istniejącym śladzie chodników, dróg rowerowych, parkingów i zatok parkingowych):- kostka brukowa szara gr. 8 cm – 400 m2, - kostka brukowa kolor gr. 8 cm - 400 m2,- kostka brukowa szara gr. 6 cm – 200 m2,- kostka brukowa kolor gr. 6 cm – 200 m2;2)wykonanie podbudowy – 1500 m2,3)przełożenie istniejącej nawierzchni bez udziału nowego materiału – 4500 m2,4)naprawę obrzeży – 100% wymiana materiału na nowy:- obrzeża betonowe 6x20 - 200 mb;- obrzeża betonowe 8x30 - 200 mb, 5)przełożenie obrzeży bez udziału nowych (obrzeża stanowią własność Zamawiającego) – 200 mb,6)naprawę krawężników – 100% wymiana materiału na nowy:- krawężnik betonowy 15x30 - 300 mb;- krawężnik betonowy 20x30 - 300 mb,7)przełożenie krawężników bez udziału nowych (krawężnik stanowi własność Zamawiającego) – 200 mb,8)wykonanie ławy betonowej – 200 mb,9)wykonanie odwodnienia betonowego podchodnikowego – 200 mb.6.Zamawiający zastrzega, że przewidywane powierzchnie do remontu podane powyżej służą jedynie do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający zawrze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację zamówienia w podanych powierzchniach.7.Zamawiający każdorazowo zlecać będzie roboty podając zakres, technologię oraz terminy realizacji.8.Zamawiający przewiduje dwa tryby naprawy nawierzchni asfaltowych:1)tryb awaryjny. Przy zleceniu w trybie awaryjnym Wykonawca zobowiązuje się przystąpić do naprawy w czasie nie dłuższym niż 11 godzin od momentu przyjęcia zlecenia od Zamawiającego. Naprawa w trybie awaryjnym winna zakończyć się w ciągu 24 godzin od przyjęcia zlecenia,2)tryb zwykły. Przy zleceniu w trybie zwykłym Wykonawca zobowiązuje się przystąpić do naprawy w czasie nie dłuższym niż 2 dni od dnia przyjęcia zlecenia od Zamawiającego. Termin zakończenia napraw w trybie zwykłym zostanie każdorazowo uzgodniony z Wykonawcą i dostosowany do rodzaju i zakresu zleconych napraw.9.Zamawiający dopuszcza następujące formy przekazywania Wykonawcy zleceń:1)pisemna (dotyczy trybu zwykłego),2)fax (dotyczy trybu zwykłego i awaryjnego),3)e-mail (dotyczy trybu zwykłego i awaryjnego),4)telefon (dotyczy trybu awaryjnego).10. Roboty muszą być wykonane zgodnie ze specyfikacją wykonania i odbioru robót stanowiącą załącznik nr 1. 11.Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia możliwości stałego kontaktu z Zamawiającym w celu przyjmowania i realizacji zleceń udostępniając Zamawiającemu nr telefonu, nr fax oraz adres e-mail.12.Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia i wyznaczenia osoby do kontaktu i zobowiąże się do przyjmowania od Zamawiającego zleceń w dni robocze w godzinach 8.00-16.00 (dotyczy trybu zwykłego) oraz w dni wolne od pracy i całodobowo (dotyczy trybu awaryjnego).13.W przypadku okoliczności niezależnych od Wykonawcy uniemożliwiających prowadzenie robót oraz uchybienia terminom realizacji w trybie zwykłym i awaryjnym obowiązkiem Wykonawcy będzie zabezpieczyć i oznakować obszar uszkodzonych nawierzchni do czasu ich naprawy. 14.Wykonawca zobowiązany będzie zabezpieczyć i oznakować front robót w pasie drogowym. 15.W przypadku wyrządzenia przez Wykonawcę szkód podczas prowadzenia robót, Wykonawca zobowiązany będzie do naprawienia szkody, a w przeciwnym wypadku Zamawiający dokona potrącenia z faktury wystawionej przez Wykonawcę w wysokości pełnej wartości szkody. 16. Informacja o przewidywanych zamówieniach na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp.1)Zamawiający może w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego udzielić zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp. tj. polegających na wykonaniu remontów chodników na ternie Powiatu Legionowskiego, wskazanych zgodnie z zapisami Rozdziału VII ust. 1 SIWZ,2)Przewidywane powierzchnie do remontu, w ramach powtórzenia podobnych robót budowlanych, przedstawiają się następująco:a) wymiana materiału na nowy (100% ułożenia nowego materiału w istniejącym śladzie chodników, dróg rowerowych, parkingów i zatok parkingowych):- kostka brukowa szara gr. 8 cm – ilość orientacyjna: 200 m2,- kostka brukowa kolor gr. 8 cm - ilość orientacyjna: 200 m2,- kostka brukowa szara gr. 6 cm – ilość orientacyjna: 100 m2, - kostka brukowa kolor gr. 6 cm – ilość orientacyjna: 100 m2;b) wykonanie podbudowy – ilość orientacyjna: 500 m2,c) przełożenie istniejącej nawierzchni bez udziału nowego materiału – ilość orientacyjna: 2000 m2,d) naprawę obrzeży – 100% wymiana materiału na nowy:- obrzeża betonowe 6x20 - ilość orientacyjna: 100 mb,- obrzeża betonowe 8x30 - ilość orientacyjna: 100 mb; e) przełożenie obrzeży bez udziału nowych (obrzeża stanowią własność Zamawiającego) - ilość orientacyjna: 100 mb;f) naprawę krawężników – 100% wymiana materiału na nowy:- krawężnik betonowy 15x30 - ilość orientacyjna: 100 mb,- krawężnik betonowy 20x30 - ilość orientacyjna: 200 mb;g) przełożenie krawężników bez udziału nowych (krawężnik stanowi własność Zamawiającego) – ilość orientacyjna: 100 mb;h) wykonanie ławy betonowej – ilość orientacyjna: 100 mb;i) wykonanie odwodnienia betonowego podchodnikowego – ilość orientacyjna: 100 mb; 3)Termin wykonania zamówienia i cena zostaną ustalone w trybie zamówienia z wolnej ręki. Warunki udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych zostaną ustalone na podstawie zapisów umowy zawartej w ramach zamówienia podstawowego.17. Okres gwarancji i rękojmi wynosi 12 miesięcy od daty zakończenia wykonania przedmiotu umowy. 18.W celu zapewnienia poprawnego wykonania przedmiotu umowy Wykonawca jest zobowiązany do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wszystkie osoby na okres realizacji zamówienia, które będą wykonywać czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia tj.:- kierowca samochodów ciężarowych oraz dostawczych,- operator płyty wibracyjnej.19.Realizacja w/w czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 108). Wymóg powyższy nie dotyczy samego Wykonawcy lub Podwykonawcy (w tym wspólników spółek osobowych), który osobiście realizować będzie w/w czynności na zasadzie jednoosobowej działalności gospodarczej (samozatrudnienie).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 4 940,00 zł (słownie: cztery tysiące dziewięćset czterdzieści złotych). 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:1)pieniądzu – przelewem na rachunek Zamawiającego – oznacza to, że w terminie składania ofert wniesione wadium musi znaleźć się na rachunku Zamawiającego;2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej; z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;3)gwarancjach bankowych;4)gwarancjach ubezpieczeniowych;5)poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804).3.Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. 4.Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Legionowie nr 92 8013 0006 2001 0000 2424 0008. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 5.Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium także na cały okres związania ofertą, zostanie odrzucona. 6.Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polska Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 510 na V piętrze – Wydziała Finansowo - Księgowy. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty.Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana (tylko wobec Wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza) w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust 2 ustawy, jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia (tylko, jeśli dotyczy),b)pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (tylko, jeśli dotyczy). Dokument zobowiązania w swej treści musi zawierać, co najmniej następujące informacje: - dane podmiotu udostępniającego zasób, - dane podmiotu przyjmującego zasób, - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, - charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach