Starostwo Powiatowe w Suchej Beskidzkiej ogłasza przetarg
- Adres: 34-200 Sucha Beskidzka, ul. Mickiewicza 19
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 33 875 79 00 , fax. 33 874 15 52
- Data zamieszczenia: 2012-07-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Suchej Beskidzkiej
ul. Mickiewicza 19 19
34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie
tel. 33 875 79 00, fax. 33 874 15 52 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatsuski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prace związane z wykonaniem modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Naprawa - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Prace związane z wykonaniem modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Naprawa tj.: 1. Zakres przedmiotowych prac obejmuje: I. Etap I: 1) Pobranie dokumentacji geodezyjno-prawnej oraz analiza możliwości i zakresu jej wykorzystania w pracach modernizacyjnych a) Pobranie dokumentacji geodezyjno-prawnej z zasobu Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej oraz z Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Mieniem Starostwa Powiatowego w Suchej Beskidzkiej. b) Analiza i weryfikacja danych analogowych i cyfrowych powstałych w wyniku realizacji projektu Phare PL2003/005-710.01.08 pt.: Wektoryzacja map katastralnych w Polsce (WMK), prowadzonego przez Główny Urząd Geodezji i Kartografii (GUGiK). c) Analiza operatów geodezyjno-prawnych znajdujących się w zasobie PODGiK oraz w Wydziale Geodezji i Gospodarki Gruntami Starostwa Powiatowego w Suchej Beskidzkiej, w tym wykazanych w opracowaniu dla GUGiK wg stanu z 2006 r. i nowszych, pod kątem zakresu i możliwości ich wykorzystania w pracach modernizacyjnych. Sporządzenie raportów z wynikami analiz. 2) Uzupełnienie i aktualizacja istniejącej numerycznej mapy ewidencji gruntów i budynków założonej w 2006 r. w ramach projektu Phare PL2003/005-710.01.08 pt.: Wektoryzacja map katastralnych w Polsce (WMK) a) Import mapy numerycznej z formatu SWDE do systemu informatycznego funkcjonującego w PODGiK w Suchej Beskidzkiej. b) Uzupełnienie, weryfikacja i ewentualna korekta istniejących danych ewidencyjnych w oparciu o wyniki prac przeprowadzonych zgodnie pkt III. 1 niniejszych Warunków c) Wykonanie pomiarów budynków na osnowę geodezyjną. d) Ustalenie przebiegu granic działek zabudowanych i zurbanizowanych w trybie § 37-39 rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków. e) Weryfikacja terenowa i aktualizacja użytków gruntowych głównie dla terenów zabudowanych i zurbanizowanych. f) Uzupełnienie i dostosowanie struktury numerycznej mapy ewidencyjnej do aktualnych przepisów prawnych tak, aby mapa zawierała w swej treści niżej wymienione elementy, zapisane w postaci obiektowej: granice administracyjne, jednostki ewidencyjne, obręby, działki, kontury klasoużytków, budynki, rejony i obwody statystyczne, osnowę geodezyjną, stany prawne działek oraz elementy redakcyjne. 3) Uzupełnienie bazy danych ewidencyjnych o dane dotyczące budynków i lokali a) Pozyskanie danych geometrycznych dotyczących budynków. b) Pozyskanie danych opisowych dla budynków i lokali. c) Wczytanie do bazy danych programu EWMAPA i VEGA danych dotyczących budynków i lokali. d) Sporządzenie ewidencyjnych raportów podstawowych i pomocniczych oraz plików w formacie SWDE. 4) Skompletowanie i przekazanie projektu operatu ewidencyjnego do kontroli przed jego wyłożeniem do publicznego wglądu. II. Etap II: 1) Przygotowanie i wyłożenie do publicznego wglądu projektu operatu opisowo-kartograficznego ewidencji zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz rozpatrzenie uwag zgłoszonych przez strony a) Aktualizacja opracowanego projektu operatu ewidencyjnego w oparciu o zmiany, które wpłynęły do Starostwa od okresu przekazania operatu do kontroli, o której mowa w pkt III.4. niniejszych Warunków, do rozpoczęcia wyłożenia. b) Przygotowanie danych numerycznych oraz raportów podstawowych i pomocniczych do wyłożenia projektu operatu ewidencji gruntów i budynków. c) Wyłożenie projektu operatu opisowo-kartograficznego ewidencji do publicznego wglądu. d) Rozpatrzenie uwag i wprowadzanie wynikłych z nich zmian do operatu ewidencyjnego. 2) Zaimplementowanie zintegrowanych danych ewidencyjnych do bazy systemu informatycznego Starostwa a) Uzupełnienie operatu ewidencyjnego o te zmiany, które wpłynęły do Starostwa w trakcie wyłożenia projektu operatu. b) Instalacja zintegrowanych danych ewidencyjnych w systemie informatycznym Starostwa. c) Wygenerowanie i kontrola plików SWDE. 3) Skompletowanie i przekazanie operatu ewidencji gruntów i budynków do końcowej kontroli. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713540004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamwiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatsuski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Klasyfikacja gleboznawcza gruntów osuwiskowych.
Dodano: 2016-06-28 - Wykonanie projektu podziału nieruchomości gruntowych położonych w Wolbromiu
Dodano: 2016-06-16 - Wykonanie wstępnego projektu podziału i projektu podziału nieruchomości położonej w Wolbromiu
Dodano: 2016-05-25 - Wykonanie prac geodezyjnych i kartograficznych polegających na regulacji stanu prawnego nieruchomości Skarbu Państwa
Dodano: 2016-05-23 - Wykonanie wstępnego projektu podziału i projektu podziału nieruchomości położonej w Wolbromiu
Dodano: 2016-05-13 - Wykonanie projektu podziału nieruchomości położonej w Wolbromiu
Dodano: 2016-05-13 - Opracowanie dokumentacji geodezyjnej do regulacji stanu prawnego odcinków dróg powiatowych (1641K, 1646K, 1664K)
Dodano: 2016-05-05 - Wykonanie projektu podziału nieruchomości położonych w Wolbromiu
Dodano: 2016-04-01 - Wykonanie prac geodezyjnych i kartograficznych w zakresie kompleksowej modernizacji Operatu Ewidencji Gruntów i Budynków - Obrębu Gliczarów Górny
Dodano: 2016-03-31 - Wykonanie wstępnego projektu podziału z pomiarem na gruncie nieruchomości położonych w Wolbromiu
Dodano: 2016-02-24