Przetargi.pl
Prace związane z utrzymaniem czystości i porządku na terenie Dzielnicy Praga Północ m. st. Warszawy

Zarząd Praskich Terenów Publicznych w Dzielnicy Praga Północ m. st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 03-480 Warszawa, ul. Burdzińskiego 7
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 8187910 , fax. 022 818 77 10
  • Data zamieszczenia: 2009-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Praskich Terenów Publicznych w Dzielnicy Praga Północ m. st. Warszawy
    ul. Burdzińskiego 7 7
    03-480 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 8187910, fax. 022 818 77 10
    REGON: 01131216500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zptp.waw.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prace związane z utrzymaniem czystości i porządku na terenie Dzielnicy Praga Północ m. st. Warszawy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie prac związanych z utrzymaniem czystości i porządku w sezonie letnim i zimowym na terenie Dzielnicy Praga Północ, w szczególności: ręczne oczyszczanie chodników z nieczystości, ręczne oczyszczanie ścieków ulicznych, ręczne lub mechaniczne oczyszczanie jezdni ulic, opróżnianie koszy ulicznych, porządkowanie terenów nie zagospodarowanych, likwidację dzikich wysypisk, odśnieżanie jezdni, chodników i przejść dla pieszych, posypywanie nawierzchni jezdni środkami chemicznymi, posypywanie chodników i przejść dla pieszych piaskiem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 900000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 10 000 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do przetargu może przystąpić wykonawca, który: a) jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi, b) posiada uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, c) dysponuje niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonania danego zamówienia, d) znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, e) nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniają wymagania określone w art. 22 ust.1 wymienionej ustawy oraz spełniają wymagania określone w SIWZ. f) po zapoznaniu się z warunkami zamówienia akceptuje je bez zastrzeżeń
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. umowy regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie. 3. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 oraz art. 24 ust. 1 pkt 9 (w przypadku podmiotów zbiorowych) ustawy P z P, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. wykaz niezbędnego potencjału technicznego przewidzianego do realizacji zamówienia, jakim dysponuje Wykonawca (zgodnie z zał. Nr 4 do SIWZ). 6. wykaz usług wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat w zakresie objętym przedmiotem zamówienia z podaniem ich wartości (2.500.000,00 zł) , dat wykonania oraz odbiorców (zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ). Do wykazu należy dołączyć dokumenty (referencje, protokóły odbioru robót odpowiadających zamówieniu) potwierdzające, że roboty zostały wykonane z należytą starannością. 7. upoważnienie do reprezentowania Oferenta w sesji otwarcia ofert i do badań mających na celu sprawdzenie oświadczeń, dokumentów i przedłożonych informacji, wyjaśnień finansowych i technicznych aspektów złożonej oferty - zał. Nr 5 do SIWZ. 8. polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 9. zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie zbierania i transportu odpadów komunalnych na obszarze objętym przedmiotem zamówienia. 10. ofertę na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym zał. Nr 1 do SIWZ. 11. parafowany wzór umowy wraz z załącznikami jako akceptacja jej treści i warunków wg zał. Nr 6 do SIWZ. 12. dowód wniesienia wadium. 13. wypełniony kosztorys ofertowy zgodnie ze wzorem - załącznik nr 7 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zptp.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach