Przetargi.pl
Prace zduńskie w zakresie przestawienia istniejących i postawienia nowych pieców kaflowych w komunalnych lokalach mieszkalnych zarządzanych przez ZBiLK w Szczecinie w podziale na dwie części

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych Zakład Budżetowy ogłasza przetarg

  • Adres: 70-546 Szczecin, ul. Mariacka 25
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4886333, 4886301 , fax. (091) 48 93 831, 4893832
  • Data zamieszczenia: 2009-08-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych Zakład Budżetowy
    ul. Mariacka 25 25
    70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4886333, 4886301, fax. (091) 48 93 831, 4893832
    REGON: 81048167900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http:/WWW.ZBiLK.szczecin.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prace zduńskie w zakresie przestawienia istniejących i postawienia nowych pieców kaflowych w komunalnych lokalach mieszkalnych zarządzanych przez ZBiLK w Szczecinie w podziale na dwie części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie robót budowlano -remontowych ( zduńskich ) w lokalach mieszkalnych komunalnych zarządzanych przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych, zgodnie ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, na przestawienie i postawienie pieców ( załączniki nr 6 i nr 7 do siwz). 2. W ramach realizacji Zamówienia planuje się wykonanie ok. 16 sztuk postawień i ok.108 sztuk przestawień pieców kaflowych. Podana ilość pieców kaflowych do postawienia i przestawienia została obliczona jako średnia na podstawie danych z lat poprzednich ( 2006, 2007 i 2008r ) i w trakcie realizacji robót może ulec zmianie. 3. Zamówienie podzielono na następujące części: 3.1. część 1 obejmująca rejony nr 6, 7, 9 - w liczbie ok.6 sztuk postawień i ok.48 sztuk przestawień pieców kaflowych; 3.2. część 2 obejmująca rejony 10 i 14 - w liczbie ok.10 sztuk postawień i ok.60 sztuk przestawień pieców kaflowych; 4. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót remontowo - budowlanych na przestawienie istniejących i postawienie nowych pieców kaflowych. 5.Wykonawca zobowiązany jest do : 5.1. utrzymania porządku i wykonywania na bieżąco prac porządkowych po robotach zduńskich w lokalu mieszkalnym, na klatce schodowej w budynku i na terenie przyległym 5.2. wywiezienia gruzu budowlanego i innych odpadów powstałych podczas prac rozbiórkowych i budowlanych wraz z ich przekazaniem na składowisko odpadów. 5.3. zapewnienia niezbędnych materiałów oraz narzędzi do wykonania powierzonego zadania. 5.4. zgłoszenia koordynatorowi rejonu zauważonych podczas wykonywania prac nieprawidłowości np. pęknięcia ściany zapiecowej , komina, niedrożność przewodu kominowego itp. 6. Roboty będą wykonywane na podstawie wykazu adresowego robót i zakresu robót dostarczanych wykonawcy przez zamawiającego. Wykaz adresowy i zakres prac wykonawca ustali z przedstawicielem zamawiającego w poszczególnym rejonie. Ustalenia zawarte w danym rejonie stanowić będą podstawę do ustalenia terminu realizacji poszczególnych robót. 7. Powinnością każdego Wykonawcy jest uzyskanie na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkich istotnych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wykonawca dokona wyceny postawienia i przestawienia pieca kaflowego o kubaturze 0,74 m? . Rozliczenie jednostkowe pieca korygowane będzie współczynnikiem zwiększającym lub zmniejszającym jego kubaturę. Podstawą wyliczenia współczynnika stanowi kubatura 0,74 m? przyjęta w ofercie w stosunku do kubatury pieca wykonanego jako iloraz wyniku. Ponadto wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia ma obowiązek w pierwszej kolejności poddania odpadów budowlanych (odpadów betonowych, ziemi gruzu budowlanego) odzyskowi, a jeżeli z przyczyn technologicznych jest on niemożliwy lub nieuzasadniony z przyczyn ekologicznych lub ekonomicznych, to Wykonawca zobowiązany jest do przekazania powstałych odpadów do unieszkodliwienia. Wykonawca zobowiązany jest udokumentować Zamawiającemu sposób gospodarowania tymi odpadami, jako warunek dokonania odbioru końcowego realizowanego zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452626306
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wadium należy wnieść dla każdej z części w następujących kwotach: 1.1. dla części 1 zamówienia obejmującej przestawienia i postawienia pieców w rejonach nr 6,7 i 9 wynosi 2.482 zł ( słownie: dwa tysiące czterysta osiemdziesiąt dwa złote ); 1.2. dla części 2 zamówienia obejmującej przestawienia i postawienia pieców w rejonach nr 10 i 14 wynosi 3.323 zł ( słownie: trzy tysiące trzysta dwadzieścia trzy złote). Uwaga! W przypadku złożenia oferty na 2 części zamówienia kwoty wadiów ulegają zsumowaniu. 2.Wadium należy wnieść w terminie do dnia 23.09.2009 r. do godziny 12:00. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego. 3.Wadium może być wnoszone: 3.1.w pieniądzu - przelewem na konto ZBiLK w ING Bank Śląski O/Szczecin nr 93 1050 1559 1000 0022 4355 2706, 3.2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach kasy oszczędnościowo-pożyczkowej (z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym),gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.Dokumenty, o których mowa w pkt. 3.2. należy złożyć w siedzibie ZBiLK w Szczecinie przy ul. Mariackiej 25 w pok. nr 9
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniają łącznie następujące warunki: 1.posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5.spełniają następujące warunki dodatkowe: 5.1.dysponują lub będą dysponować minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego, 5.2.wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jedną pracę podobną do objętych przedmiotem zamówienia. Za jedną pracę podobną Zamawiający uzna pracę polegającą na przestawieniu 5 pieców kaflowych i postawieniu 5 pieców kaflowych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie spełnia /nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie wykonawcy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej siwz o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu składających ofertę wspólną. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 3.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej siwz. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób i podmiotów 4.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt.2.3, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 5.Dokumenty stwierdzające, że osoba, która posiada wymagane uprawnienia tj. stwierdzenie przygotowania zawodowego do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na właściwą listę samorządu zawodowego. 6.Wykaz wykonanych robót budowlanych (prac podobnych) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej siwz oraz dokumenty- np. referencje potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbilk.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach