Przetargi.pl
Prace z zakresu grodzenia upraw leśnych oraz demontażu starych ogrodzeń w Nadleśnictwie Cewice w 2017 roku.

Nadleśnictwo Cewice ogłasza przetarg

  • Adres: 84312 Cewice, ul. Wincentego Witosa
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8613430, 8613459 , fax. 598 613 444
  • Data zamieszczenia: 2017-03-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Cewice
    ul. Wincentego Witosa 39
    84312 Cewice, woj. pomorskie
    tel. 059 8613430, 8613459, fax. 598 613 444
    REGON: 77052799800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prace z zakresu grodzenia upraw leśnych oraz demontażu starych ogrodzeń w Nadleśnictwie Cewice w 2017 roku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Określenie przedmiotu zamówienia: Prace z zakresu grodzenia upraw leśnych oraz demontażu starych ogrodzeń w Nadleśnictwie Cewice w 2017 roku. 2. zakres przedmiotu zamówienia: 2.1. demontaż starych ogrodzeń 2.2. grodzenie upraw siatką metalową na słupkach drewnianych 3.3. wykonanie i montaż przejść Wspólny Słownik Zamówień: 45342000-6 Wznoszenie ogrodzeń 45111300-1 Roboty rozbiórkowe 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: • dokumentacja projektowa - załącznik nr 10 do SIWZ • przedmiar robót - załącznik nr 9 do SIWZ • specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr11 do SIWZ. 4. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych do 30 % wartości zamówienia podstawowego, polegających na wykonaniu tychże robót określonych jak w przedmiocie zamówienia zgodnie z zapisem art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia w zakresie ilości prac w trakcie realizacji umowy w wysokości nieprzekraczającej 30% wartości zamówienia w sytuacjach , kiedy z powodu nieprzewidywalnych zdarzeń wykonanie zaplanowanych prac stanie się bezzasadne. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania korekt zmniejszających, korekt zwiększających w ramach przedmiaru robót, ustaleń nowych lokalizacji, jak również wstrzymania wykonywania czynności w opisanym przedmiocie zamówienia. 6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 7. Zamawiający może złożyć tylko jedną ofertę . 8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych w rozumieniu art. 2 pkt 7 ustawy Pzp. 9. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej oraz przeprowadzenia aukcji elektronicznej zgodnie z art. 91a – 91c ustawy Pzp. 10.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek. 11. Ewentualne podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 oraz 30 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w projekcie. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów budowlanych, systemów, urządzeń i wyposażanie zawarte w SIWZ oraz dokumentacji projektowej, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z projektem oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru oraz przedmiarze robót. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który zaoferuje produkty oraz urządzenia równoważne wymagające zmiany posiadanych decyzji, będzie musiał w ramach wykonania zamówienia w imieniu Zamawiającego, uzyskać wymagane decyzje własnym staraniem i kosztem, gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązek Wykonawcy wykazania równoważności produktu jest obowiązkiem wynikającym z ustawy, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie produktów z wymaganiami określonymi w SIWZ, co winno zostać wykazane na etapie składnia ofert zawierających produkty równoważne. 3.12 Zamawiający, zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3a ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane niżej przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na realizacji pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.). • Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące następujące czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) Wszystkie prace wykonywane ręcznie • Zamawiający wymaga przekazania w terminie 7 dni roboczych od dnia zawarcia umowy wykazu osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, wykonujących czynności, o których mowa powyżej oraz pisemnych oświadczeń tych osób, potwierdzających powyższe zatrudnienie. Wykaz ma obejmować wyłącznie imię i nazwisko pracownika, datę zatrudnienia na umowę o pracę, informację o rodzaju wykonywanych przez niego czynności oraz musi zawierać informację, że wykazani pracownicy są zatrudnieniu na umowę o pracę. Wykonawcy przysługuje prawo do zmiany osób realizujących powierzone prace na inne osoby. Zmienione osoby muszą spełniać warunki, o którym mowa powyżej. Zamawiającemu przysługuje prawo do żądania w trakcie realizacji zamówienia do sprawdzania na każdym etapie zamówienia, czy osoby wykonujące prace są zatrudnione na umowy o pracę. Niniejsze postanowienia dotyczą w pełnym zakresie także podwykonawców i dalszych podwykonawców. Sankcje wynikające z niespełnienia wymagań, o którym mowa powyżej, określa wzór umowy, stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45342000-6

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium jest wymagane w wysokości 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące zł 00/100). 2. Wadium może być wnoszone wg wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: 2.1. pieniądzu; 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3. gwarancjach bankowych; 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP OC/SŁUPSK 73 1020 4649 0000 7802 0067 4341, z dopiskiem „Wadium – grodzenie upraw 2017” , 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie uznane na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądze zaleca się w interesie wykonawcy, w formie nienaruszonego oryginału zdeponować w kasie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Nie ma obowiązku załączać oryginału dokumentu wadium do oferty. Jeśli Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej zostanie jednak złożone w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty, zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach