Przetargi.pl
Prace z zakresu gospodarki leśnej w 2010 roku w Nadleśnictwie Lubin

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Lubin ogłasza przetarg

  • Adres: 59-300 Lubin, ul. Spółdzielcza 18
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8412300, 01,01 , fax. 076 8412301
  • Data zamieszczenia: 2009-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Lubin
    ul. Spółdzielcza 18 18
    59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8412300, 01,01, fax. 076 8412301
    REGON: 93102398300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http.// www.wroclaw.lasy.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prace z zakresu gospodarki leśnej w 2010 roku w Nadleśnictwie Lubin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługi leśne z zakresu: pozyskania i zrywki drewna, hodowli lasu, ochrony lasu, ochrony przeciwpożarowej lasu, utrzymania infrastruktury leśnej, zalesiania gruntów porolnych i prac pielęgnacyjnych oraz ochronnych na gruntach porolnych, rozdrabniania pozostałości pozrębowych, prac na szkółce leśnej oraz transportu sadzonek.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta częściowa na część zamówienia musi być zabezpieczona wadium o wartości: Część nr 01 - Leśnictwo Koźlice - wadium o wartości: 4 400,00 zł PLN Część nr 02 - Leśnictwo Żelazny Most - wadium o wartości: 5 100,00 zł PLN Część nr 03 - Leśnictwo Szklary - wadium o wartości: 4 300,00 zł PLN Część nr 04 - Leśnictwo Obora - wadium o wartości: 4 100,00 zł PLN Część nr 05 - Leśnictwo Małomice - wadium o wartości: 4 900,00 zł PLN Część nr 06 - Leśnictwo Orsk - wadium o wartości: 2 300,00 zł PLN Część nr 07 - Leśnictwo Nieszczyce - wadium o wartości: 3 400,00 zł PLN Część nr 08 - Leśnictwo Naroszyce - wadium o wartości: 3 500,00 zł PLN Część nr 09 - Leśnictwo Rudna - wadium o wartości: 3 800,00 zł PLN Część nr 10 - Leśnictwo Tymowa - wadium o wartości: 4 400,00 zł PLN Część nr 11 - Leśnictwo Sucha Górna - wadium o wartości: 4 600,00 zł PLN Część nr 12 - Leśnictwo Damówka - wadium o wartości: 4 100,00 zł PLN Część nr 13 - Leśnictwo Sieroszowice - wadium o wartości: 3 500,00 zł PLN Część nr 14 - Leśnictwo Polkowice - wadium o wartości: 3 400,00 zł PLN Część nr 15 - Szkółka leśna i transport sadzonek - wadium o wartości: 2 800,00 zł PLN Część nr 16 - Rozdrabnianie pozostałości pozrębowych - wadium o wartości: 1 000,00 zł PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz następujące warunki szczegółowe: WARUNEK I - Wykonawcy wykażą i udokumentują, iż dysponują lub będą dysponować następującymi maszynami i urządzeniami. A. W przypadku składania oferty na części zamówienia od 1 do 14: 1 część zamówienia - 1 ciągnik min. 80 KM, 3 pilarki, 1 pług dwuodkładnicowy do orki gleb leśnych, B. W przypadku składania oferty na część zamówienia nr 15: 1 ciągnik rolniczy o dowolnej mocy, 1 samochód ciężarowy z hydrauliczną platformą załadunkową, 1 samochód dostawczy. C. W przypadku składania oferty na część zamówienia nr 16: 1 ciągnik o mocy minimalnej 120 KM wraz z rozdrabniarką pozostałości pozrębowych zaczepianą do ciągnika lub specjalistyczna samojezdna rozdrabniarka pozostałości pozrębowych. WARUNEK II - Wykonawcy wykażą i udokumentują, iż dysponują lub będą dysponować osobami o następujących kwalifikacjach: A. Min. 1 osoba na stanowisku kierowniczym, w przypadku składania oferty na więcej niż trzy części zamówienia, posiadająca świadectwo ukończenia średniej szkoły leśnej lub wyższych studiów leśnych lub dokument (świadectwo) ukończenia kursu organizowanego przez Centrum Kształcenia Przedsiębiorców Leśnych w Leśnym Zakładzie Doświadczalnym w Siemianicach (UP w Poznaniu). B. W przypadku składania oferty na części zamówienia od 1 do 14: - min. 3 osoby na stanowisku pilarza na każdą część zamówienia, posiadające zaświadczenie ukończenia kursu zawodowego uprawniającego do pracy pilarkami spalinowymi. - min. 3 osoby na każdą część zamówienia do prac pozostałych. - min. 1 osoba posiadająca zaświadczenie o ukończeniu szkolenia w zakresie stosowania środków ochrony roślin (podstawa prawna art. 74 Ustawy z dnia 18.12.2003r. O ochronie roślin) C. W przypadku składania oferty na część zamówienia nr 15: - min. 10 osób, - min. 1 osoba posiadająca zaświadczenie o ukończeniu szkolenia w zakresie stosowania środków ochrony roślin (podstawa prawna art. 74 Ustawy z dnia 18.12.2003r. O ochronie roślin) D. W przypadku składania oferty na część zamówienia nr 16: min. 1 osoba na stanowisku kierowcy posiadająca odpowiednie kwalifikacje. WARUNEK III - Wykonawcy wykażą i udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich trzech lat usług z zakresu zagospodarowania lasu i/lub pozyskania i zrywki drewna o min. wartości całkowitej, w zależności od części przedmiotu zamówienia, na który(e) składana jest oferta: Część nr 01 - Leśnictwo Koźlice 22 130,00 zł Część nr 02 - Leśnictwo Żelazny Most 25 650,00 zł Część nr 03 - Leśnictwo Szklary 21 800,00 zł Część nr 04 - Leśnictwo Obora 20 760,00 zł Część nr 05 - Leśnictwo Małomice 24 770,00 zł Część nr 06 - Leśnictwo Orsk 11 630,00 zł Część nr 07 - Leśnictwo Nieszczyce 17 200,00 zł Część nr 08 - Leśnictwo Naroszyce 17 600,00 zł Część nr 09 - Leśnictwo Rudna 19 470,00 zł Część nr 10 - Leśnictwo Tymowa 22 070,00 zł Część nr 11 - Leśnictwo Sucha Górna 23 270,00 zł Część nr 12 - Leśnictwo Damówka 20 620,00 zł Część nr 13 - Leśnictwo Sieroszowice 17 580,00 zł Część nr 14 - Leśnictwo Polkowice 17 030,00 zł Część nr 15 - Szkółka leśna i transport sadzonek 14 270,00 zł Część nr 16 - Rozdrabnianie pozostałości pozrębowych 4 870,00 zł WARUNEK IV - Posiadają środki finansowe i/lub dysponują zdolność kredytową w wysokości min., w zależności od części zamówienia, na które składana jest oferta: Część nr 01 - Leśnictwo Koźlice 13 300,00 zł Część nr 02 - Leśnictwo Żelazny Most 15 400,00 zł Część nr 03 - Leśnictwo Szklary 13 100,00 zł Część nr 04 - Leśnictwo Obora 12 500,00 zł Część nr 05 - Leśnictwo Małomice 14 900,00 zł Część nr 06 - Leśnictwo Orsk 7 000,00 zł Część nr 07 - Leśnictwo Nieszczyce 10 300,00 zł Część nr 08 - Leśnictwo Naroszyce 10 600,00 zł Część nr 09 - Leśnictwo Rudna 11 700,00 zł Część nr 10 - Leśnictwo Tymowa 13 200,00 zł Część nr 11 - Leśnictwo Sucha Górna 14 000,00 zł Część nr 12 - Leśnictwo Damówka 12 400,00 zł Część nr 13 - Leśnictwo Sieroszowice 10 500,00 zł Część nr 14 - Leśnictwo Polkowice 10 200,00 zł Część nr 15 - Szkółka leśna i transport sadzonek 8 400,00 zł Część nr 16 - Rozdrabnianie pozostałości pozrębowych 2 920,00 zł 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach składanych przez Wykonawców
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) wypełniony formularz ofertowy wg załączonego wzoru - zał. nr 1, b) formularz(e) cenowy(e) oferty wg załączonego wzoru - zał. nr 2, c) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum), potwierdzone notarialnie, d) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), e) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy (zawiera formularz ofertowy - zał. nr 1); f) aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 -8 ustawy (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), dotycząca: (a) osób fizycznych ( współwłaścicieli spółek, właścicieli firm ), (b) urzędujących członków władz osób prawnych. g) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ) - dotyczy podmiotów zbiorowych. h) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); i) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); j) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - na formularzu wg zał. nr 7 do SIWZ, k) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w zał. nr 7 wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował l) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: a) dla pracowników na stanowisku pilarza - zaświadczenie o ukończeniu z wynikiem pozytywnym szkolenia specjalistycznego z zakresu pracy pilarką, b) dla pracowników na stanowisku kierowcy - prawa jazdy odpowiedniej kategorii c) dla pracowników wykonujących zabiegi przy użyciu środków ochrony roślin - aktualne zaświadczenie o ukończeniu z wynikiem pozytywnym szkolenia w zakresie stosowania środków ochrony roślin ł) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca - wg zał. nr 9. m) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępniania niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w zał. nr 9 wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia którymi będzie dysponował n) wykaz wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wg załączonego wzoru - zał. nr 8 , o) kopie protokołów odbioru robót, lub rachunków faktur, lub listu polecającego itp. - potwierdzające wykonanie w okresie ostatnich trzech lat kalendarzowych usług z zakresu zagospodarowania lasu lub pozyskania i zrywki drewna, adekwatnie do składanej oferty, p) informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych i/lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert. 2. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http.// www.wroclaw.lasy.gov.pl/lubin
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach