Przetargi.pl
Prace wykonawcze zadania inwestycyjnego: „Dostosowanie pomieszczeń dla potrzeb archiwów zakładowych w O/ZUS Sosnowiec ul. 1-go Maja 25.” II

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Sosnowiec ogłasza przetarg

  • Adres: 41200 Sosnowiec, ul. Partyzantów
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2695012 do 15 , fax. 322 662 084
  • Data zamieszczenia: 2016-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Sosnowiec
    ul. Partyzantów 1
    41200 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 032 2695012 do 15, fax. 322 662 084
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prace wykonawcze zadania inwestycyjnego: „Dostosowanie pomieszczeń dla potrzeb archiwów zakładowych w O/ZUS Sosnowiec ul. 1-go Maja 25.” II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlano remontowych w obiekcie Oddziału ZUS w Sosnowcu przy ul. 1-go Maja 25 w Budynku „A”. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą: roboty rozbiórkowe, roboty murarskie i tynkarskie, stolarka drzwiowa i okienna, montaż i demontaż urządzeń sanitarnych, wewnętrzne instalacje elektryczne, wewnętrzne instalacje wodno – kanalizacyjne, roboty wykończeniowe. 2. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać zakres robót ujęty w przedmiarach oraz wzorze umowy w tym: a. zabezpieczenie pomieszczeń piwnic przed napływem wód deszczowych poprzez: likwidację wszystkich kratek ściekowych w piwnicy; demontaż części okien piwnicznych wraz z zamurowaniem otworów; uzupełnienie izolacji przeciwwodnych ścian piwnic, docieplenie i wykończenie elewacji budynku wraz z przebudową opaski z kostki brukowej; demontaż drzwi stalowych zewnętrznych do piwnicy wraz z zamurowaniem otworu, dociepleniem i elewacją, b. częściowa likwidacja urządzeń sanitarnych wraz z odpływami, c. montaż wentylatorów osiowych na kanale grawitacyjnym w pomieszczeniach sanitarnych, oraz zainstalowanie w tych sanitariatach urządzenia tłocznego do odprowadzenia ścieków fekalnych z WC i umywalki, d. przebudowanie instalacji elektrycznej, e. wyposażenie archiwum w nowy system oświetlenia (demontaż istniejącego i zabudowa energooszczędnych opraw oświetleniowych LED), f. rozbudowa systemu kontroli dostępu i instalacji ppoż, g. wymiana wszystkich drzwi przewidzianej w dokumentacji technicznej na drzwi ppoż., h. roboty w pomieszczeniach składnic umiejscowionych w piwnicy polegające na: zamurowaniu drzwi; zlikwidowanie instalacji CO w pomieszczeniach archiwum zakładowego, z pozostawieniem jedynie rur pod stropem pomieszczeń, wyposażonych w system sygnalizacji wycieku; montaż instalacji systemu sygnalizacji wycieków, i. przebudowanie instalacji wodnych i CO znajdujących się na korytarzu piwnic, j. demontaż istniejącego kanału nawiewnego z nagrzewnicą, k. dostawa wraz z montażem drzwi do windy na parterze (o odporności ogniowej EI60) muszą spełniać obowiązujące wymogi p.poż potwierdzone atestami i certyfikatami oraz być zgłoszone i odebrane przez UDT. l. wyposażenie pomieszczeń archiwum w system wentylacji mechanicznej i klimatyzacji precyzyjnej zapewniającej wymagane parametry temperatury wilgotności i krotności wymian powietrza, m. rozbudowa instalacji włamania i napadu, n. wymiana skorodowanych rur wody zimnej, ciepłej, cyrkulacji i c.o. w korytarzu piwnic, o. demontaż rozdzielni elektrycznych na parterze i nie używanej tablicy sterowniczej zasilającej zdemontowane urządzenia kuchenne oraz wykonanie na parterze nowej tablicy rozdzielczej wraz z zasilaniem. p. roboty tynkarskie i malarskie; q. nowe podłogi z płytek gresowych, r. roboty budowlane polegające na: rozbudowie (powiększeniu) pomieszczenia na parterze; demontażu istniejącego grzejnika wraz z instalacją zasilającą oraz jej zaślepienie, s. demontaż istniejącej centrali wentylacyjnej wraz z kanałami nawiewnymi i wyciągowymi zabudowanej pod stropem, t. wyposażenie archiwum w nowe regały stalowe, u. zabudowanie 4 szaf klimatyzacji precyzyjnej i 4 skraplaczy zapewniającej wymagane parametry temperatury wilgotności i krotności wymian powietrza, 3. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy osób wykonujących czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót w zakresie realizacji zamówienia, tj. robót w zakresie prac remontowo-budowlanych, instalacji elektrycznych oraz instalacji sanitarnych i wentylacyjnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262520-2

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia – przed upływem terminu składania ofert – wadium w wysokości 20.000,00 zł. (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 pkt. 1- 5 PZP. 3. Okres ważności dokumentu stanowiącego wadium musi obejmować, co najmniej okres związania ofertą - pierwszym dniem jego ważności musi być dzień otwarcia ofert. Wadium musi być w posiadaniu zamawiającego najpóźniej z chwilą upływu terminu do składania ofert (w przypadku przelewu – musi być na rachunku bankowym Zamawiającego). 4. Wadium w formie pieniężnej (przelew) należy wpłacić na rachunek Zamawiającego w: PKO BP nr 10 1020 5590 0000 0102 9320 7018. Na przelewie zaleca się umieścić informację: „Wadium – Dostosowanie pomieszczeń dla potrzeb archiwów zakładowych w O/ZUS Sosnowiec ul. 1-go Maja 25”. 5. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu Zamawiający zaleca dołączenie kopii dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium do oferty, natomiast oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w oddzielnej kopercie w siedzibie Zamawiającego w Sosnowcu przy ul. Partyzantów 1 w pokoju 907 – Stanowisko ds. Zamówień Publicznych. 6.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - spowodował, że zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, oraz w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3), co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie je w sposób nieprawidłowy, zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt.7b) ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. Wadium wniesione przez jednego z członków konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach