Miasto Łódź - Zarząd Dróg i Transportu ogłasza przetarg
- Adres: 90-447 Łódź, ul. Piotrkowska 175
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 6384959, 6384911 , fax. 042 638-49-58
- Data zamieszczenia: 2009-07-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Łódź - Zarząd Dróg i Transportu
ul. Piotrkowska 175 175
90-447 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 6384959, 6384911, fax. 042 638-49-58
REGON: 47317005200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdit.uml.lodz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prace utrzymaniowe rowów i poboczy dróg publicznych położonych na terenie miasta Łodzi w roku 2009. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są prace utrzymaniowe rowów i poboczy dróg publicznych położonych na terenie miasta Łodzi w roku 2009. 2. Zakres rzeczowy prac obejmuje: 1) Wykoszenie traw, chwastów i jednorocznych samosiewów, zgrabienie porostów w stosy, 2) Oczyszczenie rowów z namułu o grubości 20 cm z wyprofilowaniem dna i skarp rowu, 3) Oczyszczenie przepustu o średnicy do 40 cm z namułu, 4) Rozebranie części przelotowej przepustów z rur betonowych o średnicy 40 cm z uprzednim odkopaniem przepustów, 5) Odtworzenie przepustów z rur betonowych o średnicy 40 cm ułożonych na ławie betonowej żwirowej, 6) Umocnienie rowu (dna i skarp) płytami betonowymi chodnikowymi 50 x 50 x 7 cm ułożonymi na podsypce cementowo piaskowej, 7) Umocnienie rowu (dna i skarp) płytami ażurowymi 60 x 40 x 10 cm. Wypełnienie wolnych przestrzeni humusem i obsianie trawą, podsypka piaskowa 5 cm, 8) Odtworzenie i udrożnienie rowów odwadniających - roboty ziemne, 9) Odtworzenie pobocza jezdni, 10) Ścinanie pobocza jezdni grubość warstwy 15 cm, 11) Wywóz ziemi, namułu, gruzu, porostów samochodami samowyłodawczymi wraz z załadunkiem. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331419
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: Część 1 - 3 000,00 zł, Część 2 - 3 000,00 zł, Część 3 - 2 000,00 zł, Część 4 - 2 000,00 zł, w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPOSÓB DOKONANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW 1.1. Warunki Ogólne: 1.1.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy Prawo zamówień publicznych posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli Ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a także znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.1.2. O udzielenie zamówienia nie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy podlegają wykluczeniu z postępowania w myśl art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. 1.2. Warunki szczegółowe Wykonawca musi udokumentować, że spełnia niżej wymienione minimalne warunki udziału w postępowaniu określone w oparciu o art. 22 ust.1 pkt 1 - 3 ustawy: 1.2.1. Zdolność techniczna: Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej wyszczególnionymi poniżej sprawnymi technicznie narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania przedmiotu zamówienia tj: 1)- samochodami samowyładowczymi min 10 t - 2 szt. 2)- koparką podsiębierną lub koparko-ładowarką - 1 szt. 3)- równiarką -1 szt. 4)- zagęszczarką wibracyjną min. 250 kg lub małym walcem min 4 t - 1 szt. W przypadku składania oferty na dwie części zamówienia Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował narzędziami i urządzeniami będącymi sumą ilości narzędzi i urządzeń. 1.2.2. Doświadczenie Wykonawcy: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał/zakończył co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartościom usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. polegające na wykonaniu prac utrzymaniowych rowów i/lub poboczy obejmujących co najmniej usługi koszenia, oczyszczania oraz odtwarzania rowów i/lub poboczy, o łącznej wartości co najmniej 125 000, 00 PLN brutto oraz że usługi te zostały wykonane należycie. Dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, jeśli wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty podawany przez NBP na dzień ukazania się ogłoszenia o zamówieniu w BZP. Wykonawca składając ofertę na dwie części zamówienia winien wykazać się doświadczeniem stanowiących sumę wartości podanych powyżej. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą wykazać łączne spełnienie warunków określonych w pkt 1.2.1. - 1.2.2. 1.3. Ocena spełniania przez wykonawców wymaganych warunków będzie oparta na zasadzie spełnia/ nie spełnia na podstawie informacji zawartych w załączonych do oferty dokumentach lub oświadczeniach, zgodnie z wymaganiami zamawiającego, określonymi w SIWZ. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnił wymagane warunki.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 2.1. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające, że Wykonawca spełnia Warunki Ogólne, określone w pkt 1.1.: 2.1.1 Oświadczenie, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu- zgodnie z Formularzem Nr 3. 2.1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.1.4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa w punktach 2.1.2., i 2.1.3. - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty i oświadczenia wymienione w tym punkcie winny być wystawione w terminach analogicznych, jak terminy określone dla odpowiadających im dokumentów wymienionych w pkt 2.1.2. - 2.1.3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków formalnych, dokumenty i oświadczenia o których mowa: - w pkt 2.1.2 - 2.1.3 musi złożyć każdy Wykonawca., - w pkt 2.1.1 winno być złożone przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienie w imieniu wszystkich Wykonawców. 2.2. Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki szczegółowe, określone w pkt 1.2.: Niżej wymienione dokumenty winien przedłożyć w imieniu wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ten wykonawca, który potwierdza spełnianie warunku. 2.2.1. Potencjał techniczny: Informacje i dokumenty potwierdzające, że Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. - Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca- zgodnie z Formularzem Nr 4. - Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeśli w Formularzu Nr 4 Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 2.2.2. Doświadczenie Wykonawcy: Informacje i dokumenty potwierdzające, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia: - Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - zgodnie z Formularzem Nr 5. - Dokumenty potwierdzające, że w/w usługi zostały wykonane należycie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdit.uml.lodz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Radomsko
Dodano: 2016-07-27 - Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Łęczyca w 2016 roku
Dodano: 2016-05-24 - Bieżąca konserwacja nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych Powiatu Brzezińskiego w 2016 r. - uzupełnianie ubytków w nawierzchni - II postępowanie.
Dodano: 2016-04-07 - Remont drogi dojazdowej wewnętrznej w miejscowości Grabia Trzecia na odcinku od km 0+000 do km 2+392 (dz. nr 81 i 227/1)
Dodano: 2016-03-11 - Remonty i prace utrzymaniowe rowów i poboczy dróg publicznych położonych na terenie Miasta Łodzi oraz dróg wewnętrznych położonych na terenach zarządzanych przez Miasto Łódź w 2016 z podziałem na 4 rejony
Dodano: 2016-03-08 - Konserwacja nawierzchni tłuczniowej drogi gminnej Woźniki - Chałupki
Dodano: 2016-02-19 - Bieżąca konserwacja nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych Powiatu Brzezińskiego w 2016 r. - uzupełnianie ubytków w nawierzchni.
Dodano: 2016-01-13 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2015/2016 na terenie gminy i miasta Drzewica
Dodano: 2015-09-25 - Konserwacja nawierzchni asfaltowej drogi powiatowej nr 2327E, ul. Warszawska w Łasku
Dodano: 2015-09-24 - Bieżąca konserwacja nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych Powiatu Brzezińskiego w 2015 r. - uzupełnianie ubytków w nawierzchni.
Dodano: 2015-09-09