Przetargi.pl
Prace termomodernizacyjne polegające na montażu instalacji fotowoltaicznej, pompy ciepła wraz z wymianą grzejników oraz wymianą oświetlenia w PZGKKiN w Gnieźnie

POWIATOWY ZARZĄD GEODEZJI, KARTOGRAFII, KATASTRU I NIERUCHOMOŚCI W GNIEŹNIE ogłasza przetarg

  • Adres: 62-200 Gniezno, Aleje Władysława Stanisława Reymonta 21B
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. (61)6419353
  • Data zamieszczenia: 2023-05-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: POWIATOWY ZARZĄD GEODEZJI, KARTOGRAFII, KATASTRU I NIERUCHOMOŚCI W GNIEŹNIE
    Aleje Władysława Stanisława Reymonta 21B
    62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie
    tel. (61)6419353
    REGON: 301604328
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.geodezjagniezno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prace termomodernizacyjne polegające na montażu instalacji fotowoltaicznej, pompy ciepła wraz z wymianą grzejników oraz wymianą oświetlenia w PZGKKiN w Gnieźnie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznej, pompy ciepła wraz z wymianą grzejników oraz wymianą oświetlenia w Powiatowym Zarządzie Geodezji Kartografii Katastru i Nieruchomości w Gnieźnie w ramach projektu „Zakup instalacji fotowoltaicznych i urządzeń wspomagających na jednym z budynków administracyjnych StarostwaPowiatowego w Gnieźnie – Słoneczna Geodezja”. Projekt realizowany w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 11: Instrument REACT-EU EFRR Działanie 11.3 Wspieranie kryzysowych działań naprawczych w obszarze poprawy efektywności energetycznej w sektorze publicznym (REACT-EU).Przedmiot zamówienia obejmuje:1) opracowanie planu realizacji zamówienia, w tym projektów wykonawczych instalacji i harmonogramu prac instalacyjnych;2) dostawę, instalację i uruchomienie Instalacji PV – 60 modułów PV o mocy 27 kWp;3) dostawę, instalację i uruchomienie pompy ciepła o łącznej mocy znamionowej 50 kWt i minimalnym parametrze dot. mocy grzewczej dla A2/W35 – 23,7 KW - montaż wraz z uruchomieniem powietrznej pompy ciepła kaskadowej wraz z niezbędną armaturą montażową, systemem montażu jednostki zewnętrznej, montażem zbiornika buforowego 500l;4) modernizację instalacji grzewczej obejmującą wymianę 49 sztuk grzejników w instalacji centralnego ogrzewania o łącznej mocy 55,26 kW;5) modernizację oświetlenia obejmującą wymianę 86 punktów świetlnych oświetlenia jarzeniowego na oświetlenia typu LED o łącznej mocy minimum 5,2 kW;6) sporządzenie Dokumentacji Powykonawczej niezbędnej do odbioru zamówienia;7) wsparcie beneficjenta przy skutecznym zgłoszeniu Instalacji PV do przyłączenia do sieci energetycznej lokalnego operatora publicznej sieci energetycznej;8) świadczenie serwisu gwarancyjnego na całość instalacji przez okres nie krótszy niż 60 miesięcy (zgodnie z ofertą Wykonawcy) od daty podpisania Protokołu Odbioru Końcowego.Całość przedmiotu zamówienia podlega wykonaniu zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki inżynierskiej oraz powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty jest w Programie Funkcjonalno- Użytkowym (PFU) dla zadania stanowiący załącznik nr 2 do SWZ. Zamawiający wymaga by dostarczone w ramach zamówienia instalacje były objęte gwarancją, w następującym zakresie:• Gwarancja producenta paneli na wady ukryte modułów: nie mniej niż 15 lat,• Gwarancja producenta Inwertera na wady ukryte produktu - minimum 10 lat.• Gwarancja producenta na konstrukcje wsporcze– - minimum 10-letnia odporność na korozję• Gwarancja producenta na Pompę ciepła – minimum 5-letnia• Gwarancja na grzejnik – minimum 5-letnia• Gwarancja na oświetlenie – minimum 5-letnia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45261215-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia Wadium w kwocie 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2. Pzp. Bieg terminu ważności wadium rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty,o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r., poz. 1158, ze zm.) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem narachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez BNP Paribas Bank Polska S.A. o numerze 50 1600 1462 1747 8849 5000 0006 z adnotacją: Wadium w przetargu pn. „Prace termomodernizacyjne polegające na montażu instalacji fotowoltaicznej, pompy ciepła wraz z wymianą grzejników oraz wymianą oświetlenia w Powiatowym Zarządzie Geodezji, Kartografii, Katastru i Nieruchomości w Gnieźnie” nr GN.KZ.272.6.2023, a dokument potwierdzający wniesienie wadium (dokonanie przelewu) załączyć do oferty. Wadium uważa się za wniesione, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed terminem składania ofert. Zamawiający dopuszcza przedłożenie potwierdzenia wykonania przelewu wygenerowanego z systemu bankowości elektronicznej (bez stempla banku) jako potwierdzenie wniesienia wadium w pieniądzu (przelewem na rachunek Zamawiającego). W przypadku składania oferty w formie elektronicznejwadium w formie poręczeń i gwarancji (bezwarunkowych, nieodwołalnych, na pierwsze pisemne żądanie, z ważnością na okres związania ofertą) Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. Wadium wniesione w pieniądzu przechowywane będzie na rachunku bankowym. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności: • upływu terminu związania ofertą; • zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; • unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium Wykonawcy:• który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;• którego oferta została odrzucona;• po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;• po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa powyżej, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z Wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału dotyczące:1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym oraz uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresach.2. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże posiadanie: • ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości nie niższej niż 500 000,00 pln (pięćset tysięcy zł).3. zdolności technicznej lub zawodowej.3.1. Minimalny poziom zdolności:• Zamawiający uzna, że Wykonawca spełni ww. warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: minimum jedną dostawę instalacji fotowoltaicznej o łącznej mocy minimum 15 kWp wraz z uruchomieniem i minimum jedną dostawę pompy ciepła o łącznej mocy minimum 25 kW wraz osprzętem i uruchomieniem • Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia co najmniej:1) Kierownika robót - osobę posiadającą doświadczenie w realizacji instalacji fotowoltaicznych o łącznej mocy minimum 15 kWp lub instalacji grzewczych o mocy minimum 25 kW 2) Instalatora branży elektrycznej - osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotamibudowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci elektrycznych których zakres uprawnia go do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowaniarobotami równoważne do wyżej wskazanych. 3) Instalatora pompy ciepła - osobę posiadającą potwierdzone przez producenta lub jego przedstawiciela umiejętności w zakresie instalacji zaoferowanych pomp ciepła.4) Instalatora branży ciepłowniczej i wentylacyjnej - osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji ciepłowniczych i wentylacyjnych (kategoria III). których zakres uprawnia go do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych; wraz z podaniem doświadczenia do wykonania zamówienia, a także zakresem wykonywanych przez niego czynności oraz informację opodstawie do dysponowania osobą. Zamawiający nie dopuszcza łączenia stanowisk. Uwaga:1. W przypadku, gdy Wykonawca wykonywał w ramach zamówienia większy zakres dostaw, niż stanowi warunek (stanowiący część dostaw o szerszym zakresie) Wykonawca zobowiązany jest wyodrębnić rodzajowo i kwotowo dostawy, o których mowa w warunku udziału w postępowaniu. 2. W przypadku Wykonawców, którzy wykażą wartość dostaw w innych walutach niż złoty polski, Zamawiający przeliczy podane kwoty po średnim kursie Narodowego Banku Polskiego z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawęprzeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu. 3. Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach umowy realizowanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy Wykonawców, której był członkiem jeśli faktycznie i konkretnie nie wykonywał wykazanego zakresu prac. 4. Przez posiadanie uprawnień budowlanych wymaganych prawem dla osób uczestniczących w realizacji zamówienia, rozumie się uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu art. 15a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. 2021 r. poz. 2351) oraz przepisów wcześniejszych. Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (nazwy specjalności i ich zakresy) będą rozpatrywane zgodnie z przepisami regulującymi nadawanieuprawnień budowlanych w dacie ich nadania. 5. Wykonawca w celu wykazania spełniania warunku wskazanego w rozdziale VIII pkt 2 , ppkt. 4) b.2) może wskazać osoby będące obywatelem państwa członkowskiego w rozumieniu art. 4a ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządachzawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1117), która nabyła kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1646) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r. poz. 1117).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-06-14

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach