Przetargi.pl
Prace techniczne i porządkowe w Amfiteatrze w Płocku przy ul. Rybaki 15 z zastosowaniem technik alpinistycznych.

Płocki Ośrodek Kultury i Sztuki ogłasza przetarg

  • Adres: 09-402 Płock, ul. Tumska 9
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-24 367 19 20 , fax. 0-24 367 19 20 wew. 32
  • Data zamieszczenia: 2010-03-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Płocki Ośrodek Kultury i Sztuki
    ul. Tumska 9 9
    09-402 Płock, woj. mazowieckie
    tel. 0-24 367 19 20, fax. 0-24 367 19 20 wew. 32
    REGON: 61105763600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prace techniczne i porządkowe w Amfiteatrze w Płocku przy ul. Rybaki 15 z zastosowaniem technik alpinistycznych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie następujących prac technicznych i porządkowych w Amfiteatrze znajdującym się w Płocku przy ul. Rybaki 15. ZAKRES PRAC 1. Czyszczenie: - zewnętrznej powłoki membrany zadaszenia i dachu budynku Amfiteatru tj. usuwanie śmieci, liści, butelek i innych zanieczyszczeń - rynien i rewizji spustowych minimum jeden raz w roku oraz w zależności od potrzeb Zamawiającego. 2. Czyszczenie wewnętrznej powłoki i linowej konstrukcji dachu z zanieczyszczeń tj. z pajęczyn, ptasich odchodów, zapobieganiu powstawaniu ptasich gniazd minimum jeden raz w roku oraz w zależności od potrzeb Zamawiającego. 3. Mycie - zewnętrznej powłoki membrany zadaszenia - konstrukcji nośnej zadaszenia minimum dwa razy w roku oraz w zależności od potrzeb Zamawiającego. 4. Mycie wewnętrznej strony membrany, konstrukcji linowej i opraw oświetleniowych minimum jeden raz w roku oraz w zależności od potrzeb Zamawiającego. 5. Wykonywanie jeden raz w roku w okresie wiosennym dezynsekcji (oprysków p. pająkom) - wewnętrznej powłoki membrany - konstrukcji zadaszenia - elewacji budynku oraz w zależności od potrzeb Zamawiającego. 6. Czyszczenie oraz mycie - elewacji szklanej, aluminiowej, drewnopodobnej - zewnętrznych schodów i balustrad minimum dwa razy w roku oraz w zależności od potrzeb Zamawiającego. 7. Mycie szybu windy od strony zewnętrznej i wewnętrznej, oraz mycie kabiny od strony zewnętrznej minimum dwa razy w roku oraz w zależności od potrzeb Zamawiającego. 8. Wymiana świetlówek w oprawach oświetleniowych zamontowanych na konstrukcji linowej zadaszenia oświetlające widownię amfiteatru w zależności od potrzeb Zamawiającego. 9. Czyszczenie kamer telewizji przemysłowej z pajęczyn, oblodzeń i innych zanieczyszczeń minimum dwa razy w roku oraz w zależności od potrzeb Zamawiającego. 10. Mycie widowni Amfiteatru minimum dwa razy w roku oraz w zależności od potrzeb Zamawiającego. 11. Odśnieżanie zadaszenia Amfiteatru i usuwanie oblodzeń. Za odśnieżony uważa się dach z którego usunięto warstwę śniegu. 12. Wywóz usuniętego śniegu ( w uzgodnieniu z Zamawiającym) na teren parkingu przy Amfiteatrze. WARUNKI WYKONANIA 1. Do realizacji zamówienia Wykonawca używać będzie: - własnego sprzętu specjalistycznego i narzędzi - własnych środków czystości - własnego sprzętu i środków transportu do wywozu śniegu 2. Wszystkie zastosowane materiały oraz urządzenia muszą posiadać wymagane atesty i certyfikaty oraz spełniać wymagania wymienionej klasy. 3. Wykonawca musi posiadać zaplecze osobowe potrzebne do uruchomienia ekipy odśnieżającej w ciągu dwóch godzin od rozpoczęcia dużego opadu śniegu lub telefonicznego zgłoszenia przez Zamawiającego 4. Do usuwania śniegu Wykonawca użyje sprzętu, który nie zniszczy powłoki zadaszenia. 5. Do mycia membrany Wykonawca użyje takich środków chemicznych, które nie spowodują jej zniszczenia. 6. Do wykonywania dezynsekcji Wykonawca użyje takich środków chemicznych, które mogą być stosowane w otoczeniu ludzi. 7. Wszystkie prace winny być prowadzone zgodnie z obowiązującymi przepisami w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu ludzi i mienia 8. Wykonawca po zakończeniu prac winien uporządkować teren 9. Wykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia winien przestrzegać następujących przepisów prawnych: - w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy - w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych - w sprawie wykazu prac szczególnie uciążliwych lub szkodliwych - w sprawie przeprowadzenia badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy - w sprawie rodzajów prac wymagających szczególnej sprawności psychofizycznej - w sprawie rodzajów prac, które powinny być wykonywane przez co najmniej dwie osoby.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452619209
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pokis.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach