Przetargi.pl
prace remontowo-budowlane w budynku WSPR SP ZOZ Suwałki przy ul. Mickiewicza 15.

Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego SP ZOZ ogłasza przetarg

  • Adres: 16-400 Suwałki, ul. Mickiewicza 11
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 087 5662268 , fax. 087 5662268
  • Data zamieszczenia: 2009-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego SP ZOZ
    ul. Mickiewicza 11 11
    16-400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 087 5662268, fax. 087 5662268
    REGON: 79100162700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: wsprsuw.republika.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    prace remontowo-budowlane w budynku WSPR SP ZOZ Suwałki przy ul. Mickiewicza 15.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    - ocieplenie stropodachu wełną - wykonanie posadzek Plastidur- epoksydowych - wykonanie na poddaszu podbitki z płyt g-k z gipsowaniem i malowaniem - dobudowa budynku- magazynu do istniejącego budynku i jego zadaszenie - wykonanie ścianek z pustaków szklanych - tynkowanie, wykonanie gładzi szpachlowych z malowaniem - przebudowa i adaptacja garaży
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452150007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: a)wniesienie wadium jest obowiązkowe b) wadium należy wnieść zgodnie z art.45 ustawy z dn. 29.01.2004r. PZP c) wysokość wadium wynosi 8000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki a)posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b)posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują pracownikami zdolnymi do wykonania przedstawionych w przedmiarze robót danego zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się a)wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych b)nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty bezwzględnie wymagane a)zatwierdzony przez oferenta przedmiar robót wypełniony i podpisany formularz ofertowy, wzór wg zał. nr 2 SIWZ b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert c)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert d)oświadczenie do postępowania o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z wykorzystaniem wzoru załącznik nr 4 SIWZ e)parafowany na każdej stronie wzór umowy dotyczący wykonania niniejszego zamówienia wg zał. nr 5 SIWZ f)dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym zwanym dalej zamówieniem g)oświadczenie o wyznaczeniu kierownika budowy i przedstawienie niezbędnych dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień przez kierownika budowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotapodlasia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach