Muzeum Rolnictwa im. ks. Krzysztofa Kluka w Ciechanowcu ogłasza przetarg
- Adres: 18-230 Ciechanowiec, ul. Pałacowa 5
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 086 2771328 , fax. 086 2771328
- Data zamieszczenia: 2009-08-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Muzeum Rolnictwa im. ks. Krzysztofa Kluka w Ciechanowcu
ul. Pałacowa 5 5
18-230 Ciechanowiec, woj. podlaskie
tel. 086 2771328, fax. 086 2771328
REGON: 00064654100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumrolnictwa.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa instytucja kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prace remontowo - konserwatorskie w budynku oficyny w Muzeum Rolnictwa w Ciechanowcu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowo - konserwatorskich w ramach projektu Modernizacja oficyny w Muzeum Rolnictwa w Ciechanowcu. Zakres robót obejmuje następujące prace: a) remont sanitariatów, b) wymianę podłóg w całym budynku, c) wymianę wewnętrznej stolarki drzwiowej, d) remont wewnętrznej instalacji co, wc i elektrycznej, e) przygotowanie powierzchni i malowanie ścian wewnętrznych, f) remont elementów drewnianych: schodów, balustrad. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453100003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie zawodowe. - prowadzą działalność z zakresu objętego zamówieniem, - wykonali w ciągu ostatnich 3 lat roboty konserwatorsko-budowlane w minimum dwóch obiektach wpisanych do rejestru zabytków, 3. dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym dysponują odpowiednio wykwalifikowanym personelem posiadającym uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie wszelkich robót objętych zamówieniem oraz zatrudnią do kierowania robotami osobę posiadającą praktykę zawodową w pracach remontowo- konserwatorskich przy zabytku nieruchomym, 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Pzp., Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą
, w oparciu informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w rozdziale VI niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 2) wykaz personelu, wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia oraz załączonymi referencjami kierownika budowy w zakresie prowadzenia prac w obiektach wpisanych do rejestru zabytków, 3) wykaz podwykonawców przewidzianych do realizacji zamówienia, 4) wykaz prac o charakterze i złożoności podobnym do niniejszego zamówienia na druku d wykonanych w okresie ostatnich 3 lat oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty na obiektach wpisanych do rejestru zabytków, zostały wykonane należycie, 5) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym art. 24 ust. 1pkt. od 4 do 8 (pkt 9 w przypadku podmiotów zbiorowych) ustawy PZP wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7) aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne. Powyższe zaświadczenie muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 8) pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego, Uwaga: dokumenty wymienione w rozdz. VI ust.1 pkt. 5 - 7 należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, natomiast oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wymienione w pkt. 2 w formie oryginału. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 5, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 2 stosuje się odpowiednio. 4. Dokumenty, o których mowa w ust. 2, 3 niniejszego rozdziału należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. 5. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia: 1) dokumenty wymienione w rozdz. VI ust. 1 pkt. 2, 3, 7 i 8 SIWZ składa każdy z wykonawców oddzielnie, 2) do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeumrolnictwa.pl/przetargi.html
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozbudowa i przebudowa monitoringu miejskiego w Suwałkach - etap IV (zaprojektuj i wybuduj)
Dodano: 2016-07-08 - wykonanie posadzek i malowanie sal lekcyjnych w Zespole Szkół w Niećkowie
Dodano: 2016-06-30 - Remont instalacji elektrycznych Zbiornika Wodnego Siemianówka gm. Narewka i Michałowo, woj. podlaskie
Dodano: 2016-06-24 - Budowa napowietrznej linii oświetleniowej oświetlenia ulicznego na działkach nr 216/2, 274, 280/3, 280/1 we wsi Lipina
Dodano: 2016-06-14 - Rozbudowa monitoringu miejskiego na os. Starosielce w Białymstoku, ul. Barszczańska, działki: nr 3493/1, obręb 06 (ul. Barszczańska); nr 931, 934/2, 937/2, 3823/2, 3824, obręb 06 (bloki komunalne przy ul. Barszczańskiej)
Dodano: 2016-04-19 - WYKONANIE INSTALACJI SYSTEMU TELEWIZJI DOZOROWEJ w KOMENDZIE POWIATOWEJ POLICJI w KOLNIE przy ul. WOJSKA POLSKIEGO 29
Dodano: 2016-04-13 - ROZBIÓRKA I BUDOWA INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH W SIEDZIBIE WOJEWÓDZKIEGO URZĘDU OCHRONY ZABYTKÓW W BIAŁYMSTOKU PRZY UL. DOJLIDY FABRYCZNE 23 Etap I - parter
Dodano: 2016-03-31 - Rewitalizacja parku na rogu ulic Daszyńskiego, Franciszkańska, Legionów w Suwałkach.
Dodano: 2016-03-16 - Rozbudowa i przebudowa monitoringu miejskiego w Suwałkach - etap III
Dodano: 2016-01-04 - Budowa instalacji fotowoltaicznej na dachu i ścianie szczytowej budynku A, będącego siedzibą Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku przy ul. Poleskiej 89
Dodano: 2015-08-21