Przetargi.pl
Prace remontowo - konserwatorskie przy Pałacu i Oficynie - zabytkowych obiektach w Muzeum Rolnictwa w Ciechanowcu

Muzeum Rolnictwa im. ks. Krzysztofa Kluka w Ciechanowcu ogłasza przetarg

  • Adres: 18-230 Ciechanowiec, ul. Pałacowa
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 862 771 328 , fax. 862 771 328
  • Data zamieszczenia: 2020-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Rolnictwa im. ks. Krzysztofa Kluka w Ciechanowcu
    ul. Pałacowa 5
    18-230 Ciechanowiec, woj. podlaskie
    tel. 862 771 328, fax. 862 771 328
    REGON: 64654100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumrolnictwa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prace remontowo - konserwatorskie przy Pałacu i Oficynie - zabytkowych obiektach w Muzeum Rolnictwa w Ciechanowcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są prace remontowo – konserwatorskie przy Pałacu i Oficynie – zabytkowych obiektach w Muzeum Rolnictwa w Ciechanowcu. Zakres robót obejmuje następujące prace: - w Pałacu: a) zakres prac rozbiórkowych: - rozbiórka kominów od czap do 50 cm poniżej połaci dachu w przestrzeni strychu, - demontaż balustrad tarasu wejścia głównego, tarasu widokowego od strony południowo – wschodniej, przy schodach zewnętrznych do piwnicy, - skucie tynków na cokołach części parterowej oraz na ścianie zejścia do piwnicy na elewacji od strony południowo – wschodniej, - demontaż drzwi zewnętrznych – 2 szt. elewacja północno – wschodnia i 2 szt. elewacja południowo – zachodnia, b) zakres prac budowlanych: - wykonanie prac naprawczych ubytków na ścianach parteru i piętra, - wymurowanie na istniejących podstawach nowych kominów z cegły pełnej, zamontowanie nowych wywiewek, otynkowanie i pomalowanie kominów, wykonanie obróbek blacharskich na czapkach kominów, wokół podstawy przy połaci dachu oraz opaski wkoło budynku, - zabezpieczenie ścian cokołowych preparatem przeciwwilgociowym, wykonanie tynku renowacyjnego na cokołach parteru oraz na cokołach tarasu, - wykonanie i montaż nowych na wzór istniejących balustrad przy wejściu głównym, tarasie widokowym i przy zejściu do piwnicy, - ułożenie nowych płyt z piaskowca na tarasie widokowym, przy wejściu głównym i przy wejściu bocznym. Należy użyć piaskowca o parametrach: twardość: twardy, ścieralność: dostosowana do dużego natężenia ruchów, ciągów komunikacyjnych, nasiąkliwość: niska, mrozoodporność: całkowita, kolor: żółty (kolor do uzgodnienia z Zamawiającym). Piaskowiec należy zaimpregnować. - malowanie elewacji i ścianek okalających taras (kolor do uzgodnienia z Zamawiającym), - osadzenie nowych drzwi zewnętrznych (materiał, kolor do uzgodnienia z Zamawiającym), - malowanie stolarki okiennej. - w Oficynie: c) zakres prac rozbiórkowych: - demontaż ganku przy wejściu głównym do budynku, - rozbiórka schodów i murków oporowych, - wykonanie odkopów murów oporowych i zabezpieczenie ich, - rozbiórka schodów zewnętrznych przy wejściu do pawilonu, - demontaż balustrady schodów zewnętrznych do piwnicy, - skucie tynków na cokołach części parterowej oraz na elewacjach od strony wewnętrznego dziedzińca, - demontaż obróbki blacharskiej i posadzki balkonu. d) zakres prac budowlanych: - wykonanie prac naprawczych ubytków na płycie balkonu, wykonanie nowej posadzki oraz miedzianej obróbki blacharskiej, - oczyszczenie miejsc skutych cokołów i ścian przy wejściu do piwnicy, wykonanie tynku renowacyjnego uszczelniającego do wysokości cokołu, - wykonanie konstrukcji schodów zewnętrznych wejścia głównego, wymurowanie bocznych murków z cegły pełnej, - wykonanie konstrukcji schodów zewnętrznych przy wejściu do pawilonu, - wykonanie konstrukcji schodów zewnętrznych z piwnicy wraz z murkami oporowymi, - wykonanie docieplenia murków oporowych przy wejściu do piwnicy ze styropianu gr. 5 cm, - wykonanie naprawy ceglanego cokołu, usunięcie zmurszałych cegieł i zastąpienie je nowymi, ubytki i puste spoiny należy wypełnić zaprawą cementowo – wapienną, - odsłonięcie ceglanego cokołu na parterowej części elewacji frontowej oraz jego remont, konserwacja, - wykonanie na cokole tynku renowacyjnego na elewacji pd-zach. i pd-wsch. w systemie do renowacji zabytków, - wykonanie i montaż nowej balustrady schodów do piwnicy, - wykonanie prac remontowych i konserwacyjnych elementów drewnianych oraz metalowych elewacji, - malowanie elewacji (kolor do uzgodnienia z Zamawiającym), - wykonanie opaski wkoło budynku, UWAGA!!! 1) Wszelkie zaprawy i wyprawy tynkarskie należy zastosować bez dodatku cementu oraz farby elewacyjne muszą być przeznaczone do obiektów zabytkowych. 2) Pełna odpowiedzialność za osiągnięcie zakładanych celów przedsięwzięcia i osiągnięcie parametrów gwarantowanych zgodnie z dokumentacją przetargową i przepisami Prawa budowlanego spoczywa na Wykonawcy. 3) Wszystkie wskazane materiały w dokumentacji projektowej budowlano – wykonawczej będą posiadały certyfikat na znak bezpieczeństwa wydany zgodnie z obowiązującymi przepisami, stwierdzający zgodność z kryteriami technicznymi określonymi na podstawie Polskich Norm przenoszących normy europejskie, Polskich Norm, aprobat technicznych oraz właściwych przepisów i dokumentów technicznych. W przypadku materiałów, urządzeń i innych środków niepodlegających certyfikacji na znak bezpieczeństwa - deklarację bezpieczeństwa lub certyfikat zgodności z Polską Normą przenoszącą normy europejskie, Normą Polską, aprobatą techniczną ITB lub innym dokumentem odniesienia technicznego. Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia spełniał wymogi określone obowiązującym prawem polskim, jak i prawem Unii Europejskiej, został dopuszczony do obrotu handlowego i posiadał wymagane prawem ważne dokumenty, stwierdzające dopuszczenie do stosowania na terenie Polski, a także spełniał inne wymagania (normy, parametry). Przedmiot umowy musi odpowiadać wymaganiom polskich norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane lub też – w przypadku ich braku – europejskich aprobat technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych, polskich norm przenoszących normy europejskie, polskich norm wprowadzających normy międzynarodowe, polskich norm, polskich aprobat technicznych. 4) Dostarczane materiały, urządzenia w ramach przedmiotu zamówienia powinny być fabrycznie nowe, nieużywane i obejmować wszystkie pozycje wyszczególnione w dokumentacji w pełnym podanym zakresie, z uwzględnieniem wszystkich określonych w tym dokumencie wymagań. 5) W dokumentacji projektowej mogą występować znaki towarowe, patenty, pochodzenie lub źródło towarów a także normy, aprobaty techniczne oraz systemy odniesienia opisujące przedmiot zamówienia. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych nie są one wiążące, dlatego należy je traktować, jako minimalne i można dostarczyć elementy równoważne opisywanym, których charakterystyka nie jest gorsza niż parametry urządzeń czy materiałów podanych w opracowaniach projektowych. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi, na etapie realizacji zamówienia. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z projektem oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru oraz przedmiarze robót. Z uwagi na fakt, iż wszelkie obliczenia zostały dokonane przez projektanta dla materiałów wskazanych w projekcie i dowolne zastąpienie przez Wykonawcę materiałów innymi może spowodować nie uzyskanie parametrów projektowanych, Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia uzgodnień z projektantem odnośnie proponowanych zmian i zapewnienia spełnienia wszelkich wymagań z tym związanych, koniecznych do dopuszczenia do użytkowania obiektu wykonanego w ramach niniejszej umowy. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który zaoferuje produkty oraz urządzenia równoważne wymagające zmiany posiadanych decyzji, będzie musiał w ramach wykonania zamówienia w imieniu Zamawiającego, uzyskać wymagane decyzje własnym staraniem i kosztem, w tym zgodę projektanta na zmiany, gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania równoważne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązek Wykonawcy wykazania równoważności jest obowiązkiem wynikającym z ustawy, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie produktów z wymaganiami określonymi w SIWZ, co winno zostać wykazane na etapie składnia ofert zawierających produkty równoważne. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia z należytą starannością, w dobrej wierze, zgodnie z najlepszą wiedzą i sztuką wymaganą dla realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z wymaganiami technicznymi i jakościowymi określonymi w dokumentacji projektowej, zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi w Rzeczypospolitej Polskiej przepisami prawa powszechnie obowiązującego, w terminie określonym Umową. Szczegółowy przedmiot zamówienia oraz zakres robót i obowiązków Wykonawcy określa: Przedmiar robót i dokumentacja projektowa „Remont elewacji i remont tarasu Pałacu Starzeńskich” – załącznik nr 7 do SIWZ; Przedmiar robót i dokumentacja projektowa „Remont elewacji budynku dawnej oficyny na terenie Muzeum Rolnictwa w Ciechanowcu” – załącznik nr 8 do SIWZ; Pozwolenie Podlaskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, znak Ł.5142.16.2020.IT z dnia 15.05.2020 r. – załącznik nr 9 do SIWZ ; Pozwolenie Podlaskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, znak Ł.5142.18.2020.IT z dnia 29.04.2020 r. – załącznik nr 10 do SIWZ ;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł 00/100). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 310 z późn. zm.).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP (informacji z otwarcia ofert), przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami, którzy złożyli oferty w tym samym postępowaniu w odniesieniu do każdej z części na którą złożył ofertę wykonawca, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (o ile inny wykonawca należący do tej samej grupy kapitałowej również złożył ofertę). Wzór oświadczenia Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach