Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 84-300 Lębork, ul. Węgrzynowicza 13
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 059 8635249 , fax. 059 8635249
- Data zamieszczenia: 2009-09-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Węgrzynowicza 13 13
84-300 Lębork, woj. pomorskie
tel. 059 8635249, fax. 059 8635249
REGON: 77090150500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-lebork.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prace remontowe: wymiana okien i parapetów wewnętrznych i zewnętrznych na oddziale położniczym, patologii ciąży oraz na oddziale neonatologicznym SPSZOZ w Lęborku. Znak sparwy ZP-PN/112/09 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Prace remontowe: wymiana okien i parapetów wewnętrznych i zewnętrznych na oddziale położniczym, patologii ciąży oraz na oddziale neonatologicznym SPSZOZ w Lęborku. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 442211006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych; 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów opisanych w Rozdziale IV SIWZ .
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków oraz uznania formalnej poprawności, oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1.1. oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy pzp oraz oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 pzp. (załącznik nr 2); 1.2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą należy przedstawić dokument potwierdzający wystawiony zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; Dokumenty powinny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 2. Ponadto oferta powinna zawierać: a)wypełniony Formularz Oferty (załącznik nr 1); b)kosztorys ofertowy sporządzony wg Przedmiaru Robót stanowiącego Załącznik nr 4a oraz Załącznik nr 4b oraz w oparciu o rysunki okien i drzwi balkonowych stanowiącego załącznik nr 5 poz. 1-3 do SIWZ oddzielnie dla Oddziału Położniczego, Patologii Ciąży, Bloku Porodowego i oddzielnie dla Oddziału Neonatologicznego c)stosowne atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne dla wszystkich materiałów użytych do produkcji stolarki okiennej oraz badania ITB d)pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik; e)informację czy Wykonawca posiada certyfikat ISO f)informację, czy wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-lebork.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż stolarki okiennej do wykonania elewacji na budynkach F i G na terenie Zakładu Karnego w Kamińsku, ul. XXX-lecia 1, 11-227 Górowo Iławeckie
Dodano: 2016-07-25 - Przebudowa budynku administracyjnego Nadleśnictwa Kaliska, dostawa i wymiana części stolarki okiennej.
Dodano: 2015-11-13 - Dostawa i montaż stolarki okiennej PCV na potrzeby remontu budynku penitencjarnego ( zakwaterowania osadzonych ) na terenie Aresztu Śledczego w Hajnówce, ul. Warszawska 67, 17-200 Hajnówka. Numer sprawy: ZP-46-CzB-HA-2015
Dodano: 2015-09-09 - Dostawa i montaż stolarki okiennej PCV na potrzeby remontu budynku penitencjarnego ( zakwaterowania osadzonych ) na terenie Aresztu Śledczego w Hajnówce, ul. Warszawska 67, 17-200 Hajnówka.
Dodano: 2015-08-21 - Dostawa i montaż stolarki PCV dla potrzeb przebudowy hali W1 na budynek sali widzeń na terenie Zakładu Karnego we Włodawie, ul. Żołnierzy W i N 19, 22-200 Włodawa.
Dodano: 2014-08-29 - Dostawa i montaż stolarki okiennej PCV na potrzeby budowy budynku widzeń na terenie Aresztu Śledczego w Hajnówce ul. Warszawska 67, 17-200 Hajnówka.
Dodano: 2014-08-07 - Dostawa wraz z montażem i demontażem stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach Zakładu Karnego w Goleniowie .
Dodano: 2014-03-31 - ZP/50/CzB-IŁ/14 Przedmiot: Dostawa i montaż stolarki okiennej PCV oraz parapetów wewnętrznych z konglomeratu przy termomodernizacji budynku administracyjnego nr 1 oraz budynków zakwaterowania osadzonych nr 2, 3 i 4 Zakładu Karnego w Iławie.
Dodano: 2014-03-27 - Dostawa wraz z montażem i demontażem stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach Aresztu Śledczego w Szczecinie.
Dodano: 2014-03-27 - Dostawa i montaż okien PCV w pawilonach mieszkalnych A i P zlokalizowanych na terenie Zakładu Karnego w Czarnem
Dodano: 2013-06-14