Urząd Miejski Szprotowa ogłasza przetarg
- Adres: 67-300 Szprotawa, Rynek 45
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 068 3760772
- Data zamieszczenia: 2009-06-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski Szprotowa
Rynek 45 45
67-300 Szprotawa, woj. lubuskie
tel. 068 3760772
REGON: 00052677100000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prace remontowe w Przedszkolu nr 1 w Szprotawie , wymiana okien drewnianych na okna PVC w Szkole Podstawowej w Długim, Zespole Szkół przy ul. Sobieskiego w Szprotawie oraz Przedszkolu nr 1 w Szprotawie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
2. Opis robót do wykonania 2.1 Część I zamówienia - wymiana okien drewnianych na okna PVC w Szkole Podstawowej w Długim, Zespole Szkół przy ul. Sobieskiego w Szprotawie oraz Przedszkolu nr 1 w Szprotawie. Wymiary i ilości okien do wymiany (wymiary należy sprawdzić z wymiarami faktycznymi) : Szkoła Podstawowa w Długim: 1,18x1,7 25 szt. 0,89x0,88 10szt. 2,38x2,06 21 szt. 1,18x2,06 4szt. 0,56x1,9 4szt. 0,56x0,56 4 szt. 0,9x1,2 4szt. 1.16x1,18 2 szt. 1,48x1,16 17 szt. 0,89x2.2 8 szt. 0,89x2,05 4 szt. 0,89x1,16 1 szt. 0,89x1,45 1 szt. Przedszkole nr 1 w Szprotawie przy ul. Rolnej: 2,46x2,13 1 szt. z funkcją oddymiania 1,03x1,63 12 szt. 1,03x2,13 5 szt. 1,05x2,1 2 szt. 0,9x2,4 1 szt. 2,46x2,13 33 szt. 2,46x2,3 2 szt. 2,46x2,94 2 szt. 1,05x2,10 2szt. 0,9x2,4 1 szt. 1,9x2,05 1 szt. 1,5x2,1 1 szt. 2,7x2,4 1 szt. Zespół Szkół przy ul. Sobieskiego w Szprotawie (sala gimnastyczna) 1,2x3,42 20szt. 2,7x09 10 szt. Zakres robót do wykonania: -dostarczenie materiałów na teren budowy. -zabezpieczenie pomieszczeń, których będą prowadzone roboty budowlane przed zniszczeniem i zabrudzeniem. -wymontowanie parapetów zewnętrznych. -wykucie istniejących okien i drzwi z muru. -usunięcie z terenu budowy materiałów z rozbiórki. -zamontowanie nowych okien PVC -zamontowanie parapetów zewnętrznych wraz z uzupełnieniem ubytków ściany i tynków. -dokładne połączenie starych tynków z nowymi (obróbka ościeży). -sprawdzenie szczelności zamontowanych nowych okien. -zagruntowanie tynków zewnętrznych uniemożliwiające zawilgocenie tych tynków. -posprzątanie pomieszczeń i terenu budowy z pozostałych materiałów i śmieci. Materiały Wszystkie materiały użyte w czasie remontu powinny mieć wykonane atesty. Kotwy zastosowane do kotwienia okien muszą być ocynkowane i zgodne z normą PN-85 M-82101. Parametry okien PCV: kolor profili okiennych biały, szkło bezbarwne, termofloat grubości 4 mm w pakietach z przestrzenią wypełnioną odpowiednim gazem obojętnym, (Zespół Szkół przy Sobieskiego w Szprotawie - w związku z tym że okna będą wymieniane w sali gimnastycznej szyby muszą być bezpieczne antywłamaniowe min. P2 ) profile minimum 6 - komorowe z wkładem usztywniającym stalowym ocynkowanym z mikrowentylacją oraz systemem odprowadzenia wody z ościeżnicy i zabezpieczeniem otworu odpływowego noskiem zewnętrznym w kolorze białym, (Decco lub równoważne, okucia Sigenia lub równoważne) współczynnik przenikania ciepła U = 1.1 Wm2K, współczynnik dźwiękoszczelności Rw = 35 dB, wymiary podane w przedmiarze robót stanowią tylko podstawę do dokonania wyceny oferty, natomiast rzeczywiste wymiary Wykonawca musi pobrać z natury, zgłaszając się do inspektora nadzoru budowlanego i ustalić z nim termin wykonania tych pomiarów. 2.2 Część II zamówienia - Roboty remontowe w Przedszkolu nr 1 w Szprotawie Wymiana posadzek w dwóch salach: -rozebranie posadzek -gruntowanie podłoża preparatem UZIN PE 360 -wykonanie warstwy wyrównującej -ułożenie i zgrzanie wykładzin oraz zamontowanie listew przyściennych -wstawienie ościeżnicy i montaż drzwi wraz z obróbką ościeży Remont 4 sanitariatów: Zakres robót do wykonania: -należy wykuć ościeżnice stalowe 8 szt. -rozebrać ścianki z cegieł na zaprawie cementowo wapiennej - rozebranie płytek na ścianach -rozebranie posadzek z płytek na zaprawie cementowej - demontaż umywalek, ustępów, zlewozmywaków, rurociągów stalowych, żeliwnych kanalizacyjnych, podejść odpływowych -demontaż grzejników żeliwnych -demontaż opraw żarowych -demontaż elementów podgrzewacza wody -wykucie bruzd w ścianach pod instalacje sanitarne -montaż rurociągów instalacji wodnej i kanalizacyjnej z tworzyw sztucznych -zabetonowanie bruzd - montaż ościeżnic stalowych 8 szt. -wymienić wpusty ściekowe -wyrównanie nierówności na ścianach i posadzkach -wykonanie warstwy wyrównującej pod ułożenie płytek - wykonać gładzie gipsowe na ścianach i sufitach - dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi -ułożenie płytek na ścianach i posadzkach - wywiezienie i utylizacja gruzu - montaż skrzydeł drzwiowych płytowych - dostawa i montaż kabin WC 3 boksy dostosowane dla małych dzieci -montaż umywalek pojedynczych porcelanowych z syfonem gruszkowym dla dzieci małych -montaż czyszczaków kanalizacyjnych -montaż ustępów pojedynczych z płuczkami kompakt dostosowane dla małych dzieci. -montaż baterii umywalkowych - montaż zlewozmywaków stalowych -montaż grzejników stalowych płytowych -wykonanie nowej instalacji elektrycznej i oświetleniowej -montaż podgrzewaczy wody o poj. 150 dm? -montaż opraw świetlówkowych z odbłyśnikiem, i włączników bryzgoszczelnych Wydzielenie stref p. poż -wykonanie ścianek działowych grubości 25 cm z porotermu - wykonanie tynków i gładzi gipsowych -dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi -montaż drzwi p.poż o 30 min odporności ogniowej. 2.3 Część III zamówienia - malowanie korytarzy w Szkole Podstawowej w Wiechlicach oraz wymiana grzejników w Sali gimnastycznej w Zespole Szkół przy ul. Sobieskiego Prace do wykonania: Malowanie korytarzy w Szkole Podstawowej w Wiechlicach: -zmycie i ługowanie starej farby -przygotowanie do malowania (szpachlowanie nierówności) -dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi -dwukrotne malowanie farbami olejnymi -dwukrotne malowanie grzejników, stolarki drzwiowej , ścianek, szafek, powierzchni metalowych. -Jednokrotne malowanie farbą olejną krat i balustrad -jednokrotne malowanie podokienników -wykucie z muru i osadzenie ościeżnic stalowych wraz z obróbką ościeży i malowaniem. -montaż drzwi stalowych pełnych Wymiana grzejników w Sali gimnastycznej w Zespole Szkół przy ul. Sobieskiego w Szprotawie: -demontaż grzejników żeliwnych oraz rur stalowych -zeskrobanie starej farby oraz przygotowanie podłoża pod malowanie (wnęki na grzejniki) -malowanie ścian farbami olejnymi. -montaż grzejników aluminiowych oraz rur miedzianych. Ilości i zakres robót wycenić zgodnie z załączonymi przedmiarami robót. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych zgodnie z ww. częściami zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Część I zamówienia: 4000 zł słownie: cztery tysiące złotych zł i 00/100 zł Część II zamówienia: 1500 słownie: tysiąc pięćset złotych Część III zamówienia: 500 słownie: pięćset złotych
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą oferenci spełniający warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r z późn. zm. Prawo zamówień publicznych, czyli: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny (tj. wykonali przynajmniej jedną robotę budowlaną o zakresie zbliżonym co do zakresu przedmiotu zamówienia w okresie 5 ostatnich lat. Przez zakres podobny Zamawiający będzie rozumiał wykonanie w okresie 5 ostatnich lat przynajmniej jednej roboty, której przedmiotem było: w zakresie Części I zamówienia: wymiana okien na okna PCV min. 40 sztuk w zakresie części II, III, zamówienia: budowa, przebudowa lub remont obiektu użyteczności publicznej w zakres którego wchodziło wykonanie instalacji sanitarnych ,elektrycznych oraz robót ogólnobudowlanych. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (dysponują następującymi osobami: kierownik budowy z uprawnieniami o specjalności konstrukcyjnej, ) 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia według paragrafu 24 ust.1 i 2 prawa zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - formularz ofertowy z wykorzystaniem załączonego wzoru - informacja ogólna o oferencie - załącznik nr 1 - kosztorys ofertowy zał. nr 6 -zaakceptowany wzór umowy - załącznik nr 5 1.2 W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r z późn. zm. Prawo zamówień publicznych, Wykonawca składa następujące dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 1.3 W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: - wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności zał. nr 3, załącznik powinien zawierać przynajmniej następujące osoby: a) kierownik budowy z uprawnieniami o specjalności konstrukcyjno - budowlanej, do kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy i robót wraz z ważnym zaświadczeniem z Izby Inżynierów Budownictwa -wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych ( z uwzględnieniem rozdziału II pkt 2 niniejszej SIWZ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wielkości i/lub zakresu ( ilość wymienionych okien, zakres robót ogólnobudowlanych , sanitarnych, elektrycznych ), wartości oraz daty i miejsca wykonania, Załącznik nr 4 z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje). Referencje muszą umożliwiać ich weryfikację, zawierać nr telefonu do osoby wystawiającej;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szprotawa.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont pokrycia dachowego budynku mieszkalnego w Międzyrzeczu ul. Malczewskiego 3
Dodano: 2016-06-24 - Wykonanie Remontu w DS. Vicewersal; znak sprawy: RA-Z-01/2016
Dodano: 2016-06-15 - Remont pokrycia dachowego budynku mieszkalnego w Sulechowie ul. Wojska Polskiego 39
Dodano: 2016-06-10 - Przebudowa wiatrołapu w budynku Oddziału ZUS w Gorzowie Wlkp. ul. Sikorskiego 42
Dodano: 2016-05-18 - MODERNIZACJA BUDYNKU SZKOŁY POŁOŻONEGO NA DZIAŁCE NR EW. 158 19 PRZY UL. SZKOLNEJ 1 W ŁAGOWIE - ETAP III - cz.1 i cz.2 część dydaktyczna parteru bloku kuchennego.
Dodano: 2016-05-10 - Remont rynien, rur spustowych, podbitki okapu i elementów dachu budynku i dachów zespołów wejściowych budynku mieszkalnego Wędrzyn 53
Dodano: 2016-05-05 - Przebudowa wiatrołapu w budynku Oddziału ZUS w Gorzowie Wlkp. ul. Sikorskiego 42
Dodano: 2016-04-27 - MODERNIZACJA BUDYNKU SZKOŁY POŁOŻONEGO NA DZIAŁCE NR EW. 158 19 PRZY UL. SZKOLNEJ 1 W ŁAGOWIE - ETAP III - cz.1 i cz.2 część dydaktyczna parteru bloku kuchennego
Dodano: 2016-04-18 - Remont pompowni Gościmiec
Dodano: 2016-04-15 - POSTĘPOWANIA W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZNEGO CZĘŚCIOWEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ PROGÓW USTALONYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH: CZĘŚĆ I: ROBOTY BUDOWLANE W BUDYNKU OPS W SZPROTAWIE CZĘŚĆ II: OKABLOWANIE SIECIOWE BUDYNKU OPS W SZPROTAWIE.
Dodano: 2016-03-09