Urząd Miasta Kołobrzeg ogłasza przetarg
- Adres: 78-100 Kołobrzeg, ul. Ratuszowa 13
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 094 3551580 , fax. (094) 352 37 69
- Data zamieszczenia: 2009-05-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Kołobrzeg
ul. Ratuszowa 13 13
78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie
tel. 094 3551580, fax. (094) 352 37 69
REGON: 00052385000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolobrzeg.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prace remontowe w obiekcie Żłobka Krasnal przy ul. Bogusława X 18 w Kołobrzegu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1). Remont pomieszczeń sal oraz zaplecza sanitarno- gospodarczego- parter - prace ogólnobudowlane, wodno- kanalizacyjne, elektryczne: 2). Remont pomieszczeń- pralnia, suszarnia, magazyn - prace ogólnobudowlane, sanitarne, elektryczne, wewntylacyjne:3). Remont węzła cieplnego- parter-prace budowlane, sanitarne, elektryczne: 4).Wymiana stolarki drzwiowej w pomieszczeniach sal dziecięcych i zaplecza: 5). Remont pralni i suszarni - wymiana urządzeń pralniczych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454531007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawycy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potecjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegaja wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert:2. Oświadczenie wykonawcy dotyczące art. 22 ust.1 pkt 1,2,3,4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych/Dz. U. z 2007 nr 223 poz.1655 z późn. zm.3. Oświadczenie wykonawcy, że nie zalega z opłaceniem należnych podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;4. Formularz cenowy;5. Polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności;6. Odpowiednie dokumenty stwierdzające, że osoba , która bedzie pełnić funkcje kierownika budowy, posiada wymagane uprawnienia konstrukcyjno- budowlane w ograniczonym zakresie do kierowania zamówieniem, wymagane przepisami prawa budowlanego wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do izby samorządu zawodowego oraz posiada wymagane ubezpieczenie OC- zgodnie z przepisami prawa budowlanego i ustawą o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów;7.Wykaz wykonywanych robót w okresie 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie. Minimum jedno zamówienie o wartości co najmniej 100.000,00zł.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kolobrzeg.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną