Przetargi.pl
Prace remontowe w budynku Urzędu do Spraw Cudzoziemców przy ulicy Koszykowej 16 w Warszawie

Urząd do Spraw Cudzoziemców ogłasza przetarg

  • Adres: 00-564 Warszawa, Koszykowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 6015496, , fax. 22 6270680
  • Data zamieszczenia: 2017-08-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd do Spraw Cudzoziemców
    Koszykowa 16
    00-564 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 6015496, , fax. 22 6270680
    REGON: 1731501200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.udsc.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prace remontowe w budynku Urzędu do Spraw Cudzoziemców przy ulicy Koszykowej 16 w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych w budynku Urzędu do Spraw Cudzoziemców przy ul. Koszykowej 16 w Warszawie, w szczególności: 1) przebudowa zasilania instalacji oświetleniowej, zmiana zasilenia istniejących opraw oświetleniowych, instalacja nowych opraw oświetleniowych oraz instalacja tymczasowej rozdzielnicy oświetleniowej, poprowadzenie nowych instalacji podtynkowo, 2) przygotowanie powierzchni ścian i sufitów poprzez zeskrobanie starych nawierzchni, wykonanie niezbędnych napraw tynków, wykonanie gładzi szpachlowej i malowanie dwukrotne powierzchni: a) kondygnacji klatki schodowej parteru, 1, 3, 4 i 5 piętra, b) wyjścia do przejazdu bramowego, c) biegów klatki schodowej od parteru do 5 piętra włącznie ze stropem nad ostatnią kondygnacją, d) pomieszczenia biurowego (była kancelaria), e) wejścia do budynku wraz z wiatrołapem, 3) wyrównanie powierzchni i malowanie belki policzkowej, podstopnic oraz cokołów– biegi schodowe i kondygnacje klatki schodowej, 4) malowanie drzwi w wyjściu do przejazdu bramowego, w tym drzwi do łazienki, 5) malowanie drzwi windowych (po obu stronach) i paneli pomiędzy piętrami wewnątrz windy, 6) remont pomieszczenia biurowego byłej kancelarii: usunięcie półścianek rozdzielających, naprawa sufitu Armstrong, zdjęcie listew ozdobnych ze ścian, zaślepienie drzwi aluminiowych G-K - dwustronnie, demontaż podestu podłogi, malowanie grzejników i pionów, dostosowanie sieci teletechnicznej, usunięcie powłoki farby olejnej tj. lamperii, 7) remont pomieszczenia wejścia głównego i wiatrołapu: wymiana paneli sufitu podwieszanego Armstrong, wymiana drzwi wewnętrznych, malowanie kaloryferów, oczyszczenie powłoki tapety, uzupełnienie ubytków podłogi, wymiana listew ozdobnych grzejnika, 8) przygotowanie do malowania i malowanie grzejników z gałązkami i pionami na kondygnacjach klatki schodowej, 9) demontaż starych parapetów, a w ich miejsce montaż parapetów drewnianych – biegi schodowe klatki schodowej, 10) demontaż starych pochwytów, a w ich miejsce montaż nowych pochwytów drewnianych – biegi schodowe klatki schodowej, 11) montaż sufitów podwieszonych na parterze i 1 piętrze pionowa zewnętrzna, zamykająca (ścianka sufitu z płyty G-K, a pozostałe powierzchnie wypełniane płytami z prasowanej wełny mineralnej o wymiarze 60x60 cm), 12) wykonanie obudów G-K koryt instalacyjnych z montażem drzwiczek rewizyjnych wykonanych z płyty meblowej - na kondygnacjach klatki schodowej, 13) wykonywanie obudów G-K pionów c.o. na parterze i 1 piętrze oraz osłon grzejników, 14) demontaż drzwi do piwnicy i montaż nowych drzwi zgodnych z przepisami p.poż., 15) oczyszczenie ze starej farby, a następnie malowanie metalowych balustrad na całej klatce schodowej, 16) montaż narożników stalowych na narożnikach glifów otworów drzwiowych windy na całej klatce schodowej i na parterze przy wejściu, 17) wkucie i zatynkowanie przewodów systemu oddymiania klatki schodowej, 18) demontaż metalowej kraty na 5 piętrze, 19) Sporządzenie dokumentacji powykonawczej obejmującej: a) naniesienie ewentualnych zmian, w tym nowych tras przewodów, w projekcie wykonawczym instalacji elektrycznej administracyjnej, b) protokoły badań i sprawdzeń instalacji, c) dokumenty potwierdzające, że zastosowane materiały zostały wprowadzone do obrotu zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. 2016 poz. 1570 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. 2016 poz. 290, z późn. zm.) i posiadają one wymagane parametry, d) oświadczenie kierownika robót elektrycznych o zgodności wykonania robót z dokumentacją projektową i obowiązującymi przepisami oraz SIWZ, e) oświadczenie kierownika robót budowalnych o zgodności wykonania robót z obowiązującymi przepisami oraz SIWZ. Przedmiot zamówienia jest szczegółowo opisany w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz w Projekcie Wykonawczym Instalacji Elektrycznej, f) oświadczenie kierowników robót o doprowadzeniu terenu robót do porządku i należytego stanu zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: a) „Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót budowlanych dotycząca wykonania robót budowlanych w budynku Urzędu do Spraw Cudzoziemców w Warszawie przy ul. Koszykowej 16” - Załącznik nr 1a do SIWZ, b) „Projekt wykonawczy instalacji elektrycznych oświetlenia klatki schodowej w budynku Urzędu do Spraw Cudzoziemców przy ul. Koszykowej 16 w Warszawie – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót budowlanych - Instalacje elektryczne” - Załącznik nr 1b do SIWZ, c) „Projekt wykonawczy instalacji elektrycznych oświetlenia klatki schodowej w budynku Urzędu do Spraw Cudzoziemców przy ul. Koszykowej 16 w Warszawie – Instalacje elektryczne” - Załącznik nr 1c do SIWZ. Przedmiot zamówienia nie obejmuje, niezbędnych do wykonania robót budowlanych, dostaw opraw oświetleniowych, o których mowa w pkt 1.5 Załącznika nr 1b do SIWZ. Zamawiający, po podpisaniu umowy, protokolarnie przekaże do dyspozycji Wykonawcy ww. oprawy oświetleniowe. Zakres robót budowlanych nie obejmuje, wyszczególnionych w załączniku Nr 1a do SIWZ, następujących prac: - rozbiórki ścianki aluminiowej na parterze (Wykonawca będzie zobowiązany wykonać rozbiórkę ścianki aluminiowej jedynie w pomieszczeniu biura), - wymiany płyty stopnicy na schodach przy ochronie. 3. Zamówienie zostanie zrealizowane w podziale na 3 etapy. Opis prac w poszczególnych etapach opisano w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45110000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 4 500,00 PLN brutto (słownie: cztery tysiące pięćset złotych). 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Narodowym Banku Polskim O/O Warszawa, nr rachunku: 26 1010 1010 0031 4413 9120 0000 z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu nr 24/REMONT - KOSZYKOWA/PN/17”. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 9.3. SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia zostanie umieszczony na stronie Zamawiającego wraz z informacją o Wykonawcach, który złożyli oferty w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach