Przetargi.pl
Prace remontowe w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Koninie

Szkoła Podstawowa nr 1 ogłasza przetarg

  • Adres: 62-500 Konin, ul. Kolska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 632 428 252 , fax. 632 428 252
  • Data zamieszczenia: 2019-08-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa nr 1
    ul. Kolska 2
    62-500 Konin, woj. wielkopolskie
    tel. 632 428 252, fax. 632 428 252
    REGON: 24597700000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sp1konin.wikom.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prace remontowe w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Koninie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są prace remontowe w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Koninie. W ramach zadania inwestycyjnego przewidziano roboty budowlane polegające na remoncie wymagających tego pomieszczeń szkoły. Wszystkie wchodzące w zakres robót pomieszczenia remontowane oznaczono w dokumentacji projektowej - na rysunkach i w opisie. 2.Zakres robót objęty przedmiotem zamówienia: - roboty budowlane - roboty sanitarne (centralne ogrzewanie) - roboty elektryczne - montaż instalacji klimatyzacyjnej - montaż klapy burzowej - dla zapewnienia ochrony budynku przed zalewaniem - na parterze - aranżacja przejścia pomiędzy segmentami z wykorzystaniem na boksy szatniowe. Uwaga! Roboty remontowe będą wykonywane na czynnym obiekcie. Muszą one więc być wykonywane w sposób niezakłócający pracy oraz bezpieczeństwa użytkowników. Należy także zapewnić możliwość korzystania z części pomieszczeń dla pracowników (harmonogram robót uzgodnić z Zamawiającym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie opisuje tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz oferty – wypełniony zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2.Tabela elementów scalonych – wypełniona zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ. 3.Informacja o Wykonawcach wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – wypełniona zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SIWZ . 4.Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w przypadku gdy Wykonawca dla spełniania warunku udziału w postępowaniu polegać będzie na zdolnościach tego podmiotu. 5.Pełnomocnictwo (w przypadku podpisania oferty przez inną osobę niż osoba upoważniona do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty). Pełnomocnictwo to musi w swojej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo powinno być przedłożone w oryginale bądź notarialnie poświadczonej kopii. 6.Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. 7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach