Przetargi.pl
Prace remontowe w budynku Domu Studenckiego nr 2 przy ul. Jagiellońskiej 13 w Bydgoszczy.

Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-067 Bydgoszcz, ul. Jagiellońska 13-15
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 5853698 , fax. (052) 585 36 92
  • Data zamieszczenia: 2013-07-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy
    ul. Jagiellońska 13-15 13-15
    85-067 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 5853698, fax. (052) 585 36 92
    REGON: 00000132400037
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cm.umk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prace remontowe w budynku Domu Studenckiego nr 2 przy ul. Jagiellońskiej 13 w Bydgoszczy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych wraz z wyposażeniem, związanych z zadaniem Prace remontowe w budynku Domu Studenckiego nr 2 przy ul. Jagiellońskiej 13 w Bydgoszczy Przedmiot zamówienia obejmuje prace remontowe budowlane i instalacyjne wraz z dostawą przewidzianych materiałów, urządzeń i wyposażenia określonego w dokumentacji technicznej - załącznik nr 10 do SIWZ. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje remont pomieszczenia gospodarczego i suszarni, wymianę drzwi, roboty malarskie w sanitariatach, remont klatki schodowej oraz holu na II piętrze budynku, jak również prace naprawcze dachu. Ww. prace remontowe polegać będą na: a)przygotowaniu pomieszczeń do wykonania prac remontowych (wyniesienie lub demontaż mebli i elementów wyposażenia, zabezpieczenie okien, posadzek bądź ścian przed uszkodzeniami - w zależności od rodzaju wykonywanych prac, zabezpieczenie obszaru wykonywanych robót) b)zerwaniu posadzek z tworzyw sztucznych c)demontażu balustrady drewnianej na klatce schodowej, d)wymianie przewodów instalacyjnych, e)wykonaniu zabudowy przewodów instalacyjnych w systemie stg, f)wykonaniu odpowiednich izolacji przeciwwilgociowych na posadzce i ścianach w pomieszczeniu suszarni oraz w sanitariatach, g)gruntowaniu wszystkich podłoży w pomieszczeniach objętych zakresem przedmiotu zamówienia, h)ułożeniu płytek podłogowych na odpowiednio przygotowanym podłożu w pomieszczeniu suszarni, holu i klatce schodowej, i)ułożeniu płytek ściennych na odpowiednio przygotowanym podłożu w pomieszczeniu suszarni, j)wykonaniu cokołu z płytek ceramicznych, k)wykonaniu dylatacji systemowej posadzki na holu, l)ręcznej wymianie tynków wewnętrznych cementowo- wapiennych na ścianach (z uwagi na czynną instalację elektryczną i teletechniczną) m)wykonaniu gładzi gipsowych na ścianach i sufitach, n)ułożeniu tynku mozaikowego ( żywicznego) na odpowiednio przygotowanym podłożu - klatka schodowa oraz hol, o)montażu narożników ochronnych na holu do wysokości tynku mozaikowego, p)demontażu szafki hydrantowej - 2 szt. q)montażu szafki hydrantowej naściennej na wąż i gaśnicę - 2 szt. r)wykonaniu zabudowy szafek hydrantowych z płyt g-k, s)malowaniu ścian i sufitów farbami emulsyjnymi lateksowymi (rodzaj farby należy odpowiednio dobrać w zależności od funkcji pomieszczenia, a kolor ustalić z jego użytkownikiem), t)wymianie stolarki drzwiowej na aluminiową wyposażoną w kratkę nawiewną wraz z uwzględnieniem miejscowej naprawy wykładzin ściennych i podłogowych, u)wymianie parapetów wewnętrznych w oknach na klatce schodowej, v)wykonaniu okładzin z płyt gipsowo kartonowych, w)demontażu i montażu listew progowych do lokali studenckich, x)malowaniu stolarki drzwiowej z uwzględnieniem listew progowych farbą olejną, y)wymianie przewodów instalacji c.o. oraz grzejników w pomieszczeniu suszarni oraz klatce schodowej, z)malowaniu grzejników, aa)wymianie przewodów instalacji elektrycznych, opraw oświetleniowych, gniazd, wyłączników, puszek instalacyjnych, bb)częściowym demontażu i ponownym montażu instalacji sygnalizacji pożaru, cc)częściowym demontażu i ponownym montażu oraz zabezpieczenia instalacji okablowania strukturalnego, dd)wykonaniu pomiarów instalacji elektrycznej i po wykonanych pracach montażowych, ee)wymianie wentylatora w pomieszczeniu suszarni, ff)wymianie kratek wentylacyjnych, gg)montażu drzwiczek rewizyjnych, hh)montażu balustrady ze stali nierdzewnej na klatce schodowej, ii)demontażu lub wymianie ościeżnic oraz skrzydeł drzwi wewnętrznych, jj)montażu folii matowej na oknach klatki schodowej i w pomieszczeniu suszarni - 4 szt., kk)dostawie i montażu suszarek ściennych i sufitowych w pomieszczeniu suszarni, ll)dostawie i montażu oznaczeń bhp i ppoż., mm)dostwie i montażu oznaczeń na drzwi, nn)wywiezieniu i utylizacji gruzu oraz innych materiałów porozbiórkowych, oo)wykonaniu prac porządkowych (w tym wniesienie, montaż mebli i elementów wyposażenia, oczyszczenie okien, drzwi posadzek i ścian oraz odtworzenie stanu pierwotnego w przypadku uszkodzeń powstałych na skutek wykonywanych prac).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu (łącznie z podaną godziną) składania ofert wskazanego w Części VI pkt. 1.2 SIWZ w wysokości 5.000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cm.umk.pl (zakładka zamówienia publiczne)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach