Wojewoda Podlaski ogłasza przetarg
- Adres: 15-213 Białystok, ul. Mickiewicza
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 857 439 387 , fax. 857 439 254
- Data zamieszczenia: 2019-09-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewoda Podlaski
ul. Mickiewicza 3
15-213 Białystok, woj. podlaskie
tel. 857 439 387, fax. 857 439 254
REGON: 51421300000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://puw.bip.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prace remontowe w budynkach zlokalizowanych na drogowym przejściu granicznym Bobrowniki – Bierestowica. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów w budynkach zlokalizowanych na drogowym przejściu granicznym Bobrowniki – Bierestowica. Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwa zadania: 1) Zadanie I: Remont toalet ogólnodostępnych - zakresem obejmuje WC damskie, WC męskie, pomieszczenie obsługi, komunikację z podestami wejściowymi zewnętrznymi oraz zwiększenie ogrodzenia zewnętrznego zlokalizowanego przy budynku toalet ogólnodostępnych długości 14,30 mb z obecnej wysokości 1,20 m do wysokości 2,10 m celem oddzielenia strefy wjazdu i wyjazdu na i z przejścia granicznego oraz uniemożliwienie niekotrolowanego przejścia między strefami. 2) Zadanie II: Remont pawilonów kontrolerskich – zakresem obejmuje wymianę stolarki okiennej wraz z wymianą parapetów w siedmiu pawilonach kontrolerskich (budynki: 3B, 3C, 2F, 2G, 9A, 9C, 24). Remont pomieszczeń pawilonów kontrolerskich, ścian wewnętrznych i sufitów polegający na oczyszczeniu powierzchni z farby, usunięciu ewentualnych odspojeń warstw tynku, wyrównaniu i wygładzeniu odpowiednimi zaprawami, przygotowaniu powierzchni do malowania i ich pomalowanie. Następnie wymiana nietypowych mebli biurowych w celu reorganizacji 18 stanowisk, tj. na kierunku wjazdowym do RP: 8 stanowisk w ruchu osobowym (pawilony 2G i 2F) i 8 stanowisk w ruchu ciężarowym (pawilony 3B i 3C) na kierunku wyjazdowym z RP: 2 stanowiska w ruchu ciężarowym (pawilon 24). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie uszczegóławia tego warunku
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369). Wraz ze złożeniem oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZABEZPIECZENIE BUDYNKU ZABYTKOWEJ PLEBANII NA GÓRZE ZAMKOWEJ W MIELNIKU
Dodano: 2024-03-29 - Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadań: PRZYWRACANIE DAWNEGO BLASKU DWOROWI LUTOSŁAWSKICH - ETAP II oraz PRZYWRACANIE DAWNEGO BLASKU DWOROWI LUTOSŁAWSKICH- ETAP III
Dodano: 2024-03-27 - Wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu klatki schodowej Nr IV po pożarze w budynku przy ul. Franciszkańskiej 12 w Suwałkach stanowiącego własność Gminy Miasta Suwałki
Dodano: 2024-02-27 - Zad 1 – Remont i przystosowanie sali lekcyjnej na strzelnicę wirtualną Zad 2 - Dostawa, montaż z wyposażeniem oraz uruchomienie wirtualnej strzelnicy z przeszkoleniem personelu”
Dodano: 2023-12-06 - Docieplenie fundamentów w budynku socjalno-dydaktycznym ZSCKR im. W. Witosa w Suwałkach
Dodano: 2023-10-26 - Remont pomieszczeń biurowych oraz boksów garażowych
Dodano: 2023-10-23 - Wykonanie robót budowlanych w zasobach stanowiących własność Gminy Miasta Suwałki
Dodano: 2023-10-02 - Kompleksowa modernizacja budynków oświatowych w Mieście Zambrów - powtórzenie 3 części.
Dodano: 2023-09-19 - Postępowanie przetargowe z podziałem na dwa zadania: Zadanie nr 1 – Remont sali lekcyjnej na strzelnicę wirtualną Zadanie nr 2 – Dostawa, montaż oraz uruchomienie wirtualnej strzelnicy
Dodano: 2023-09-11 - REMONT CZĘŚCI BUDYNKU USŁUGOWEGO Z PRZEZNACZENIEM JEDNEGO LOKALU USŁUGOWEGO NA POTRZEBY STRZELNICY WIRTUALNEJ
Dodano: 2023-09-01