Przetargi.pl
Prace remontowe w budynkach i na terenie ośrodka instruowania wart

32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku ogłasza przetarg

  • Adres: 98-113 Buczek, Gucin
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 261 554 591 , fax. 261 554 709
  • Data zamieszczenia: 2018-02-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku
    Gucin 58 A
    98-113 Buczek, woj. łódzkie
    tel. 261 554 591, fax. 261 554 709
    REGON: 73009757200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://32blot.wp.mil.pl/pl/73.html
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Skarb Państwa - Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prace remontowe w budynkach i na terenie ośrodka instruowania wart
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Szczegółowy opis, standardy jakościowe i zakres przedmiotu zamówienia określa załączona do SIWZ dokumentacja, składająca się z: 1.1. Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik nr 9 do SIWZ; 1.2. Kosztorysów ślepych z obmiarem – załącznik nr 10a, 10b, 10c, 10d do SIWZ. 2. Kosztorysy ofertowe winny być sporządzone metodą szczegółową podając wartości netto i brutto, oddzielnie dla każdej części: 2.1. Dla części I - składającej się z kosztorysu robót budowlanych – należy podać kwotę netto i brutto w formularzu ofertowym; 2.2. Dla części II - składającej się z dwóch kosztorysów dla budynku nr 44 tj.: dla robót elektrycznych oraz robót budowlanych – należy podać sumaryczną kwotę netto i brutto w formularzu ofertowym; 2.3. Dla części III - składającej się z kosztorysu robót budowlanych dla budynków nr 85; 87;88; – należy podać kwotę netto i brutto w formularzu ofertowym, 2.4. Dla części IV - składającej się z dwóch kosztorysów dla budynku nr 13 tj.: dla robót elektrycznych oraz robót budowlanych – należy podać sumaryczną kwotę netto i brutto w formularzu ofertowym. 3. Oferowane roboty budowlane muszą odpowiadać wymaganiom zamawiającego, opisanym w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 9 do SIWZ, zgodnie z wszelkimi obowiązującymi aktami prawnymi, właściwymi w przedmiocie zamówienia, i na warunkach zawartych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Wymagana gwarancja jakości i rękojmi za wady na wykonane roboty i zabudowane materiały na okres min. 24 miesiące, od dnia bezusterkowego odbioru przedmiotu umowy .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 9 920,00 PLN dla całości zamówienia lub: 1.1. część 1 – 870,00 PLN; 1.2. część 2 – 2 430,00 PLN; 1.3. część 3 – 5 870,00 PLN; 1.4. część 4 – 750,00 PLN. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Dopuszcza się złożenie wadium w różnej formie prawnej, wedle zasad podanych w ustawie Pzp (art. 45 ust. 6). 3. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu powyższą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Jednostki Wojskowej 1158 nr 38 1010 1371 0024 1113 9120 1000 z adnotacją: „Wadium nr sprawy 21/PN/2018”. Nr NIP …… (podać nr NIP Wykonawcy). 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do 19.03.2018 r. do godz. 1100. 5. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium, zostanie odrzucona. 6. Jeżeli wadium zostanie wpłacone z konta nie będącego własnością wykonawcy w ofercie należy wskazać konto do zwrotu wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach