Gmina Miasta Radomia ogłasza przetarg
- Adres: 26-600 Radom, ul. Jana Kilińskiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 483 620 471
- Data zamieszczenia: 2017-03-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Radomia
ul. Jana Kilińskiego 30
26-600 Radom, woj. mazowieckie
tel. 483 620 471
REGON: 67022345100000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prace remontowe przy budynku Ośrodka Kultury i Sztuki „Resursa Obywatelska” przy ul. Malczewskiego 16 w Radomiu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są prace remontowe przy budynku Ośrodka Kultury i Sztuki „Resursa Obywatelska” przy ul. Malczewskiego 16 w Radomiu (obiekt wpisany do Rejestru Zabytków). 2.1. Zakres prac realizowanych w ramach zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Wymianę obróbek blacharskich oraz rynien i rur spustowych w obrębie budynku za wyjątkiem korpusu wschodniego od ul. Struga, 2) Naprawę gzymsów wieńczących na elewacji, 3) Remontu tarasu elewacji frontowej, wraz z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej tarasu. UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest do współpracy i uzgodnień z dyrektorem placówki w zakresie harmonogramu realizowanych robót (roboty nie powinny powodować utrudnień w bieżącym funkcjonowaniu placówki poza terenem objętym pracami). 2.2. W/w zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), w szczególności zgodnie ze stanowiącymi załączniki do niej dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną oraz przedmiarem robót. Uwaga: Jeżeli w SIWZ lub w załącznikach do SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie bądź rozwiązanie wskazujące na konkretnego producenta w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający –zgodnie z art. 29 ust 3 oraz art. 30 ust. 4 ustawy PZP- wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, rozwiązań itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta itp. jeżeli występują w dokumentacji przetargowej (nie są one obowiązujące dla Wykonawcy). 2.3. Prace towarzyszące oraz roboty tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia: a) zajęcie pasa drogowego od strony ul. Malczewskiego wzdłuż elewacji budynku Resursy, b) organizacja i zabezpieczenie placu budowy; c) uporządkowanie terenu objętego placem budowy i przywrócenie do stanu pierwotnego . oraz wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną. 2.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia lub zwiększenia w/w zakresu zamówienia, zgodnie z ustawą Pzp. 2.5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres min. 3 lat. 3. Zamawiający wymaga, by osoby wykonujące niesamodzielne czynności (tj. osoby nie będące kierownikiem budowy, kierownikami robót itp.) w n/w zakresie dot. realizacji zamówienia: roboty blacharskie oraz roboty dot. elewacji i remontu tarasu były przez Wykonawcę - a także przez podwykonawców, w przypadku gdy w/w zakres prac byłby powierzany podwykonawcom- zatrudnione na podstawie umowy o pracę (na czas nieokreślony lub na czas określony). Sposób dokumentowania zatrudnienia w/w osób, oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę powyższych wymagań, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określa projekt umowy (zał. do SIWZ). 4. Przedmiot zamówienia uwzględnienia wymagania w zakresie dostępności realizowanego obiektu dla osób niepełnosprawnych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45443000-4
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 3.000,00 (słownie: trzy tysiące) złotych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Docieplenie budynku stanowiącego siedzibę Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Mińsku Mazowieckim
Dodano: 2024-07-02 - Wykonanie elewacji budynku OSP w Lubominie
Dodano: 2024-03-07 - Modernizacja sali gimnastycznej w Zespole Szkolno - Przedszkolnym nr 1 w Mińsku Mazowieckim
Dodano: 2023-06-29 - Wykonanie remontu budynku nr 13 i nr 14 w kompleksie przy ul. Bystrej nr 1 w Warszawie.
Dodano: 2023-05-10 - Termomodernizacja budynku komunalnego przy ul. J. Piłsudskiego 59b w Grójcu
Dodano: 2023-03-07 - Termomodernizacja Szkoły podstawowej w Płochocinie w ramach projektu : „Kompleksowa termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Ożarów Mazowiecki –ETAP II”
Dodano: 2023-01-25 - Termomodernizacja budynku świetlicy wiejskiej na działce o nr ewid. 88/1 w miejscowości Druchowo
Dodano: 2022-09-28 - Termomodernizacja budynku Zespołu Szkolno -Przedszkolnego w Grębkowie
Dodano: 2022-07-14 - „Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Somianka”
Dodano: 2021-01-18 - „Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Somianka”
Dodano: 2020-11-20