Przetargi.pl
PRACE PRZYGOTOWAWCZE DOT. PRZEBUDOWY TORU PODEJŚCIOWEGO PÓŁNOCNEGO DO ŚWINOUJŚCIA NA ODCINKU KM 00.000 - 01.000 ORAZ TORU WODNEGO ŚWINOUJŚCIE - SZCZECIN NA ODCINKU KM 00.000 - 03.100.

Urząd Morski w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-207 Szczecin, pl. Stefana Batorego 4
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4403423, 4403523 , fax. 091 4403441
  • Data zamieszczenia: 2014-04-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Morski w Szczecinie
    pl. Stefana Batorego 4 4
    70-207 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4403423, 4403523, fax. 091 4403441
    REGON: 00014501700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ums.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRACE PRZYGOTOWAWCZE DOT. PRZEBUDOWY TORU PODEJŚCIOWEGO PÓŁNOCNEGO DO ŚWINOUJŚCIA NA ODCINKU KM 00.000 - 01.000 ORAZ TORU WODNEGO ŚWINOUJŚCIE - SZCZECIN NA ODCINKU KM 00.000 - 03.100.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są prace przygotowawcze dot. przebudowy toru podejsciowego północnego do Świnoujścia na odcinku km 00.000 - 01.000 oraz toru wodnego Świnoujście - Szczecin na odcinku km 00.000 - 03.100. Przewiduje się wykonanie zamówienia w trzech etapach: etap 1 - 26 maja 2014 r. etap 2 - 25 czerwca 2014 r. Zakres prac objętych zamówieniem opisany jest w pkt. 3 niniejszego rozdziału. 1. Opis - charakterystyka inwestycji będącej przedmiotem wykonania dokumentacji projektowej. 1) Lokalizacja inwestycji Prace objęte projektem prowadzone będą na działkach: 1. km 00.00-01.000 tor podejściowy północny do Świnoujścia: - obszar morski (akwen morza terytorialnego na Zatoce Pomorskiej); 2. km 00.000-03.100 toru wodnego Świnoujście - Szczecin: - 202 w obrębie ewidencyjnym Świnoujście 2 w jednostce ewidencyjnej Świnoujście Miasto, - 59 w obrębie ewidencyjnym Warszów 11 w jednostce ewidencyjnej Świnoujście Miasto, - 147/2 w obrębie ewidencyjnym Świnoujście 7 w jednostce ewidencyjnej Świnoujście Miasto. Cały obszar inwestycji znajduje się w zarządzie Urzędu Morskiego w Szczecinie. 2) Cel inwestycji Przebudowa toru podejściowego północnego do Świnoujścia na odcinku km 00.000 - 01.000 oraz toru wodnego Świnoujście - Szczecin na odcinku km 00.000 - 03.100 ma na celu ujednolicenie parametrów torów podejściowych (14,5 m głębokości i 200 m szerokości w dnie toru) do Portu Zewnętrznego w Świnoujściu oraz do portu Świnoujście położonego w ujściu cieśniny Świny. 2. Planowane założenia funkcjonalno - użytkowe planowanej inwestycji. Inwestycja ma na celu uzyskanie jednakowych parametrów na całej długości toru podejściowego z morza pełnego do nabrzeży Portu Handlowego Świnoujście, umożliwiając tym samym obsługę statków o większym zanurzeniu (do 13,5 m) i znaczne zwiększenie pewności obsługi statków o zanurzeniu 12,8 - 13,2 m. 3. Zakres prac projektowych będących przedmiotem zamówienia 1) Zakres prac projektowych. Zakres prac projektowych objętych zamówieniem obejmuje: ETAP 1: - wykonanie analizy wpływu przebudowy toru podejsciowego północnego do Świnoujścia na odcinku km 00.000 - 01.000 oraz toru wodnego Świnoujście - Szczecin na odcinku km 00.000 - 03.100 na stateczność budowli hydrotechnicznych. Jeżeli ww. analiza wykaże brak możliwości realizacji przedsięwzięcia Wykonawca zaprzestanie wykonywania dalszych prac a Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie w wysokości określonej w umowie za wykonanie etapu 1. ETAP 2: - wykonanie analizy nawigacyjnej wraz z modelem toru podejsciowego północnego do Świnoujścia* na odcinku km 00.000 - 01.000 oraz toru wodnego Świnoujście - Szczecin na odcinku km 00.000 - 03.100. Analiza nawigacyjna wymaga akceptacji Dyrektora Urzędu Morskiego w Szczecinie. 4. Informacje dodatkowe Wymagania dotyczące Etapu 1: Przebudowa wymienionych odcinków torów ma na celu zmianę parametrów technicznych torów - pogłębienie o 20 cm i poszerzenie o 20 m w dnie toru. Etap 1 zamówienia obejmuje analizę poszerzenia torów z obu stron po 10 m od osi toru. Oś toru pozostanie niezmieniona. Wyłoniony Wykonawca otrzyma aktualne plany sondażowe ww. odcinków torów wodnych, model torów (z aktualnymi parametrami) oraz posiadaną dokumentacje techniczną obiektów hydrotechnicznych administrowanych przez Urząd Morski w Szczecinie. Ponieważ przedmiotowa analiza dotyczy wszystkich budowli hydrotechnicznych leżących wzdłuż przebudowywanych odcinków torów wodnych, Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z dokumentacją techniczną budowli hydrotechnicznych administrowanych przez pozostałe instytucje we własnym zakresie. Wymagania techniczne Etapu 2: Odbiór 2 etapu prac obejmuje: - przekazanie Zamawiającemu zatwierdzonej przez Dyrektora Urządu Morskiego w Szczecinie analizy nawigacyjnej, - wykonanie modernizacji modelu torów: podejsciowego północnego do Świnoujścia na odcinku km 00.000 - 01.000 oraz toru wodnego Świnoujście - Szczecin na odcinku km 00.000 - 03.100, według niżej wymienionych wytycznych: 1. Zamawiający przekaże wyłonionemu wykonawcy model torów, w którym należy dokonać zmian uwzględniających zmiany głębokości i szerokości torów. 2. Granice, oś torów wodnych, granice skarp oraz podział toru na istniejące odcinki (00.000-01.000 TN, 00.000-01.000 TWŚ-S 00.000-02.500 TWŚ-S, 02.500-03.000 TWŚ-S, 03.000-03.100 TWŚ-S) mają zostać przedstawione w układach współrzędnych 1965, WGS 84, UTM w poziomie odniesienia Kronsztadt. 3. Wykaz współrzędnych punktów modelu przedstawione w układach współrzędnych 1965, WGS 84, UTM w rozbiciu na: - Oś toru (zbiorczy), - Krawędzie dna modelu teoretycznego (domknięty plik tekstowy - nr. pkt., X, Y, Z dla każdego odcinka toru podanego w punkcie 2 i w formatach dxf i dwg), - Krawędzie skarpy modelu do lustra wody średniej (domknięty plik tekstowy - nr. pkt., X, Y, Z dla każdego odcinka toru podanego w punkcie 2 i w formatach dxf i dwg). 4. Na podkładzie geodezyjnym akwenu z linią brzegową w skali 1:2000 z siatką w układzie współrzędnych WGS 84 (UTM) ma zostać wyrysowany model toru wraz z zaznaczonymi punktami. 5. Model toru ma zachować następujące parametry przedstawione w niżej przedstawionej tabeli: Głębokość [m] Szerokość w dnie [m] Nachylenie skarp 14,5 200 1:7 6. Model toru sporządzony ma zostać w formacie DWG - powierzchnia TIN, 7. Wszelkie inne ustalenia dotyczące wykonania modernizacji modelu nie określone w specyfikacji wymagają ustalenia z zamawiającym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712410009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ums.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach