Przetargi.pl
Prace projektowe przebudowy dróg powiatowych nr 1923W, 1926W (2 zadania)

Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Lipsku ogłasza przetarg

  • Adres: 27-300 Lipsko, ul. Spacerowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. -
  • Data zamieszczenia: 2019-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Lipsku
    ul. Spacerowa 24
    27-300 Lipsko, woj. mazowieckie
    tel. -
    REGON: 67023047400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pzdplipsko.bip.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prace projektowe przebudowy dróg powiatowych nr 1923W, 1926W (2 zadania)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia stanowi 1.1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są: „Prace projektowe przebudowy dróg powiatowych nr 1923W, 1926W (2 zadania)”. 1.2. Przedmiot zamówienia obejmuje 2 zadania inwestycyjne i został podzielony na 2 części: Zadanie nr 1 - Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 1923W Sienno – Kochanówka – Grabowiec na odcinku od końca Starej Wsi do Grabowca w km od 1+530 do 6+620 dł. odcinka 5090 mb Zadanie nr 2 - Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 1926W Sienno – Trzemcha – Antoniów w km 0+000 - 5+279 dł. odcinka 5279 mb 1.3 Warunki wspólne dla w/w zadań - odcinków dróg powiatowych: 1) Dokumentacja projektowa powinna być sporządzona w oparciu o Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno- użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072) rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (poz. 462), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U Nr 130, poz. 1389), rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012r w sprawie ustalenia geotechnicznych warunków posadawiania obiektów budowlanych (poz. 463). 2) Szczegółowy zakres opracowania projektowo- kosztorysowego obejmuje: a)wykonanie koncepcji funkcjonalno- ruchowej w zakresie skrzyżowań z drogami gminnymi, b)uzyskanie aktualnych podkładów geodezyjnych niezbędnych do opracowania dokumentacji, c) uzyskanie wszystkich wymaganych uzgodnień, niezbędnych do otrzymania pozwolenia na budowę o oddziaływaniu na środowisko, pozwolenie wodnoprawne wymagane opinie i uzgodnienia z właścicielami w tym opracowania urządzeń obcych jeżeli takie wymogi zaistnieją (uzgodnienia właścicieli tych urządzeń) d) wykonanie projektu budowlanego - w ilości 5 egzemplarzy e) wykonanie projektu wykonawczego - w ilości 4 egzemplarze f) opracowanie założeń wyjściowych do kosztorysowania robót, przez które należy rozumieć dane techniczne, technologiczne i organizacyjne, nieokreślone w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, a mające wpływ na wysokość wartości kosztorysowej robót budowlanych - w ilości 4 egzemplarze g) opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przez którą należy rozumieć opracowanie zawierające zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące w szczególności wymagania właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny poszczególnych pozycji przedmiarów - w ilości 4 egzemplarze h) opracowanie przedmiarów robót, przez które należy rozumieć opracowanie zawierające opis robót budowlanych w kolejności technologicznej ich wykonania z podaniem ilości jednostek przedmiarowych robót, wynikających z dokumentacji projektowej oraz podstaw do ustalania cen jednostkowych robót lub nakładów rzeczowych - w ilości 4 egzemplarze, i) opracowanie kosztorysu inwestorskiego - w ilości 4 egzemplarze j) zatwierdzony projekt stałej organizacji ruchu - w ilości 3 egzemplarze 3) Dokładny zakres niezbędnych robót należy określić po zapoznaniu się z terenem 4) Zaproponowane rozwiązania komunikacyjne winny być skoordynowane z planowaną organizacją ruchu. 5) Koncepcję przyjętego przez Projektanta rozwiązania układu drogowego z przewidywaną organizacją ruchu należy przedstawić do uzgodnienia z Zamawiającym. 6) Zamawiający zastrzega sobie obowiązek informowania przez Wykonawcę o postępie prac i podstawowych decyzjach podejmowanych w trakcie projektowania, jak również prawa do zgłaszania swoich uwag, które należy uwzględnić w dalszych pracach nad projektem. 7) Dokumentacja projektowa winna być opracowana zgodnie z Prawem budowlanym, obowiązującymi normami i sztuką budowlaną. W przypadku, gdy Wykonawca sporządzając dokumentację będzie powoływał się na pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów i oraz na normy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, wówczas jest obowiązany wskazać w dokumentacji, że dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. Oprócz wersji papierowej zamawiający wymaga opracowania projektu w wersji elektronicznej umożliwiającej odczytanie w formie PDF i przekazana na rzecz zamawiającego na płycie CD, natomiast dokumentacja kosztorysowa winna być przekazana w programie w jakim była opracowana i w PDF.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71220000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w zakresie poszczególnych zadań od 1 do 2 w wysokości: 1) dla zadania nr 1 w wysokości: 1000 zł, słownie: jeden tysiąc złotych 00/100 2) dla zadania nr 2 w wysokości: 1000 zł, słownie: jeden tysiąc złotych 00/100
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy 2) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania swego zasobu na potrzeby wykonawcy składającego ofertę – jeżeli dotyczy 3) Pełnomocnictwo/ Pełnomocnictwa dla osoby/ osób podpisujących ofertę (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem), jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika, 4) Dowód wniesienia wadium – dla formy innej niż pieniądz kopię dokumentu (potwierdzoną za zgodność z oryginałem) należy załączyć do oferty natomiast oryginał gwarancji lub poręczenia należy złożyć w oddzielnej kopercie oznaczonej „oryginał wadium”, która będzie załączona do oferty (wewnątrz opakowania oferty), 5) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy załączyć Pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach