Przetargi.pl
Prace projektowe na przebudowę (modernizację) mostu (JNI 01016077) na rzece Krępiance wraz z dojazdami do mostu w ciągu drogi powiatowej nr 3536W Odechów - Kowalków - Sienno - Sarnówek na odcinku od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 747 do miejscowości Rzeczniów Kolonia, długość odcinka ok. 2550 mb.

Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Lipsku ogłasza przetarg

  • Adres: 27-300 Lipsko, ul. Spacerowa 24
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2011-10-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Lipsku
    ul. Spacerowa 24 24
    27-300 Lipsko, woj. mazowieckie
    REGON: 67023047400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdpl.republika.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prace projektowe na przebudowę (modernizację) mostu (JNI 01016077) na rzece Krępiance wraz z dojazdami do mostu w ciągu drogi powiatowej nr 3536W Odechów - Kowalków - Sienno - Sarnówek na odcinku od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 747 do miejscowości Rzeczniów Kolonia, długość odcinka ok. 2550 mb.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są: Prace projektowe na przebudowę (modernizację) mostu (JNI 01016077) na rzece Krępiance wraz z dojazdami do mostu w ciągu drogi powiatowej nr 3536W Odechów - Kowalków - Sienno - Sarnówek na odcinku od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 747 do miejscowości Rzeczniów Kolonia, długość odcinka ok. 2550 mb. Zakres rzeczowy zleconych do projektowania robót obejmuje m.in.: a) dla mostu: - demontaż nawierzchni jezdnej mostu, - demontaż poręczy mostowych, - demontaż krawężników mostowych, - naprawa uszkodzonych ustrojów mostowych (gzymsów, kapinosów), - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej płyty nośnej mostu, - wykonanie nawierzchni mostu, - wykonanie nawierzchni chodników, - naprawa ubytków konstrukcji nośnych. b) dla drogi: - przebudowę jezdni wraz z poszerzeniem do szer. 6 m, - budowę chodników w miejscowości Rzeczniów, - wykonanie włączenia do drogi wojewódzkiej nr 747 wraz z wymaganymi uzgodnieniami, - wykonanie zjazdów na drogi powiatowe i gminne, - wykonanie przepustów pod zjazdami, - wykonanie zjazdów gospodarczych, - wymiana przepustu pod koroną drogi wraz z umocnieniem skarp i dna rowu przy przepuście, - wykonanie utwardzonych poboczy, - oczyszczenie rowów, - zaprojektowanie zatok autobusowych na przystankach, - zaprojektowanie oznakowania poziomego i pionowego, - zaprojektowanie poręczy ochronnych łańcuchowych podwójnych w msc. Rzeczniów, - wykonanie regulacji pionowej studzienek wodociągowych w msc. Rzeczniów Stan istniejący: a) dla mostu: - most żelbetowy o długości 10,60 m i szerokości 9,30 m, - belkowy swobodnie podparty - płyta monolityczna, - liczba przęseł: 1 b) dla drogi: - jezdnia szer. - 5,0 m - korona - 12,0 m - nawierzchnia z masy mineralno-asfaltowej - rowy gruntowe, częściowo zamulone, - pobocza z gruntu szer. od 1,0 m do 2,0 m 2. Dokumentacja powinna być sporządzona w oparciu o Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno- użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072). 3. Szczegółowy zakres opracowania projektowo- kosztorysowego obejmuje: a)wykonanie koncepcji funkcjonalno- ruchowej w zakresie skrzyżowań z drogami gminnymi, b)uzyskanie aktualnych podkładów geodezyjnych niezbędnych do opracowania dokumentacji, c) uzyskanie wszystkich wymaganych uzgodnień, niezbędnych do otrzymania pozwolenia na budowę o oddziaływaniu na środowisko, pozwolenie wodnoprawne wymagane opinie i uzgodnienia z właścicielami w tym opracowania urządzeń obcych jeżeli takie wymogi zaistnieją (uzgodnienia właścicieli tych urządzeń) d) wykonanie projektu budowlanego - w ilości 5 egzemplarzy e) wykonanie projektu wykonawczego - w ilości 4 egzemplarze f) opracowanie założeń wyjściowych do kosztorysowania robót, przez które należy rozumieć dane techniczne, technologiczne i organizacyjne, nieokreślone w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, a mające wpływ na wysokość wartości kosztorysowej robót budowlanych - w ilości 4 egzemplarze g) opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przez którą należy rozumieć opracowanie zawierające zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące w szczególności wymagania właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny poszczególnych pozycji przedmiarów - w ilości 4 egzemplarze h) opracowanie przedmiarów robót, przez które należy rozumieć opracowanie zawierające opis robót budowlanych w kolejności technologicznej ich wykonania z podaniem ilości jednostek przedmiarowych robót, wynikających z dokumentacji projektowej oraz podstaw do ustalania cen jednostkowych robót lub nakładów rzeczowych - w ilości 4 egzemplarze, i) opracowanie kosztorysu inwestorskiego, który należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno- użytkowym - w ilości 2 egzemplarze j) zatwierdzony projekt stałej i czasowej organizacji ruchu - w ilości po 2 egzemplarze. k) uzyskanie prawomocnej decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 743200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdpl.republika.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach