Gmina Chełmek ogłasza przetarg
- Adres: 32-660 Chełmek, ul. Krakowska 11
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 033 8449040, 8449000 , fax. 033 8449019
- Data zamieszczenia: 2009-05-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Chełmek
ul. Krakowska 11 11
32-660 Chełmek, woj. małopolskie
tel. 033 8449040, 8449000, fax. 033 8449019
REGON: 00052776000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.chelmek.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRACE PROJEKTOWE- CENTRUM CHEŁMKA - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Prace projektowe - Centrum Chełmka: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu układu komunikacyjnego przyszłego centrum Chełmka wraz z zagospodarowaniem ul. Brzozowej oraz rozwiązaniem strefy parkowania. W skład opracowania wchodzi połączenie wyłączonej z ruchu części ul. Brzozowej z terenem pomiędzy budynkami Urzędu Miejskiego i przedszkola samorządowego. Schemat pożądanych do uzyskania potoków ruchu przedstawia plansza będąca załącznikiem nr 6. Opracowanie zagospodarowania terenu przyszłego centrum powinno zawierać: ukształtowanie powierzchni koncepcję zagospodarowania zieleni ukształtowanie pionowe wraz z odwodnieniem typy nawierzchni aranżacje małej architektury wraz zagospodarowaniem istniejącej roślinności zagospodarowanie otoczenia istniejących budynku: urzędu miejskiego i przedszkola samorządowego w skład opracowania wchodzą również: kosztorysy inwestorskie - 2 egz. przedmiary robót - 3 egz. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Całość dokumentacji należy wykonać w wersji papierowej i elektronicznej. Na w/w opracowanie należy uzyskać wymagane prawem decyzje wraz z pozwoleniem na realizację inwestycji. Teren objęty opracowaniem nie posiada miejscowego planu zagospodarowania Mapę do celów projektowych dostarczy inwestor. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712420006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy złożą ważną i odpowiednią ofertę. 2. Oferta ważna spełniać musi następujące warunki: a) Wykonawca składający ofertę nie może być wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych, jak również musi spełniać warunki art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 Prawa zamówień publicznych. b) oferta winna być sporządzona na piśmie w języku polskim, c) oferta winna być złożona w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, 3. Oferta winna być zgodna w kwestii sposobu jej sporządzania, oferowanego przedmiotu i warunków realizacji zamówienia ze wszystkimi wymogami specyfikacji istotnych warunków zamówienia jak i ustawą Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona sprawdzenia ofert - zgodności ze specyfikacją jak i ustawą Prawo zamówień publicznych metodą spełnia /nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: / dokumenty potwierdzające ważność ofert/ a) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 pkt.1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, d) oświadczenie Wykonawcy o zapoznaniu się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i przyjęciu warunków w niej zawartych, e) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty wystawione zgodnie z prawem tego kraju potwierdzające, że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), g) wykaz (ważniejszych) wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - referencje. Zamawiający wymaga przedstawienia przez Wykonawcę, minimum 1 referencji. h) w przypadku podmiotów występujących wspólnie określenie zakresu wykonywanych usług poszczególnych podmiotów lub jednostek organizacyjnych, i) zaświadczenia stwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia wraz z aktualnym wpisem do Izby Inżynierów Budownictwa. UWAGA! W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie, wyszczególnione w części VI specyfikacji, warunki oraz dokumenty uwiarygadniające dotyczą wszystkich występujących w ofercie podmiotów.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chelmek.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie Kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowa dla zadania inwestycyjnego Adaptacja Sali nr 30 na salę reprezentacyjną wielofunkcyjną w Budynku Głównym UEK przy ul. Rakowickiej 27 w Krakowie wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego
Dodano: 2016-06-30 - Aktualizacja dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla budowy sieci kanalizacji sanitarnej w msc. Zalasowa Północ - gmina Ryglice - etap II
Dodano: 2016-06-27 - Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej pn.: Projekt remontu ogrodzenia zewnętrznego kompleksu wojskowego przy ulicy Ułanów 43 w Krakowie oraz rozbiórki i remontów ogrodzeń wewnętrznych kompleksu
Dodano: 2016-06-21 - Wykonanie Kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowa dla zadania inwestycyjnego Adaptacja Sali nr 30 na salę reprezentacyjną wielofunkcyjną w Budynku Głównym UEK przy ul. Rakowickiej 27 w Krakowie wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego
Dodano: 2016-06-13 - Aktualizacja dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla budowy sieci kanalizacji sanitarnej w msc. Zalasowa Północ - gmina Ryglice - etap II
Dodano: 2016-06-06 - Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej budowlano-wykonawczej sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Glichów, Lipnik oraz Poznachowice Dolne.
Dodano: 2016-06-01 - Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej budowlano-wykonawczej sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wierzbanowa, Kobielnik i Wiśniowa.
Dodano: 2016-05-23 - Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla inwestycji pn.: Budowa dwóch budynków z przeznaczeniem na Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych na działkach nr 491/2, 491/22 położonych na terenie miasta Ryglice, gmina Ryglice.
Dodano: 2016-05-16 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla adaptacji części budynku użyteczności publicznej zlokalizowanego pod adresem ul. ks. Jakuba Wyrwy 2, 33-160 Ryglice, dz. 1001, z przeznaczeniem na placówkę wsparcia dziennego
Dodano: 2016-05-09 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla inwestycji pn.: Odtworzenie walorów architektonicznych i funkcjonalno-użytkowych zdegradowanego terenu w centrum wsi i budynku o nr administracyjnym 457 w Lubczy
Dodano: 2016-04-28