Gmina Miejska Głogów ogłasza przetarg
- Adres: 67-200 Głogów, ul. Rynek 10
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 076 7265437, 527 , fax. 076 7265437
- Data zamieszczenia: 2012-03-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Głogów
ul. Rynek 10 10
67-200 Głogów, woj. dolnośląskie
tel. 076 7265437, 527, fax. 076 7265437
REGON: 39064729700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.glogow.sbip.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prace porządkowe wynajętym transportem na terenie miasta Głogowa - część I, II, III, IV, V, VI - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi dotyczące wykonywania prac porządkowych w zakresie wywozu nieczystości z terenów miasta Głogowa - część I, II, III, IV, V, VI. 3. Szczegółowy zakres zamówienia : Przedmiotem zamówienia są: a) usługi dotyczące wykonywania prac porządkowych wraz z prowadzeniem nadzoru nad skazanymi oraz wywóz samochodem skrzyniowym nieczystości z terenów miasta Głogowa w rejonach: część I: Stare Miasto, Śródmieście, Ostrów Tumski- sektor 1 część II: os. Paulinów, os. Kopernik, os. Kościuszki, os. Hutnik I- sektor 2 część III: Śródmieście, os. Przemysłowe, os. Brzostów- sektor 3 część IV: os. Piastów Śl. I, II, III, os. Słoneczne, os. Hutnik II, os. Złota Podkowa, os. Nosocice- Krzepów- sektor 4 część V: opróżnianie koszy i zbieranie śmieci z terenów zielonych i placów zabaw zlokalizowanych na terenie miasta Głogowa- sektor 5 część VI: prace porządkowe na terenie całego miasta Wykonawca do nadzoru nad skazanymi wskaże osoby, które nie były wykluczone przez Zakład Karny z możliwości świadczenia usług na rzecz Gminy Miejskiej Głogów w w /w zakresie. Zapis dotyczy wszystkich części zamówienia. 1. Wykonawca będzie prowadził jednocześnie nadzór nad przydzieloną grupą skazanych. Do obowiązków Wykonawcy będzie należał odbiór skazanych z Zakładu Karnego oraz odwiezienie skazanych do Zakładu Karnego po zakończeniu pracy. 2. Szczegółowy zakres zadania oraz wykaz poszczególnych sektorów oraz terenów zielonych określa załącznik nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian w harmonogramie w ramach limitu godzin sprzątania, zmian ulic oraz częstotliwości. 4. Wykonawca będzie wywoził odpady na składowisko w Biechowie, po skończonej pracy tj. po uprzednim odwiezieniu osób skazanych do Zakładu Karnego. 5.Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji prac porządkowych w danym dniu zobowiązany jest dysponować pustym samochodem. W przypadku konieczności wywozu odpadów na wysypisko w trakcie wykonywania prac porządkowych Wykonawca jest zobowiązany do poinformowania o tym fakcie Zamawiające. Tylko po akceptacji Zamawiającego Wykonawca ma prawo do wywozu odpadów w trakcie wykonywania prac. Wykonawca zapewni na ten czas (na swój koszt) nadzór nad skazanymi kontynuującymi prace porządkowe. 6.Wykonawca podczas wykonywania prac porządkowych zobowiązany jest do przestrzegania przepisów związanych z BHP oraz regulaminu nadzoru nad skazanymi przedstawionego przez Zakład Karny w Głogowie, w trakcie szkolenia wstępnego. 7.Wykonawca powinien zapewnić pomieszczenie socjalne, spełniające wszelkie wymogi związane z bezpieczeństwem i higieną pracy. Zamawiający może dopuścić pomieszczenie socjalne do użytku, po uprzedniej akceptacji inspektora ds. BHP Urzędu Miejskiego w Głogowie. Pomieszczenie ma służyć osobom skazanym tylko i wyłącznie do schronienia się przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi. 8.Przerwę śniadaniową wyznacza się od godziny 10.00 do godziny 10.30. 9.Zamawiający pokryje koszty składowania odpadów. 10.Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie lub dysponowanie samochodem, ciężarowym o Dopuszczalnej Masie Całkowitej do 3,5 ton, dostawczym, skrzyniowym, o ładowności minimalnej 900 kg, 6 osobowym, z możliwością podwyższenia burt bocznych lub typu wywrotka, do przewozu osób skazanych, wywozu nieczystości i poruszania się po terenie miasta. W przypadku nie posiadania przez Wykonawcę w w samochodu niezbędne jest pisemne zobowiązanie innych podmiotów o udostępnienie wymaganego pojazdu. b) usługi dotyczące wykonania prac porządkowych w zakresie wywozu, ciągnikiem z przyczepą lub samochodem ciężarowym o Dopuszczalnej Masie Całkowitej powyżej 3,5 tony, dostawczym, o ładowności minimalnej 6 ton, co najmniej 3 osobowym lub typu wywrotka nieczystości z terenu miasta Głogowa lub innych prac zleconych przez Zamawiającego z wykorzystaniem omawianego sprzętu. W przypadku nie posiadania przez Wykonawcę ciągnika z przyczepą lub samochodu dostawczego o DMC pow. 3,5 tony, niezbędne jest pisemne zobowiązanie innych podmiotów o udostępnienie wymaganego pojazdu. Szczegółowy zakres zadania określa załącznik nr 7. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905120009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.glogow.sbip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Lubawka
Dodano: 2016-05-20 - Transport odpadów o kodach 170101,170102,170107 pochodzących z rozbiórek obiektów stanowiących własność Gminy Wałbrzych
Dodano: 2016-02-01 - USŁUGA TRANSPORTU BIOSTABILIZATU Z ZUO W LUBAWCE NA SKŁADOWISKO ODPADÓW INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE I OBOJĘTNE W PIELGRZYMCE (RIPOK)
Dodano: 2015-12-16 - Prace porządkowe wraz z prowadzeniem nadzoru nad skazanymi pracującymi na rzecz Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie
Dodano: 2015-12-11 - Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Lubawka
Dodano: 2015-11-25 - odbiór i transport odpadów do miejsca dalszego zagospodarowania z miejsc administrowanych przez 43 Wojskowy Oddział Gospodarczy Świętoszów
Dodano: 2015-11-25 - USŁUGA TRANSPORTU BIOSTABILIZATU Z ZUO W LUBAWCE NA SKŁADOWISKO ODPADÓW OBOJĘTNYCH W BOGUSZOWIE- GORCACH
Dodano: 2015-11-24 - Transport zużytego ścierniwa oraz odsiewów żużla granulowanego
Dodano: 2015-05-14 - Transport odpadów o kodach 170101,170102,170107 pochodzących z rozbiórek obiektów stanowiących własność Gminy Wałbrzych
Dodano: 2015-03-27 - TC/01/2015 - Transport ADR koncentratu Zn-Pb
Dodano: 2015-03-04