Przetargi.pl
Prace porządkowe na terenie gminy Zagnańsk (ciągi piesze i przystanki, odpady segregowane od mieszkańców, odpady segregowane z punktów zbiorczych, dzikie wysypiska, odpady wielkogabarytowe, opony) w 2010r.

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 26-050 Zagnańsk, ul. Spacerowa 8
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3001322 , fax. 041 3001373
  • Data zamieszczenia: 2009-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. Spacerowa 8 8
    26-050 Zagnańsk, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3001322, fax. 041 3001373
    REGON: 00055194100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zagnansk.biuletyn.net
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prace porządkowe na terenie gminy Zagnańsk (ciągi piesze i przystanki, odpady segregowane od mieszkańców, odpady segregowane z punktów zbiorczych, dzikie wysypiska, odpady wielkogabarytowe, opony) w 2010r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest 2.1. wykonywanie prac porządkowych na terenie gminy Zagnańsk obejmujących porządkowanie ciągów pieszych i przystanków w zakresie: a. bieżącego utrzymania koszy na śmieci - opróżnianie, zgłaszanie do naprawy, b. utrzymania czystości wzdłuż ciągów pieszych: - Zagnańsk: ul. Kielecka, Słoneczna, Spacerowa, Turystyczna (od starej poczty do pierwszych zabudowań w miejscowości Janaszów), - Kaniów -ul. Młynarska - od skrzyżowania z ul. Turystyczną do zabudowań Osiedla Kaniów wraz z placem zabaw - centrum Samsonowa - obustronnie wzdłuż chodników (od przystanku przy szkole podstawowej do msc. Samsonów Komorniki (Palus - sklep) oraz do końca chodników przy drodze w kierunku miejscowości Odrowąż - zjazd na Samsonów - Ciągłe) łącznie z terenem ruin pieca hutniczego w Samsonowie; - Tumlin Dąbrówka - przy chodniku na odcinku od byłego zakładu krawieckiego łącznie ze schodami w msc.Tumlin Węgle - Szałas - wzdłuż drogi powiatowej na długości chodników. c. bieżącego sprzątania przystanków autobusowych na terenie gminy (zbieranie śmieci,odpadów, opróżnianie koszy itp.) - ilość przystanków zgodnie z załącznikiem nr 4 do niniejszej SIWZ. 2.2. zbiórka odpadów segregowanych od mieszkańców gminy (tj. makulatura, szkło: białe i kolorowe, wyroby z tworzyw sztucznych, aluminium, złom); 2.3. likwidacja dzikich wysypisk: odbiór odpadów w workach i przekazanie ich do utylizacji, porządkowanie zaśmieconego terenu poprzez zebranie wszystkich odpadów i przekazanie ich do utylizacji; 2.4. zbiórka odpadów wielkogabarytowych (w tym zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego): Odbiór będzie następował bezpośrednio sprzed posesji prywatnych w terminach ustalonych przez Zamawiającego, na terenie gminy zlokalizowane jest około 3000 gospodarstw domowych w większości położonych w zabudowie o charakterze obustronnej ulicówki, przy drogach gminnych, powiatowych, wojewódzkich i krajowych o łącznej długości ok. 110 km. Wykonawca zobowiązany jest do składania sprawozdań zawierających ilość zebranych odpadów wielkogabarytowych w m3 i Mg oraz informację o sposobie unieszkodliwienia tych odpadów. Sprawozdania należy przedkładać w ciągu 14 dni licząc od dnia wykonania usługi w danym półroczu. W dniu zawarcia umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu ww. odpadów; 2.5. zbiórka opon: Odbiór będzie następował bezpośrednio sprzed posesji prywatnych w terminach ustalonych przez Zamawiającego, na terenie gminy zlokalizowane jest około 3000 gospodarstw domowych w większości położonych w zabudowie o charakterze obustronnej ulicówki, przy drogach gminnych, powiatowych, wojewódzkich i krajowych o łącznej długości ok. 110 km. Wykonawca zobowiązany jest do składania sprawozdań zawierających ilość zebranych opon w m3 i Mg oraz informację o sposobie unieszkodliwienia tych odpadów. Sprawozdania należy przedkładać w ciągu 14 dni licząc od dnia wykonania usługi w danym półroczu. W dniu zawarcia umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu ww. odpadów. 2.6. odbioru odpadów segregowanych z punktów zbiorczych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 902100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: a) prace porządkowe - 300,00 zł (słownie: trzysta złotych). b) zbiórka odpadów segregowanych - 200,00 zł (słownie: dwieście złotych). c) likwidacja dzikich wysypisk - 300,00 zł (słownie: trzysta złotych). d) zbiórka odpadów wielkogabarytowych - 100,00 zł (słownie: sto złotych). e) zbiórka opon - 100,00 zł (słownie: sto złotych). f) odbioru odpadów segregowanych z punktów zbiorczych - 200,00 zł (słownie: dwieście złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, co oznacza, że w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) zrealizowali odpowiadający swoim rodzajem przedmiot zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ocena spełnienia warunków określonych w pkt.1 lit. b i lit. c, będzie dokonana łącznie w stosunku do wykonawców. 3. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale VI. 4. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: a) przy dokonaniu oceny spełniania warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia; b) nie uzupełnienie przez Wykonawców oświadczeń lub dokumentów w określonym terminie skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca jest zobowiązany przedłożyć: a) oświadczenie o spełnieniu przez wykonawcę warunków, o których mowa w rozdziale V pkt.1 (załącznik nr 2) do SIWZ, b) w celu potwierdzenia warunków, o których mowa w rozdziale V pkt.1 lit.d; I) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, II) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, III) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4 -9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub składania ofert, c) w celu potwierdzenia warunków, o których mowa w rozdziale V pkt.1 lit. a i lit. b: I) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada ( załącznik nr 5), II) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia (dokumenty stwierdzające, że posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień), a także zakres wykonywanych przez nich czynności (załącznik nr 6) III) wykaz (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ) wykonanych przez Wykonawcę usług o podobnym charakterze w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usług stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 2) Dokumenty, o których mowa w pkt.1 składane są w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zagnansk.biuletyn.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną