Przetargi.pl
Prace polegające na wykonaniu placu zabaw dla dzieci na terenie Szkoły Podstawowej nr 87 przy ul. Malowniczej 31

Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Włochy ogłasza przetarg

  • Adres: 02-133 Warszawa, al. Krakowska 257
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5758806 , fax. 022 575 89 24
  • Data zamieszczenia: 2009-09-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Włochy
    al. Krakowska 257 257
    02-133 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5758806, fax. 022 575 89 24
    REGON: 01070258500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ud-wlochy.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prace polegające na wykonaniu placu zabaw dla dzieci na terenie Szkoły Podstawowej nr 87 przy ul. Malowniczej 31
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa placu zabaw dla dzieci na terenie Szkoły Podstawowej nr 87 przy ul. Malowniczej 31
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127239
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu 1)Złożą oświadczenie, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2)złożą oświadczenie, że spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Prawa zamówień publicznych; 3) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 4)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w wykonaniu: - minimum dwóch zamówień, z których każde obejmuje budowę placu zabaw na kwotę co najmniej 200 000,00 zł netto; Przez 1 zamówienie, zamawiający rozumie budowę placu zabaw na kwotę co najmniej 200 000,00 zł netto wykonaną na podstawie jednej zawartej umowy. 5) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym: a) kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie odpowiednim do przedmiotu zamówienia b) co najmniej 2 przeszkolonymi osobami w zakresie montażu urządzeń zabawowych oferowanych przez wykonawcę. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą: spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty na potwierdzenie spełnienia warunków 1) Oświadczenie wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ; Każdy z wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenie to składa oddzielnie. 2) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ; W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, oświadczenie składa wykonawca / wykonawcy, którzy pojedynczo lub łącznie spełniają poszczególny warunek / warunki udziału w postępowaniu lub pełnomocnik działający w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. 3) Dokument potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Każdy z wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego dokument składa oddzielnie. 4) Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. W wykazie robót budowlanych należy wykazać - minimum dwa zamówienia, z których każde obejmuje budowę placu zabaw na kwotę co najmniej 200 000,00 zł netto; Wykaz robót budowlanych należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Do wykazu robót budowlanych należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykaz robót budowlanych będzie oceniany łącznie. 5) Wykaz osób (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ), którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, w tym: a) kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie odpowiednim do przedmiotu zamówienia b) co najmniej 2 przeszkolone osoby w zakresie montażu urządzeń zabawowych oferowanych przez wykonawcę. Kierownik budowy musi być wpisany na listę członków Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r., Nr 5 poz. 42 ze zm.). Do oferty należy dołączyć kserokopie uprawnień kierownika budowy oraz aktualne na dzień składania oferty zaświadczenie o jego przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. Jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 5 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował musi złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia (dokument należy załączyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę/Pełnomocnika). W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego wykaz osób będzie oceniany łącznie. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składają wymagane dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r., Nr 87, poz. 605 z późn, zm.)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ud-wlochy.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach