Przetargi.pl
Prace pielęgnacyjne wraz z akcją zima na terenach zieleni miasta Siemianowic Śląskich

Gmina Siemianowice Śląskie-Urząd Miasta Siemianowice Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 41-100 Siemianowice Śląskie, ul. Jana Pawła II
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 327 605 200 , fax. 327 605 280
  • Data zamieszczenia: 2017-03-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Siemianowice Śląskie-Urząd Miasta Siemianowice Śląskie
    ul. Jana Pawła II 10
    41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie
    tel. 327 605 200, fax. 327 605 280
    REGON: 000515879
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prace pielęgnacyjne wraz z akcją zima na terenach zieleni miasta Siemianowic Śląskich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są prace pielęgnacyjne wraz z akcją zima na terenach zieleni miasta Siemianowic Śląskich. 2. Zamówienie zostało podzielone na 8 Części. Dla każdej części zamówienia prowadzone będzie odrębne postępowanie przy wyborze oferty. Część 1: Zadanie 1 Przedmiotem części 1 będzie: - utrzymanie terenów zieleni będącej w użytkowaniu gminy Siemianowice Śląskie i prowadzenie akcji zima (parki, zieleńce) w Rejonie I , w szczególności: pielęgnacja zieleni niskiej, średniej i wysokiej, wykonanie nasadzeń krzewów, roślin rabatowych, montaż, naprawę, konserwację i zakup elementów małej architektury, utrzymanie czystości na zieleńcach i w parkach, utrzymanie zimowe terenów zielonych (odgarnianie śniegu z alejek i schodów, posypywanie piaskiem, usuwanie piasku z alejek i schodów przy plusowej temperaturze, w dniach bezśnieżnych usuwanie zanieczyszczeń oraz opróżnianie koszy), usunięcie urobku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ujęto w: a) zakresie prac dla Rejonu I (Dodatek 4a do SIWZ), który stanowi podstawę do sporządzenia kosztorysu ofertowego, b) zestawieniach obiektów, powierzchni dla Rejonu I (Dodatek 4f do SIWZ), c) wskazówkach dotyczących Rejonów od I do V (Dodatek 4k do SIWZ). Część 2: Zadanie 2 Przedmiotem części 2 będzie: - utrzymanie terenów zieleni będącej w użytkowaniu gminy Siemianowice Śląskie i prowadzenie akcji zima (parki, zieleńce) w Rejonie II , w szczególności: pielęgnacja zieleni niskiej, średniej i wysokiej, wykonanie nasadzeń krzewów, roślin rabatowych, montaż, naprawę, konserwację i zakup elementów małej architektury, utrzymanie czystości na zieleńcach i w parkach, utrzymanie zimowe terenów zielonych (odgarnianie śniegu z alejek i schodów, posypywanie piaskiem, usuwanie piasku z alejek i schodów przy plusowej temperaturze, w dniach bezśnieżnych usuwanie zanieczyszczeń oraz opróżnianie koszy), usunięcie urobku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ujęto w: a) zakresie prac dla Rejonu II (Dodatek 4b do SIWZ), który stanowi podstawę do sporządzenia kosztorysu ofertowego, b) zestawieniach obiektów, powierzchni dla Rejonu II (Dodatek 4g do SIWZ), c) wskazówkach dotyczących Rejonów od I do V (Dodatek 4k do SIWZ). Część 3: Zadanie 3 Przedmiotem części 3 będzie: - utrzymanie terenów zieleni będącej w użytkowaniu gminy Siemianowice Śląskie i prowadzenie akcji zima (parki, zieleńce) w Rejonie III , w szczególności: pielęgnacja zieleni niskiej, średniej i wysokiej, wykonanie nasadzeń krzewów, roślin rabatowych, montaż, naprawę, konserwację i zakup elementów małej architektury, utrzymanie czystości na zieleńcach i w parkach, utrzymanie zimowe terenów zielonych (odgarnianie śniegu z alejek i schodów, posypywanie piaskiem, usuwanie piasku z alejek i schodów przy plusowej temperaturze, w dniach bezśnieżnych usuwanie zanieczyszczeń oraz opróżnianie koszy), usunięcie urobku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ujęto w: a) zakresie prac dla Rejonu III (Dodatek 4c do SIWZ), który stanowi podstawę do sporządzenia kosztorysu ofertowego, b) zestawieniach obiektów, powierzchni dla Rejonu III (Dodatek 4h do SIWZ), c) wskazówkach dotyczących Rejonów od I do V (Dodatek 4k do SIWZ). Część 4: Zadanie 4 Przedmiotem części 4 będzie: - utrzymanie terenów zieleni będącej w użytkowaniu gminy Siemianowice Śląskie i prowadzenie akcji zima (parki, zieleńce) w Rejonie IV , w szczególności: pielęgnacja zieleni niskiej, średniej i wysokiej, wykonanie nasadzeń krzewów, roślin rabatowych, montaż, naprawę, konserwację i zakup elementów małej architektury, utrzymanie czystości na zieleńcach i w parkach, utrzymanie zimowe terenów zielonych (odgarnianie śniegu z alejek i schodów, posypywanie piaskiem, usuwanie piasku z alejek i schodów przy plusowej temperaturze, w dniach bezśnieżnych usuwanie zanieczyszczeń oraz opróżnianie koszy), usunięcie urobku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ujęto w: a) zakresie prac dla Rejonu IV (Dodatek 4d do SIWZ), który stanowi podstawę do sporządzenia kosztorysu ofertowego, b) zestawieniach obiektów, powierzchni dla Rejonu IV (Dodatek 4i do SIWZ), c) wskazówkach dotyczących Rejonów od I do V (Dodatek 4k do SIWZ). Część 5: Zadanie 5 Przedmiotem części 5 będzie: - utrzymanie terenów zieleni będącej w użytkowaniu gminy Siemianowice Śląskie i prowadzenie akcji zima (parki, zieleńce) w Rejonie V , w szczególności: pielęgnacja zieleni niskiej, średniej i wysokiej, wykonanie nasadzeń krzewów, roślin rabatowych, montaż, naprawę, konserwację i zakup elementów małej architektury, utrzymanie czystości na zieleńcach i w parkach, utrzymanie zimowe terenów zielonych (odgarnianie śniegu z alejek i schodów, posypywanie piaskiem, usuwanie piasku z alejek i schodów przy plusowej temperaturze, w dniach bezśnieżnych usuwanie zanieczyszczeń oraz opróżnianie koszy), usunięcie urobku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ujęto w: a) zakresie prac dla Rejonu V (Dodatek 4e do SIWZ), który stanowi podstawę do sporządzenia kosztorysu ofertowego, b) zestawieniach obiektów, powierzchni dla Rejonu V (Dodatek 4j do SIWZ), c) wskazówkach dotyczących Rejonów od I do V (Dodatek 4k do SIWZ). Część 6: Zadanie 6 Przedmiotem części 6 będzie: - wykaszanie traw i chwastów z gminnych terenów zieleni nieurządzonej i z pasów przydrożnych, odmładzanie żywopłotów, usunięcie skoszonego porostu, wyciętych pędów oraz odpadów zaśmiecających w Obszarze I. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ujęto w: a) zakresie prac dla Obszaru I (Dodatek 5a do SIWZ), który stanowi podstawę do sporządzenia kosztorysu ofertowego, b) zestawieniu miejscowo-rzeczowym prac dla Obszaru I (Dodatek 5c do SIWZ) c) wskazówkach dotyczących Obszarów od I do II (Dodatek 5e do SIWZ). Część 7: Zadanie 7 Przedmiotem części 7 będzie: - wykaszanie traw i chwastów z gminnych terenów zieleni nieurządzonej i z pasów przydrożnych, odmładzanie żywopłotów, usunięcie skoszonego porostu, wyciętych pędów oraz odpadów zaśmiecających w Obszarze II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ujęto w: a) zakresie prac dla Obszaru II (Dodatek 5b do SIWZ), który stanowi podstawę do sporządzenia kosztorysu ofertowego, b) zestawieniu miejscowo-rzeczowym prac dla Obszaru II (Dodatek 5d do SIWZ) c) wskazówkach dotyczących Obszarów od I do II (Dodatek 5e do SIWZ). Część 8: Zadanie 8 Przedmiotem części 8 będzie: - upiększanie Miasta kwiatami, obejmujące sadzenie kwiatów w donicach oraz w konstrukcjach kwietnikowych wraz z ich pielęgnacją Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ujęto w: a) zakresie prac (Dodatek 6a do SIWZ), który stanowi podstawę do sporządzenia kosztorysu ofertowego, b) Opisie prac do wykonania dla Upiększania (Dodatek 6b do SIWZ). Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub więcej wybranych części (także na całość zamówienia). 2.1. Zamawiający działając zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy  wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy, co najmniej a) 1 osoby wykonującej prace związane z utrzymaniem czystości na zieleńcach i w parkach w odniesieniu do Części 1, Części 2, części 3, Części 4, Części 5, b) 1 osoby wykonującej prace związane z wykaszaniem traw w odniesieniu do Części 6 i Części 7, c) 1 osoby wykonującej prace związane z sadzeniem i pielęgnacją kwiatów w odniesieniu do Części 8 zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem realizacji zamówienia, Wykonawca będzie zobowiązany do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. 2.2. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2.1. czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a)      żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b)      żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c)      przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 2.3.W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 2.1. czynności w trakcie realizacji zamówienia: a)      oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b)      poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c)      zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d)      poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 2.4. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2.1. czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości iloczynu 1/30 kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę (obowiązującego w czasie realizacji zamówienia, określonego rozporządzeniem Rady Ministrów) w przeliczeniu na wymiar czasu pracy niezatrudnionej osoby wraz z należnymi składkami na ubezpieczenie społeczne oraz liczby dni w okresie realizacji zamówienia, w które nie była zatrudniona. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2.1. czynności. 2.5. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorach umowy stanowiących: Dodatek nr 4l do SIWZ w odniesieniu do Części 1, Części 2, Części 3, Części 4 i Części 5, Dodatek nr 5f do SIWZ w odniesieniu do Części 6 i Części 7, oraz Dodatek nr 6c do SIWZ w odniesieniu do Części 8. 4. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust 4 ustawy Pzp w odniesieniu do Części 1, Części 2, części 3, Części 4, Części 5, Części 6, Części 7 i Części 8. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej w odniesieniu do Części 1, Części 2, części 3, Części 4, Części 5, Części 6, Części 7 i Części 8. 6. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77310000-6

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wysokość wadium: a) Ustala się obowiązek wniesienia przez wykonawcę wadium w odniesieniu do części 1 zamówienia w wysokości 3.000,00 PLN, słownie: trzy tysiące złotych. b) Ustala się obowiązek wniesienia przez wykonawcę wadium w odniesieniu do części 2 zamówienia w wysokości 1.500,00 PLN, słownie: jeden tysiąc pięćset złotych. c) Ustala się obowiązek wniesienia przez wykonawcę wadium w odniesieniu do części 3 zamówienia w wysokości 2.000,00 PLN, słownie: dwa tysiące złotych. d) Ustala się obowiązek wniesienia przez wykonawcę wadium w odniesieniu do części 4 zamówienia w wysokości 2.000,00 PLN, słownie: dwa tysiące złotych. e) Ustala się obowiązek wniesienia przez wykonawcę wadium w odniesieniu do części 5 zamówienia w wysokości 1.500,00 PLN, słownie: jeden tysiąc złotych. W odniesieniu do części 6, 7 i 8 Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną Część – wnosi wadium odpowiednio w wysokości określonej dla tych Części. 2. Wadium w odniesieniu do danej Części wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium w odniesieniu do danej Części może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa a art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2016 r., poz. 359). 4. Ustala się następujące sposoby wniesienia wadium w odniesieniu do każdej Części: a) wadium w formie pieniężnej – należy wnieść przelewem lub przekazem na rachunek bankowy Urzędu Miasta nr  59 1050 1214 1000 0023 6886 0587, dokonany skutecznie przed upływem terminu składania ofert (skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako termin składania ofert), b) wadium w formie niepieniężnej - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć do kasy Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie czynnej od poniedziałku do piątku w godzinach: Kasa Poniedziałek Wtorek - Czwartek Piątek ul. Jana Pawła II 10 7:00-17:00 8:00-16:00 8:00-14:00 ul. Michałkowicka 105 7:00-14:30 15:00-17:00 8:00-14:30 15:00-16:00 8:00-12:30 13:00-14:00 lub złożyć wraz z ofertą, jako oddzielny dokument (dokumentu wadium nie należy spinać trwale z ofertą). 5. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądania zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art.46 ust.4a i 5 ustawy Pzp. 6. Dokument stanowiący dowód poświadczenia o wniesieniu wadium powinien zawierać zapis: „Wadium w postępowaniu nr ZP.rp.18.2017 dla Części nr ….......” 7. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Prawo zamówień publicznych 9. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach