Dom Pomocy Społecznej "Złota Jesień" ogłasza przetarg
- Adres: 47400 Racibórz, ul. Grzonki
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 324 152 001 , fax. 324 152 001
- Data zamieszczenia: 2017-08-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej "Złota Jesień"
ul. Grzonki 1
47400 Racibórz, woj. śląskie
tel. 324 152 001, fax. 324 152 001
REGON: 125504400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatraciborski.pl/dps/dane_dps.html
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prace naprawczo –konserwacyjne w Domu Pomocy Społecznej „Złota Jesień” w Raciborzu obejmujące: Cześć 1 – Wymiana płytek posadzki w pomieszczeniu kuchni segm.1.1 Część 2 – Wymiana wykładziny podłogowej PCV w przedpokojach modułu mieszkalnego- 8 przedpokoi segm. 2.2 i 2.3 ; wymiana okna aluminiowego w jadalni segm.1.1, malowanie korytarzy segment 2.2., 2.3 I piętro, prace naprawczo – konserwacyjne 3 balkonów segment 2.3, miejscowa wymiana wykładziny PCV w jadalni i holu segm.1.1. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac naprawczo- konserwacyjnych w budynkach Domu Pomocy Społecznej „Złota Jesień” w Raciborzu przy ul. Grzonki 1. Zakres zamówienia podzielono na 2 oddzielne części. Zakres prac na poszczególne części został określony w załącznikach do niniejszego ogłoszenia. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót. Część 1 przedmiotu zamówienia w dokumentacji projektowej opisana jest w zadaniu 3 a jej zakres w przedmiarze robót ujęto pod nr 3. Część 2 przedmiotu zamówienia w dokumentacji projektowej opisują zadania 1, 2, 4 i 5 a ich zakres w przedmiarze robót ujęto pod nr 1, 2, 4, 5, i 6. UWAGA: Wykonywane prace nie mogą zakłócać codziennego funkcjonowania DPS. Przy realizacji prac należy wziąć pod uwagę obecność mieszkańców. Zamawiający zaleca aby prace dotyczące realizacji części 1 odbywały się w systemie dwuzmianowym, mogą odbywać się w godz. od 6:00 do 22:00 aby je jak najszybciej zakończyć i przywrócić pełne funkcjonowanie kuchni. 3.Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a Prawa zamówień publicznych Czynności, które muszą być wykonywane przez pracowników Wykonawcy lub Podwykonawcy zatrudnionych na umowę o pracę: wykonanie robót rozbiórkowych, wykonanie robót stolarki okiennej, wykonanie robót murarskich i tynkarskich, wykonanie robót malarskich i tapety natryskowej wykonanie robót izolacyjnych ,wykonanie robót pokrywania podłóg i ścian - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty, które wykonawcy muszą złożyć w ofercie: 1) Wypełniony formularz oferty zgodnie ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 2) Wypełnione oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ oraz oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. 3) Jeśli wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych – może dołączyć do oferty oświadczenie o nie należeniu do żadnej grupy kapitałowej- wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ, lub złożyć oświadczenie w terminie o którym mowa w pkt.6.8 SIWZ 4) Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 10.2 SIWZ ( jeżeli dotyczy).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa i dostosowanie pomieszczeń w przyziemiu budynku SP ZOZ Szpitala Kolejowego w Wilkowicach-Bystrej na potrzeby apteki szpitalnej oraz magazynu odpadów medycznych i komunalnych
Dodano: 2024-05-30 - Modernizacja budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Goleszowie
Dodano: 2024-05-29 - „Remont toalet w tym z dostosowaniem dla osób ze szczególnymi potrzebami w budynku Sądu Rejonowego w Sosnowcu przy ul. Kaliskiej 7” - etap I
Dodano: 2024-05-29 - 4WOG-1200.2712.30.2024 Roboty budowlane - 3 części: 1. Wymiana uszkodzonego kabla i tymczasowe podłączenie kontenerów mieszkalnych 2. Naprawa instalacji odgromowej 3. Naprawa systemu wentylacji
Dodano: 2024-05-28 - "Rozbudowa Szkoły Podstawowej nr 3 w Gliwicach z wydzieleniem pomieszczeń na oddziały przedszkolne"
Dodano: 2024-05-27 - Wykonanie robót modernizacyjnych w lokalach mieszkalnych wchodzących w skład zasobu mieszkaniowego Gminy Bytom - II
Dodano: 2024-05-27 - Bieżące utrzymanie dróg powiatowych i wojewódzkich zlokalizowanych na terenie powiatu zawierciańskiego.
Dodano: 2024-05-27 - Konserwacja i renowacja barokowej Kaplicy Różańcowej p.w. Matki Boskiej Bolesnej w Bukowie
Dodano: 2024-05-27 - Remont łazienek w pawilonach AZALIA i MAGNOLIA oraz wymiana pokrycia dachu na recepcji w Uzdrowisku sp. z o.o. z siedzibą w Goczałkowicach – Zdroju
Dodano: 2024-05-26 - „Poprawa bezpieczeństwa oraz komfortu osób przystępujących do egzaminów państwowych na prawo jazdy poprzez przebudowę placu manewrowego oraz zaprojektowanie i budowa zjazdu (...) w Dąbrowie Górniczej
Dodano: 2024-05-25