17 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg
- Adres: 75-901 Koszalin, 4 Marca
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 261 45 68 15, 261 45 61 95 , fax. 261 45 62 44
- Data zamieszczenia: 2017-05-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy
4 Marca 3
75-901 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
tel. 261 45 68 15, 261 45 61 95, fax. 261 45 62 44
REGON: 33120312800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prace naprawcze budynku magazynowego nr 36, zlokalizowanego w kompleksie wojskowym w Darłowie, realizowane na rzecz 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie. - II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są prace naprawcze budynku magazynowego nr 36, zlokalizowanego w kompleksie wojskowym w Darłowie, realizowane na rzecz 17. Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie.2. Informacja o miejscu realizacji zamówienia: miejscem wykonania robót/prac będących przedmiotem zamówienia jest budynek magazynowy nr 36 zlokalizowany na terenie kompleksu wojskowego w Darłowie przy ul. Zwycięstwa.3.Szczegółowy zakres prac do wykonania określa Przedmiar robót, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, która stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z przedmiarem robót i Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót.5.Materiały, które będą użyte do wykonania robót, muszą spełniać wymagania Zamawiającego określone w przedmiarze robót i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót.6.Wykonawca powinien wykonać wszystkie roboty zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami.7.Po stronie Wykonawcy jest wykonanie na swój koszt utylizacji odpadów powstałych w wyniku robót budowlanych zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach(Dz. U. z 2013 r., poz. 21), Wykonawca jest wytwórcą odpadów budowlanych,a pozostałe materiały np. z rozbiórki nie podlegające utylizacji zgodnie z w/w ustawą Zamawiający pozostawia do dyspozycji Wykonawcy. 8.Zamawiający informuje o możliwości dokonania wizji lokalnej w miejscu prowadzenia robót w celu zapoznania się ze stanem faktycznym. 1)W sprawie wizji lokalnej należy kontaktować się z osobą odpowiedzialną – Zbigniew ABRAMOWICZ, Tomasz SZKLARCZYK, numer telefonu 261 237 265, 603 171 769. 2)Wizja lokalna o której mowa powyżej, nie jest zebraniem Wykonawców, o którym mowa w art. 38 ust. 3 uPzp.3)Prowadzenie ustaleń z w/w osoba nie jest wiążące. Wszelkie merytoryczne zapytania, które wystąpią w trakcie jaki i po dokonaniu wizji lokalnej należy kierować do Zamawiającego w formie pisemnej, z uwzględnieniem art. 38 ust. 1 uPzp.9.Zamawiający stawia wymóg zatrudnienia (w okresie obowiązywania umowy o udzielenie zamówienia publicznego), przez Wykonawcę lub Podwykonawcę,na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących bezpośrednie czynności w zakresie realizacji robót (art. 29 ust. 3a uPzp). Zamawiający przy realizacji zamówienia wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących w szczególności czynności w zakresie:prace demontażowe,prace montażowe i wykończeniowe,szczegółowo wskazanych w załączniku nr 6 do Projektu umowy.UWAGA: jeżeli w/w czynności są wykonywane pod nadzorem kierownika budowy , o ile mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem” Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wskazania powierzonego zakresu zamówienia oraz firm podwykonawców w załączniku nr 3 do SIWZ–Formularz ofert. 1. Na zamówienie zostanie podpisana umowa. Projekt umowy sanowi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont dachu na budynku przy ul. Wenedów 20-20 c w Koszalinie
Dodano: 2024-06-11 - „Budowa pomostu rekreacyjnego o konstrukcji stalowej na jeziorze Krąpsko”
Dodano: 2024-06-10 - Wymiana stolarki drzwiowej w Szkole Podstawowej w Osinie - III
Dodano: 2024-06-07 - Budowa kanalizacji deszczowej budynku ZSCKR w Mieszkowicach
Dodano: 2024-06-05 - Remont obiektów zlokalizowanych na terenie Składu Drawno.
Dodano: 2024-06-05 - ,,Dostosowanie drogi ewakuacyjnej poziomej z kondygnacjami I p. oraz obudowa klatki schodowej służącej do ewakuacji i wymiana cz. podłóg (w internacie) w budynku ZSP w Benicach”.
Dodano: 2024-06-05 - Remont budynku nr 4 w kompleksie przy ul. Ku Słońcu 33 a w Szczecinie.
Dodano: 2024-06-04 - REMONT BUDYNKÓW NR 5 i 7, ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE KOMPLEKSU WOJSKOWEGO W BIELKOWIE
Dodano: 2024-06-04 - Zagospodarowanie terenu na podzamczu przy wieży zamkowej w Golczewie
Dodano: 2024-06-03 - Modernizacja budynku Zespołu Szkół Nr 1 w Stargardzie – poprawa efektywności energetycznej budynku oraz dostosowanie do warunków bezpieczeństwa pożarowego
Dodano: 2024-05-31