Przetargi.pl
Prace naprawcze budynku biurowo-sztabowego nr 4 w Kołobrzegu, realizowane na rzecz 17. Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie

17 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 75-901 Koszalin, 4 Marca
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261 45 68 15, 261 45 61 95 , fax. 261 45 62 44
  • Data zamieszczenia: 2017-03-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    4 Marca 3
    75-901 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 261 45 68 15, 261 45 61 95, fax. 261 45 62 44
    REGON: 33120312800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prace naprawcze budynku biurowo-sztabowego nr 4 w Kołobrzegu, realizowane na rzecz 17. Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac naprawczych budynku biurowo-sztabowego nr 4 w Kołobrzegu, realizowane na rzecz 17. Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie w oparciu o Przedmiar robót, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, które stanowią załącznik nr 2 do SIWZ. 2.Zakres prac naprawczych/robót – Ustalenia zawarte w niniejszej specyfikacji obejmują wymagania ogólne, wspólne dla robót objętych szczegółowymi specyfikacjami technicznymi (SST), zawartymi w załączniku nr 2 do SIWZ. 3.Przedmiot zamówienia powinien być wykonany na podstawie dokumentacji projektowej tj. specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót z załącznikami, rysunków i szkiców oraz pomocniczo przedmiaru robót. 4.Wykonawca powinien wykonać wszystkie roboty zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. 5.Po stronie Wykonawcy jest wykonanie na swój koszt utylizacji odpadów powstałych w wyniku robót budowlanych zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21), Wykonawca jest wytwórcą odpadów budowlanych, a pozostałe materiały np. z rozbiórki nie podlegające utylizacji zgodnie z w/w ustawą Zamawiający pozostawia do dyspozycji Wykonawcy. 6.Informacja o miejscu realizacji zamówienia: miejscem wykonania robót/prac będących przedmiotem zamówienia jest budynek biurowo-sztabowy nr 4 w Kołobrzegu, ul. Kołobrzeska 76. 7.Zamawiający stawia wymóg zatrudnienia (w okresie obowiązywania umowy o udzielenie zamówienia publicznego), przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących bezpośrednie czynności w zakresie realizacji robót/prac (art. 29 ust. 3a uPzp). Zamawiający przy realizacji zamówienia wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących w szczególności czynności w zakresie (szczegółowy zakres w załączniku nr 6 do Projektu umowy): 1)robot rozbiórkowych, 2)robot malarskich i tynkarskich, 3)wymiana stolarki drzwiowej , 4)wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami skrzyniowymi na odległość do 1 km, - jeżeli w/w czynności są wykonywane pod nadzorem kierownika budowy, o ile mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”. 8.Wykonawca przed zawarciem umowy (udzieleniem zamówienia) złoży wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego – zgodnie z częścią XX pkt 1 ppkt 2 niniejszej SIWZ. 9.Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, o których mowa pkt. 8 i 9, określono w § 5 ust. 18 i § 9 pkt 1 ppkt 10, projektu umowy, załączniku nr 7 do SIWZ. 10.Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wskazania powierzonego zakresu zamówienia oraz firm podwykonawców w załączniku nr 3 do SIWZ – Formularz oferty: 1)Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w Formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy oraz podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców. 2)Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na roboty budowlane następuje w trakcie jego realizacji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 uPzp potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. 3)Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 4)Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 11.Na zamówienie zostanie podpisana umowa. Projekt umowy stanowi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia – załącznik nr 7 SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości – 2.000,00 zł, (słownie: dwa tysiące zł).2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3.Wadium musi zostać wniesione przed terminem składania ofert w formie określonej w art. 45 ust. 6 uPzp. 4.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek nr 26 1010 1599 0186 6913 9120 0000 z adnotacją „WADIUM – Prace naprawcze w budynku biurowo-sztabowym nr 4 w Kołobrzegu, realizowane na rzecz 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie, znak sprawy 15/WOG/RB/Infratstr./17”. 5.Brak wadium na wskazanym koncie do dnia i godziny składania ofert skutkuje odrzuceniem oferty. 6.Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądzu, należy złożyć w formie oryginału w oddzielnej kopercie opisanej następująco: „PION GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO, WADIUM – Prace naprawcze w budynku biurowo-sztabowym nr 4 w Kołobrzegu, realizowane na rzecz 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie, znak sprawy 15/WOG/RB/Infratstr./17” w Kancelarii Jawnej Zamawiającego, lokal nr 110, budynek nr 15 (przejście 6 Biuro Przepustek), za pokwitowaniem stron, od poniedziałku do piątku (w dni robocze) w godzinach 08.00 – 11.00 lub 13:00 – 14:00.7.W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, wymagane jest złożenie oryginalnego dokumentu gwarancji/poręczenia. Oryginał gwarancji/poręczenia powinien być umieszczony w ofercie w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z ustawą. Dokument wadium wniesionego w formie gwarancji/poręczenia powinien zawierać klauzulę o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert.8. Wadium zostanie zatrzymane w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 uPzp oraz zwrócone w przypadkach określonych w art. 46 ust 1 ÷ 4 uPzp.9.Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach