Przetargi.pl
Prace modernizacyjno-budowlane - remont dachu budynku głównego Śląskiego Centrum Chorób Serca w Zabrzu

Śląskie Centrum Chorób Serca ogłasza przetarg

  • Adres: 41-800 Zabrze, ul. Szpitalna 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3733668 , fax. 032 2717654, 3733668
  • Data zamieszczenia: 2009-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Śląskie Centrum Chorób Serca
    ul. Szpitalna 2 2
    41-800 Zabrze, woj. śląskie
    tel. 032 3733668, fax. 032 2717654, 3733668
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sccs.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prace modernizacyjno-budowlane - remont dachu budynku głównego Śląskiego Centrum Chorób Serca w Zabrzu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie prac modernizacyjno-budowlanych związanych z remontem dachu budynku Zamawiającego usytuowanym na terenie posesji Zamawiającego w Zabrzu, przy ul. Szpitalnej 2 w czterech etapach - w kolejności wg nazewnictwa segmentów budynku - A, B, C, D (podział na segmenty zgodnie z projektem).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452600007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie występuje
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: - prowadzą działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, - nie zostali wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, - spełniają warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy o Prawo zamówień publicznych, - przedstawią ofertę zgodną w wymogami ustawy i wymaganiami zamawiającego określonymi w SIWZ, - dysponują doświadczeniem zawodowym rozumianym jako zrealizowanie w ciągu 5 ostatnich lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robót budowlanych w rodzaju remont, modernizacja, budowa, dobudowa, rozbudowa, przebudowa budynku, o wartości minimum 50% wartości oferty każda, - posiadają środki na rachunku lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 50 % wartości przedstawionej oferty, - zapewniają osoby pełniące stanowiska kierownicze o poniższych uprawnieniach, wymaganych ustawą Prawo budowlane: * Konstrukcyjno-budowlanej, bez ograniczeń - 1 osoba z co najmniej 3-letnim doświadczeniem zawodowym jako kierownik robót licząc od daty wszczęcia niniejszego postępowania, * Instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, bez ograniczeń - 1 osoba z co najmniej 3-letnim doświadczeniem zawodowym jako kierownik w/w robót instalacyjnych licząc od daty wszczęcia niniejszego postępowania 2. Celem potwierdzenia spełnienia warunków stawianych wykonawcom przez Zamawiającego wymagamy następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) Oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnienie wszystkich warunków zawartych w art. 22 oraz oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 (załącznik nr 2), 3) Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 4) Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert; 5) Oświadczenie potwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia: - w przypadku Kierownika robót branży konstrukcyjno-budowlanej: potwierdzenie zrzeszenia w Izbie Inżynierów Budownictwa (aktualna opłata), - w przypadku Kierownika branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych: potwierdzenie zrzeszenia w Izbie Inżynierów Budownictwa (aktualna opłata)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków stawianych wykonawcom przez Zamawiającego wymagamy następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) Oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnienie wszystkich warunków zawartych w art. 22 oraz oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 (załącznik nr 2), 3) Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 4) Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert; 5) Oświadczenie potwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia: - w przypadku Kierownika robót branży konstrukcyjno-budowlanej: potwierdzenie zrzeszenia w Izbie Inżynierów Budownictwa (aktualna opłata), - w przypadku Kierownika branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych: potwierdzenie zrzeszenia w Izbie Inżynierów Budownictwa (aktualna opłata)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sccs.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach