Przetargi.pl
Prace modernizacyjne w Szkole Podstawowej przy ul. Traugutta 10 w Złotokłosie.

Urząd Miasta i Gminy Piaseczno ogłasza przetarg

  • Adres: 05500 Piaseczno, ul. Kościuszki
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 70 17 654, 70 17 655 , fax. 022 70 17 692
  • Data zamieszczenia: 2018-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Piaseczno
    ul. Kościuszki 5
    05500 Piaseczno, woj. mazowieckie
    tel. 022 70 17 654, 70 17 655, fax. 022 70 17 692
    REGON: 1589128900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piaseczno.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prace modernizacyjne w Szkole Podstawowej przy ul. Traugutta 10 w Złotokłosie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie części budynku Szkoły Podstawowej, w której prowadzone jest przedszkole, do obowiązujących przepisów z zakresu bezpieczeństwa pożarowego oraz ochrony przeciwpożarowej. Roboty objęte zamówieniem należy wykonać w oparciu o Opis Przedmiotu Zamówienia oraz dokumentację techniczną - „Projekt dostosowania części budynku, lokalu w którym prowadzone jest przedszkole, do obowiązujących przepisów z zakresu bezpieczeństwa pożarowego oraz ochrony przeciwpożarowej - zgodnie z Ekspertyzą Techniczną dotyczącą stanu ochrony przeciwpożarowej z listopada 2016 r.”, opracowaną przez Biuro Projektów i Obsługi Inwestycji PROINWEST z siedzibą w Warszawie przy ul. Rodziny Ulmów 10/21. Prace modernizacyjne odbywać się będą w wydzielonej na oddział przedszkolny południowej części budynku szkoły oraz stołówce szkolnej i jej zapleczu. Wydzieleniu p.poż ulegnie także główna rozdzielna elektryczna budynku szkoły. W zakres prac wchodzi: • Wyposażenie klatki schodowej nr 2 w urządzenia służące do usuwania dymu; • Wymiana części istniejącej stolarki drzwiowej i okiennej; • Wymiana wykładzin podłogowych w części pomieszczeń; • Wymiana sufitów podwieszonych w części pomieszczeń; • Demontaż części ścian działowych oraz wykonanie nowych o odpowiedniej odporności ogniowej; • Wymiana okienek podawczych w stołówce; • Demontaż łatwopalnych materiałów oraz obudów na ścianach i sufitach; • Wykonanie obudów istniejących instalacji oraz przejść ogniowych; • Prace rozbiórkowe i naprawcze. Naprawa uszkodzonych tynków, przygotowanie do malowania wraz z malowaniem ścian i sufitów. • Wykonanie elektrycznego systemu oddymiania klatki schodowej nr 2; • Wykonanie oświetlenia awaryjnego – ewakuacyjnego; • Prace pomocnicze i odtworzeniowe niezbędne do przeprowadzenia remontu; • Wywóz gruzu wraz z jego utylizacją.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 3.000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa ww. warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, zamieszcza informacje o podwykonawcach w celu wykazania, że nie zachodzą wobec nich przesłanki do wykluczenia z udziału w postępowaniu. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów (na zasadzie określonej w art. 22a ustawy Pzp) warunki, o których mowa w ust. 2 pkt. 2 i 3 zostaną spełnione wyłącznie, jeżeli przynajmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub co najmniej jeden z podmiotów, o których mowa powyżej pełnią łącznie wymagane warunki. 1) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenia zamówienia Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postepowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postepowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 5 ustawy Pzp. 3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w Części V a ust. 1 pkt 1 SIWZ, składa każdy z Wykonawców. 4) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w Części V a ust. 1 pkt 5 lit. a tiret 2 SIWZ, składa każdy z Wykonawców. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony Formularz ofertowy, sporządzony zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Oświadczenie/oświadczenia, zgodnie wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ; 3) w przypadku Wykonawców powołujących się na zasoby innych podmiotów – zobowiązanie tych podmiotów; 4) ewentualne pełnomocnictwa. 5) dowód wniesienia wadium 6) Wypełniona tabela wartości ofertowych /wykaz cen zał. nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach