Przetargi.pl
Prace konserwatorskie przy wieży kościoła p.w. Św. Andrzeja Apostoła w Szaflarach (ściana południowa)

Parafia Rzymskokatolicka p.w. św. Andrzeja Apostoła w Szzaflarach ogłasza przetarg

  • Adres: 34-424 Szaflary, ul. Kościelna 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2755567
  • Data zamieszczenia: 2009-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Parafia Rzymskokatolicka p.w. św. Andrzeja Apostoła w Szzaflarach
    ul. Kościelna 1 1
    34-424 Szaflary, woj. małopolskie
    tel. 018 2755567
    REGON: 04005044900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.owczarnia.diecezja.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Parafia Rzymsko-Katolicka

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prace konserwatorskie przy wieży kościoła p.w. Św. Andrzeja Apostoła w Szaflarach (ściana południowa)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres robót obejmuje: a) skucie fasady do pierwszego uskoku, b) ułożenie na kotwach nowego kamienia w fakturze szpicowanej, c) wykonanie gzymsów i profili, d) powyżej uskoku fasady częściowa wymiana kamienia, wykonanie fleków, e) uzupełnienie ub
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w następującej wysokości: 5.000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych, 00/100). Wadium może być wniesione w jednej z kilku ustawowo dopuszczonych form. Szczegóły w SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj: a) zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy roboty konserwatorskie i restauratorskie przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości, każda nie mniejszej niż 200.000,00 zł. oraz wykażą, że roboty te zostały zrealizowane należycie, przedstawiając referencje lub bezusterkowe protokoły odbioru robót. Za roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, uważa się wykonanie robót remontowych, budowlanych, konserwatorskich i restauratorskich elewacji kamiennych obiektów zabytkowych-sakralnych, jako robót głównych, b) dysponują kierownikiem budowy z co najmniej 2-letnim stażem pracy przy robotach j.w., posiadającym stosowne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i wpis do właściwej izby samorządu zawodowego, c) dysponują ekipą roboczą w liczbie co najmniej 5 osób, posiadających stosowne uprawnienia zawodowe do prac kamieniarskich i uprawnienia do prac na wysokości, legalnie zatrudnionych u Wykonawcy, co zostanie udokumentowane dokumentami, o jakich mowa w SIWZ. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj., posiadają środki finansowe na rachunku podstawowym firmy lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 200 000,00 zł. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). 5) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 6) udzielą na wykonane roboty i wbudowane materiały min. 3 letniej gwarancji jakości (nie dłuższej jednak niż 6 lat). Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana według formuły (spełnia - nie spełnia)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3), b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4, 5, 6, 7, 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dla właściciela firmy) e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dla firmy) f) wykaz zrealizowanych przez Wykonawcę robót (co najmniej 3 odpowiednie roboty) w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (załącznik nr 4). Do każdej podanej w wykazie roboty należy dołączyć dokument potwierdzający jej wartość, charakter konserwatorski oraz, że robota ta została zrealizowana należycie. Dokumentem tym może być list referencyjny lub bezusterkowy protokół odbioru robót. g) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz ze wskazaniem wykonywanych przez nich czynności (załącznik nr 5). Do każdej podanej w wykazie osoby lub podmiotu należy dołączyć dokument potwierdzający jego kwalifikacje zawodowe, doświadczenie, staż pracy w zawodzie lub wykształcenie. W przypadku braku tego rodzaju dokumentów osoba z wykazu składa podpisane przez siebie oświadczenie o posiadanych kwalifikacjach i doświadczeniu, za wyjątkiem uprawnień do prac na wysokości, których kopie bezwzględnie należy dołączyć do oferty - dla każdej osoby z wykazu. h) informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł., wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, i) oświadczenie informujące, kto będzie pełnił funkcję Kierownika Budowy/Robót (na własnym formularzu). j) uprawnienia budowlane Kierownika Budowy/Robót. k) aktualny wpis do odpowiedniej Izby Inżynierów Kierownika Budowy/Robót. l) dokumenty potwierdzające legalność zatrudnienia robotników u Wykonawcy przynajmniej na czas trwania robót, m.in. umowy o pracę, umowy zlecenia, umowy o dzieło lub inne dokumenty mogące dowieść ten fakt. ł) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej m) kosztorys ofertowy-szczegółowy z podaniem wskaźników cenotwórczych. n) parafowany i opieczętowany projekt umowy (załącznik nr 2). o) wykaz posiadanych narzędzi i sprzętu przydatnego do zrealizowania przedmiotowego zamówienia (na własnym formularzu). p) potwierdzone przez inwestora oświadczenie o przeprowadzeniu wizji lokalnej i oględzin wieży, r) dowód wpłaty wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.owczarnia.diecezja.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach