Przetargi.pl
Prace konserwatorskie przy parowozach Ty 42-9, Ty43-1, Ty 45-39 i lokomotywie spalinowej SM 41-175 w Skansenie Lokomotyw w Zduńskiej Woli

Miasto Zduńska Wola ogłasza przetarg

  • Adres: 98-220 Zduńska Wola, ul. Stefana Złotnickiego 12
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 8243136, 8254660 , fax. 043 8232605
  • Data zamieszczenia: 2010-08-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Zduńska Wola
    ul. Stefana Złotnickiego 12 12
    98-220 Zduńska Wola, woj. łódzkie
    tel. 043 8243136, 8254660, fax. 043 8232605
    REGON: 00059842800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdunskawola.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prace konserwatorskie przy parowozach Ty 42-9, Ty43-1, Ty 45-39 i lokomotywie spalinowej SM 41-175 w Skansenie Lokomotyw w Zduńskiej Woli
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są prace konserwatorskie przy parowozach Ty 42-9, Ty43-1, Ty 45-39 i lokomotywie spalinowej SM 41-175 w Skansenie Lokomotyw w Zduńskiej Woli. Zakres rzeczowy prac do wykonania obejmuje prace konserwatorskie przy parowozach Ty42-9, Ty43-1, Ty 45-39 i lokomotywie spalinowej SM 41-175 w Skansenie Lokomotyw w Zduńskiej Woli i przedstawia się następująco: 1) Parowóz Ty 42-9: a) usunąć stare powłoki malarskie ze wszystkich elementów metalowych parowozu: kotła - zbiornik pary - zawory bezpieczeństwa, przepustnica itp.; podwozia - ostoja; napędu - wiązary, krzyżulce, korbowód, wodzidło suwaka; budki maszynisty; b)w budce maszynisty wymienić i uzupełnić deskowanie podłogi (wym. 3m x 3m), wykonać siedziska, uzupełnić braki szyb; c)uzupełnić wyposażenie w armaturę kontrolno-pomiarową (manometry - szkła wodowskazowe, kurki probiercze oraz urządzenia sterujące ruchem kotła/parowozu); d)uzupełnić urządzenie zasilające kocioł wodny - iniektor; e)wymienić częściowo mocno skorodowane fragmenty poszycia nadwozia uzupełniając nakładkami z blachy; f)Skrzynia węglowa tendra - mocno skorodowana w rogach - uzupełnić wkładkami z blachy i kątownika; g)uzupełnić brakujący reflektor (lewa strona - przód) h)zabezpieczyć elementy metalowe farbami podkładowymi i)wykonać powłoki malarskie zewnętrzne zachowując odpowiednią kolorystykę (ok. 350 m2) 2) Parowóz Ty 43-1 a)usunąć stare powłoki malarskie ze wszystkich elementów metalowych parowozu m. in.: z kotła, podwozia, napędu, osprzętu, sprężarki, turbiny(prądnicy) i presa (smarownicy); b)w budce maszynisty wymienić deskowanie podłogi, uzupełnić siedziska, uzupełnić deskowanie sufitu; c)mocno skorodowane blachy otuliny kotła wymienić wprowadzając spawane nakładki blachy i kątownika; d)uzupełnić wyposażenie w armaturę kontrolno-pomiarową (szkła wodowskazowe, kurki probiercze, manometry oraz urządzenia sterujące ruchem kotła/parowozu); e)uzupełnić urządzenie zasilające kocioł wodny - iniektory; f)oczyścić i usunąć stare powłoki malarskie tendra; g)wymienić częściowo mocno skorodowane fragmenty poszycia nadwozia uzupełniając nakładkami z blachy; h)skrzynia węglowa tendra wymaga wstawienia nakładek z blachy i kątownika (bardzo skorodowana w rogach); i)zabezpieczyć elementy metalowe farbami podkładowymi; j)wykonać powłoki malarskie zewnętrzne zachowując odpowiednią kolorystykę (ok. 360 m2) 3) Parowóz Ty 45-39 a)usunąć stare powłoki malarskie ze wszystkich elementów metalowych parowozu m. in.: z kotła z osprzętem, podwozia (ostoja, zestawy kotłowe), mechanizmu napędowego, b)miejsca mocno skorodowane - pod skrzynią ogniową, otulinę kotła - szczególnie w jego spodniej części uzupełnić wstawkami z blachy; c)uzupełnić elementy mechanizmu napędowego tj. więzarów - z lewej i prawej strony - korbowodów z obu stron d)w budce maszynisty uzupełnić deskowanie podłogi, wykonać siedziska, uzupełnić brakujące szyby w oknach i drzwiach; e)uzupełnić wyposażenie w armaturę kontrolno-pomiarową (szkła wodowskazowe, kurki probiercze, manometry oraz urządzenia sterujące ruchem kotła/parowozu); f)oczyścić i usunąć stare powłoki malarskie; g)wykonać wstawki z blachy w rogach skrzyni węglowej tendra; h)zabezpieczyć elementy metalowe farbami podkładowymi i)wykonać powłoki malarskie zewnętrzne zachowując odpowiednią kolorystykę (ok. 360 m2) 4) Lokomotywa spalinowa SM 41-175 a)usunąć stare powłoki malarskie ze wszystkich elementów metalowych lokomotywy; b)miejsca mocno skorodowane uzupełnić wstawkami z blachy; c)w budce maszynisty usunąć stare powłoki malarskie d)uzupełnić wyposażenie w armaturę kontrolno-pomiarową; e)wykonać wstawki z blachy w miejscach tego wymagających; f)uzupełnić o brakujące elementy oświetlenia; g)zabezpieczyć elementy metalowe farbami podkładowymi; h)wykonać powłoki malarskie zewnętrzne zachowując odpowiednią kolorystykę (ok. 100 m2)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 342120008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość i terminowość uprzednio wykonanych prac konserwatorskich odpowiadających przedmiotowi zamówienia
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdunskawola.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną