Przetargi.pl
Prace konserwatorskie otynkowanej elewacji zewnętrznej Kościoła p.w.św. Teresy od Dzieciątka Jezus w Kruszwicy

Parafia Rzymskokatolicka p.w. św. Teresy od Dzieciątka Jezus ogłasza przetarg

  • Adres: 88-150 Kruszwica, Rynek 7
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-52 35 15 381
  • Data zamieszczenia: 2009-08-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Parafia Rzymskokatolicka p.w. św. Teresy od Dzieciątka Jezus
    Rynek 7 7
    88-150 Kruszwica, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0-52 35 15 381
    REGON: 04009322300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Parafia Rzymskokatolicka p.w.św. Teresy od Dzieciątka Jezus

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prace konserwatorskie otynkowanej elewacji zewnętrznej Kościoła p.w.św. Teresy od Dzieciątka Jezus w Kruszwicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są prace konserwatorskie otynkowanej elewacji zewnętrznej kościoła p.w. św. Teresy od Dzieciątka Jezus w Kruszwicy tj.: 1.Mechaniczne usunięcie osypujących się i zwietrzałych tynków. 2.Wstępna dezynfekcja powierzchni ścian. 3.Odsolenie zasolonych fragmentów murów. 4.Oczyszczenie powierzchni ścian z powierzchniowych zabrudzeń oraz nawarstwień korozyjnych wraz z ich ustabilizowaniem. 5.Uzupełnienie ubytków w spoinach cegieł po usunięciu tynków. 6.Uzupełnienie ubytków w elewacji po usunięciu tynku. 7.Wzmocnienie siatki spękań w przypadku pozostawienia pierwotnej powierzchni tynku. 8.Wzmocnienie murów - spękania o rozwartości większej niż 3 mm. 9.Malowanie elewacji. 10.Wykonanie dokumentacji opisowej i fotograficznej. Wymagany okres gwarancji na wykonane prace wynosi 36 miesięcy od dnia ich odebrania przez Zamawiającego i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, programem prac konserwatorskich oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, stanowiącymi załączniki do SIWZ. W pozycjach, w których opis przedmiotu lub przedmiar zamówienia zawiera nazwę, można stosować przedmioty równoważne, które odpowiadają tym samym normom i spełniają te same zadania funkcjonalno-użytkowe, co przedmioty wymienione w opisie. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. Zobowiązuje się Wykonawców do przeprowadzenia szczegółowej wizji lokalnej miejsca wykonywanych prac celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia i stanu miejsca wykonywanych prac. Zamawiający wymaga aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia. Cena wykonania zamówienia podana przez Wykonawcę w ofercie jest ceną ostateczną i nie może podlegać zmianą. Cena oferty stanowi indywidualne ryzyko Wykonawcy. Zamawiający uzna zamówienie za wykonane, jeżeli przedmiot zamówienia będzie odebrany bez usterek i będzie spełniał warunki jego przeznaczenia. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 35 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Sytuacja podmiotowa wykonawcy: Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Zdolność ekonomiczna i finansowa: Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert Zdolność techniczna: Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia konserwatorskie, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi i udokumentuje min. 1 zamówienie polegające na pracach konserwatorskich przy elewacji budynku ( minimum 700 m2) zrealizowane przy obiekcie wpisanym do rejestru zabytków. Oświadczenie z art. 22 i 24

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kruszwica.gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach