Przetargi.pl
PRACE KONSERWATORSKIE NA CMENTARZU NR 79 W SĘKOWEJ

Gmina Sękowa ogłasza przetarg

  • Adres: 38-307 Sękowa, Sękowa
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 3518016 w. 29 , fax. 183 540 310
  • Data zamieszczenia: 2020-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sękowa
    Sękowa 252
    38-307 Sękowa, woj. małopolskie
    tel. 18 3518016 w. 29, fax. 183 540 310
    REGON: 49189268200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sekowa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRACE KONSERWATORSKIE NA CMENTARZU NR 79 W SĘKOWEJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę prac konserwatorskich na cmentarzu nr 79 w Sękowej (działka nr 888/1) w następującym zakresie: a) rozebranie muru ściany frontowej wraz z dwoma pylonami oraz demontażem bramy wejściowej, b) wykonanie nowych fundamentów pod mur ściany frontowej i pylonów z posadowieniem na stopach, c) zazbrojenie i zabetonowanie fundamentów pod mur ściany frontowej, pylonów oraz konstrukcji muru oporowego, d) obłożenie kamieniem muru ściany frontowej oraz jego zwieńczenie nakrywami betonowymi, e) czyszczenie i impregnacja całości muru ściany frontowej oraz nakryw betonowych, f) konserwacja elementów metalowych bramy wejściowej, g) wycinka 4 sztuk drzew w sąsiedztwie, h) udrożnienie istniejącego korytka ziemnego odprowadzenia wody opadowej powierzchniowej. 2. Szczegółowy opis realizacji przedmiotu zamówienia określa dokumentacja wyszczególniona w pkt. 1-6 z uwzględnieniem zakresu robót do wykonania wskazanego w punkcie 7 „Uwagi do zakresu robót objętego dokumentacją”: 1) Projekt budowlany: Remont ogrodzenia cmentarza wojennego nr 79 w Sękowej – zał. nr 1 do SIWZ, 2) Program prac konserwatorskich wraz z aneksem – zał. nr 2 do SIWZ, 3) Pozwolenie nr 102/2020 Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków – zał. nr 3 do SIWZ, 4) Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlano – remontowych konserwatorskich – zał. nr 4 do SIWZ, 5) Szczegółowa specyfikacja techniczna – roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych, roboty ziemne – zał. nr 5 do SIWZ, 6) Szczegółowa specyfikacja techniczna – beton – zał. nr 6 do SIWZ, 7) UWAGA DO ZAKRESU ROBÓT OBJĘTEGO DOKUMENTACJĄ: Projekt budowlany obejmuje swym zakresem część południowo-zachodnią oraz północno-zachodnią muru kamiennego ogrodzenia cmentarza. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę części zakresu projektu budowlanego dotyczącej remontu ściany południowo-zachodniej (frontowej) muru wraz z narożnikami, pylonami i bramą główną. Niniejszy zakres prac należy wykonać zgodnie ze wskazaniami zawartymi w programie prac konserwatorskich wraz z aneksem do tego programu z których to do wykonania przedmiotu zamówienia należy uwzględnić wyłącznie część założeń konserwatorskich dotyczących remontu ściany południowo-zachodniej (frontowej) muru wraz z narożnikami, pylonami i bramą główną. 3. Przedmiar robót – zał. nr 7 do SIWZ, stanowi element pomocniczy opisu przedmiotu zamówienia i ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia nie będzie podstawą do rozliczeń pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie zł: trzy tysiące 00/100) Wadium musi obejmować okres związania ofertą to jest 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020, poz. 299). Zamawiający poza formami wnoszenia wadium ww. nie dopuszcza innych form jego wnoszenia. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Nr 85 8795 0005 2001 0021 9095 0001 W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. Uznanie rachunku Zamawiającego musi nastąpić najpóźniej w terminie składnia ofert. Wadium w formie innej niż pieniądz należy wnieść najpóźniej w terminie składnia ofert, wraz z ofertą jako oddzielny dokument lub złożyć w kasie Zamawiającego. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna należy złożyć w formie oryginału. W przypadku wadium wnoszonego w poręczeniach lub gwarancjach data wygaśnięcia poręczenia lub gwarancji obejmować musi co najmniej 30 dniowy termin związania ofertą. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wykonawcy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami: a) jeżeli Wykonawca którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. b) jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust. 3 i 3a ustawy pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Na ofertę składają się: 1. Wypełniony formularz „OFERTA”, który należy sporządzić w postaci papierowej, ściśle wg wzoru formularza stanowiącego zał. nr 9 do SIWZ. Formularz musi być podpisany przez osobę/osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych wykonawcy, 2. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w imieniu wykonawcy lub wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów; 1.2. Jeżeli Wykonawca, który na podstawie art. 22a ustawy pzp, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, składa wraz z ofertą zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca może wykorzystać wzór zobowiązania innego podmiotu stanowiący zał. nr 13 do SIWZ, 1.3. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 369, 1571 i 1667) celem zbadania czy nie zachodzi przesłanka wykluczenia wykonawcy z postępowania określona w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp. Wykonawca może wykorzystać wzór oświadczenia stanowiący zał. nr 14 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach