6 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg
- Adres: 76-271 Ustka, Lędowo-Osiedle
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 261 231 377 , fax. 261 231 578
- Data zamieszczenia: 2020-08-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 6 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Lędowo-Osiedle 1N
76-271 Ustka, woj. pomorskie
tel. 261 231 377, fax. 261 231 578
REGON: 22051541000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.6wog.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Wojskowa jednostka budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prace konserwacyjne w budynku nr 17 w kompleksie wojskowym m. Ustka – Wicko Morskie – montaż elektrycznego wyciągu – instalacji odsysania spalin - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są prace konserwacyjne w budynku nr 17 w kompleksie wojskowym m. Ustka – Wicko Morskie – montaż elektrycznego wyciągu – instalacji odsysania spalin. Szczegółowy zakres prac do wykonania określa przedmiar robót, ekspertyza techniczna i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, zamieszczone w osobnych plikach. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z przedmiarem robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych i dokumentacji technicznej. Materiały, które będą użyte do wykonania robót, muszą spełniać wymagania Zamawiającego określone w przedmiarze robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i dokumentacji technicznej. Kosztorys ofertowy uproszczony zawierający zestawienie robocizny, materiałów i sprzętu z cenami jednostkowymi i wartością należy sporządzić na podstawie przedmiaru robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i dokumentacji technicznej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45331210-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy Pzp. przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Druk „Oferta” (załącznik nr 1 do SIWZ) wraz z formularzem cenowym (załącznik nr 1 do oferty). 3. Oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 2 do SIWZ. Oświadczenie stanowić będzie wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza w oświadczeniu informacje o podwykonawcach. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w/w oświadczenie składa każdy z Wykonawców oddzielnie. 4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu składa oświadczenie (art. 25a ust. 1 Pzp.) załącznik nr 2 do SIWZ - (o ile dotyczy). 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile dotyczy). 6. Zobowiązanie innego podmiotu (o ile dotyczy).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- CRZP/214/2019/AEZ Remont i przebudowa pomieszczeń GMDSS w budynku Wydziału Nawigacyjnego przy AL. Jana Pawła II 3 - instalacja wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w pomieszczeniach GMDSS.
Dodano: 2019-11-25 - Przebudowa pomieszczeń 12A i 12B na salę dydaktyczna w budynku Akwarium Gdyńskiego w Gdyni przy ul. Jana Pawła II 1
Dodano: 2018-12-27 - Modernizacja poziomu X kondygnacji w budynku MIR-PIB w Gdyni przy ul. Kołłątaja 1 – wentylacja mechaniczna i klimatyzacja
Dodano: 2018-12-12 - ZP/70/2018 Wykonanie instalacji wentylacji w pomieszczeniach II piętra Biblioteki Głównej Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
Dodano: 2018-07-27 - Modernizacja poziomu 400 – wykonanie klimatyzacji i montaż wentylatora wyciągowego w budynku B MIR-PIB przy ul. Kołłątaja 1 w Gdyni
Dodano: 2018-04-26