Przetargi.pl
Prace interwencyjne wcześniej nieprzewidziane z zakresu pielęgnacji i nasadzeń zieleni

Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 47-200 Kędzierzyn-Koźle, ul. Piramowicza
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 40 34 451 , fax. 77 40 34 451
  • Data zamieszczenia: 2020-03-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych
    ul. Piramowicza 32
    47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie
    tel. 77 40 34 451, fax. 77 40 34 451
    REGON: 52450700000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http//przetargi.kedzierzynkozle.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prace interwencyjne wcześniej nieprzewidziane z zakresu pielęgnacji i nasadzeń zieleni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A. Zakres zamówienia obejmuje: 1) zakup bylin pospolitych gatunków (takich jak: trawy ozdobne (miskant chiński, kostrzewa), aster, liliowiec, epimedium, szałwia, bodziszek, wilczomlecz, goździk pierzasty) - szt. 1000, przygotowanie podłoża i posadzenie w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, 2) zakup krzewów pospolitych gatunków (takich jak: tawuła japońska, berberys, bukszpan, róża, trzmielina, lawenda, jałowiec płożący, pęcherznica) - szt. 400, przygotowanie podłoża i posadzenie w miejscach wskazanych przez Zamawiającego (wraz z roczną gwarancją), 3) zakup drzew 16-18 cm pospolitych gatunków (takich jak: Lipa rancho, klon pospolity w odmianach szlachetnych, robinia akacjowa Umbraculifera, wiśnia osobliwa 'Umbraculifera', wiśnia piłkowana 'Kanzan', brzoza pożyteczna, platan) - szt. 15, przygotowanie podłoża i posadzenie w miejscach wskazanych przez Zamawiającego wraz z pracami polegającymi na: a) zabezpieczeniu przed wiatrem za pomocą 3 palików o średnicy minimum 8 cm (wysokość palików powinna sięgać do początku korony), b) połączeniem palików min. 3 listewkami poprzecznymi u szczytu palików, c) zaimpregnowaniu palików i listew poprzecznych, d) umocowaniu taśmą parcianą pni drzew do palików na 2 wysokościach; w połowie wysokości palików i na wysokości górnych listew; taśmę wiązać w ósemkę, e) uformowaniu misy wokół drzewa o średnicy 1 m i intensywnym podlaniu, f) zabezpieczeniu misy rozdrobnioną korą – warstwa 6 cm, g) w przypadku nasadzeń drzew w trawnikach należy zastosować ochronę pnia drzewa przed uszkodzeniami powstającymi podczas koszenia, h) ułożeniu wokół korzenia rury drenarskiej o średnicy 10 cm; 4) sześciokrotne plewienie wskazanych przez Zamawiającego skwerów - powierzchnia 6000 m2, 5) palikowanie wskazanych przez Zamawiającego drzew - 15 szt. w niżej wymieniony sposób: a) zabezpieczyć przed wiatrem za pomocą 3 palików o średnicy minimum 8 cm (wysokość palików powinna sięgać do początku korony), b) paliki połączyć min 3 listewkami poprzecznymi u szczytu palików, c) paliki i listwy poprzeczne powinny być zaimpregnowane, d) taśmą parcianą umocować pień drzew do palików na 2 wysokościach - w połowie wysokości palików i na wysokości górnych listew, taśmę wiązać w ósemkę, 6) zakup i uzupełnienie kory na wskazanych przez Zamawiającego skwerach na grubość ok. 5 cm na powierzchni 300 m2, 7) zakup i wyłożenie włókniny w miejscach wskazanych przez zamawiającego na powierzchni - 500 m2, 8) cięcia pielęgnacyjne krzewów na skwerach wskazanych przez Zamawiającego w ilości 1000 szt. dwa razy w roku 9) zakup wody oraz wykonanie podlewania drzew i miejsc wskazanych przez Zamawiającego według potrzeb w ilości ok. 300 m3. B. Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia w ramach prawa opcji zakresu zamówienia do max 70% wartości umowy. Wykorzystanie wskazanej opcji nastąpić może w terminie obowiązywania umowy i będzie rozliczane w oparciu o ceny jednostkowe podane w ofercie, oraz zasady wynikające z umowy pod warunkiem posiadania środków w budżecie. C. Na przedmiot zamówienia składa się ponadto: 1. Organizacja ruchu oraz oznakowanie drogowe i zabezpieczenie miejsca wykonywania prac w czasie ich trwania. 2. Poniesienie kosztów transportu materiału i sprzętu. 3. Remonty i naprawę zniszczonej nawierzchni w ulicach i chodnikach w związku z prowadzonymi pracami. 4. Zapewnienie przez Wykonawcę na Jego koszt narzędzi i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia. 5. Zagospodarowanie wszystkich powstałych odpadów zgodnie z ustawą o odpadach na koszt własny. Wykonawca ponosi wszelką odpowiedzialność za zaistniałe zniszczenia istniejących nasadzeń podczas prac i zobowiązany będzie do wykonania nowych nasadzeń adekwatnych do powstałych strat na własny koszt pod kierunkiem podinspektora do spraw zieleni i ochrony przyrody bądź inspektora do spraw kształtowania terenów zieleni miejskich w terminie do 30 dni od daty stwierdzenia szkody. D. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Na podstawie art. 29 ust. 3a Ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności niezbędne do realizacji zamówienia: - pielęgnacja zieleni. Sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje z tyt. niespełnienia wymagań zostały określone w części II SIWZ - Istotne postanowienia umowy. E. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa niniejsza SIWZ oraz cz. II Istotne postanowienia umowy zamieszczone w wersji elektronicznej na stronie internetowej Zamawiającego: http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/ stanowiące integralną częścią SIWZ oraz podstawowe wytyczne dla kształtowania zieleni w Kędzierzynie-Koźlu – stanowiące załącznik nr 1 do istotnych postanowień umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77310000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące zł 00/100). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP Kędzierzyn-Koźle 57 1020 3714 0000 4102 0108 5455; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019r. poz. 310, 836 i 1572). 5. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument taki musi być nieodwołalny, bezwarunkowy i płatny na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i winien zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), nazwę gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedziby, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) termin ważności gwarancji/poręczenia, 5) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela że Zamawiającemu służy prawo wypłaty wadium ze strony Gwaranta, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 6. Wadium wniesione w formie wymienionej w pkt 4 ppkt 2-5 należy obowiązkowo ZAŁĄCZYĆ w ORYGINALE do oferty. Brak oryginału dokumentu przy ofercie traktowane będzie jako niezabezpieczenie oferty wadium. 7. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie wraz z odsetkami zgodnie z zasadami wynikającymi z art. 46 ustawy Pzp. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 9. Wykonawca zobowiązany jest do ponownego wniesienia wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do IDW; 2. Pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, lub inne pełnomocnictwa jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego). 3. Zobowiązanie innych podmiotów (w przypadku polegania na zasobach innych podmiotów, wzór stanowi załącznik nr 4 do IDW) lub inny dokument, z którego takie zobowiązanie wynika np. umowa itp. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór stanowi załącznik nr 5 do IDW). Wraz ze złożeniem oświadczenia, w którym Wykonawca informuje o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 5. Jeżeli okaże się to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 6.1.Oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. 6.2. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się udzielenie zamówienia musi wykazać, że nie podlega wykluczeniu z postępowania, dlatego dokumenty i oświadczenia składane na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia składają samodzielnie wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 6.3. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowania o których mowa o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp Wykonawcy składają tak, aby wykazać, że wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu. 6.4. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu oceniane będzie łącznie, w sposób określony w pkt 7.2 IDW (Określenie warunku udziału w postępowaniu). 6.5. Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej powinno zostać przedstawione przez każdego członka Konsorcjum. 7. Na wezwanie zamawiającego Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, zobowiązany jest do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt III.4 ogłoszenia (niepodleganie wykluczeniu).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach