Przetargi.pl
Prace gospodarcze wokół posesji budynku administaracyjnego nadleśnictwa i pelnienie dyżuru w Punkcie Alarmowo Dyspozycyjnym(PAD) w Nadleśnictwie w roku 2010.

Nadleśnictwo Runowo ogłasza przetarg

  • Adres: 89-421 Runowo Krajeńskie, Runowo Krajeńskie
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3897608, 3896313 , fax. 052 3897607
  • Data zamieszczenia: 2009-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Runowo
    Runowo Krajeńskie
    89-421 Runowo Krajeńskie, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3897608, 3896313, fax. 052 3897607
    REGON: 09055073300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lasypanstwowe.torun.pl.index.php?nadl=Runowo
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prace gospodarcze wokół posesji budynku administaracyjnego nadleśnictwa i pelnienie dyżuru w Punkcie Alarmowo Dyspozycyjnym(PAD) w Nadleśnictwie w roku 2010.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia dotyczy: 1.Palenia drewnem w piecu centralnego ogrzewania - stalowym, o mocy do 50 KW zgodnie z instrukcją techniczno-ruchową i przepisami bhp, przez 12 godzin na dobę tj. w godz. 6-10, 12-14, 16-20, 21-23, czyszczenia pieca przynajmniej 1 raz w tygodniu, przygotowanie drewna opałowego w sezonie grzewczym - cięcie i łupanie drewna ok. 200m3. 2.Zimowego utrzymania dróg dojazdowych -odśnieżanie placu, chodników oraz posypywanie pisakiem w czasie gołoledzi ok. 1000 m2. 3.Utrzymania czystości i estetyki wokół osady nadleśnictwa tj. grabienia liści, usuwania chwastów na pow. ok. 1000 m2. 4.Utrzymywania trawników i zieleni wokół siedziby nadleśnictwa o pow. 1400 m2 tj. przycinanie, koszenie (2 razy w tygodniu), nawożenie (1 raz na 2 miesiące, nawozy n-ctwa), podlewanie, (wg potrzeb) a także pielęgnacja Ogródka Edukacyjno Przyrodniczego. 5.Innych drobnych prac gospodarczych, wynikających z bieżących potrzeb nadleśnictwa. 6.Pełnienia dyżuru w Punkcie Alarmowo Dyspozycyjnym (PAD) w nadleśnictwie w okresie od 01 kwietnia 2010 do 30 września 2010 r. Nie dopuszcza sie składania ofert częściowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 933000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 1.000,- zł słownie: jeden tysiąc. 2.Wykonawca wnosi wadium: - w pieniądzu, sposób przekazania: przelewem na konto BS Więcbork nr -81 8162 0003 0000 2088 2000 0010 do dnia otwarcia oferty. -w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, -w gwarancjach bankowych -w gwarancjach ubezpieczeniowych -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r Nr 42, poz. 275, z późn.zm.) przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.2 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.3 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy: - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.3, - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, - wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3, - nie zgadzają na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą, - Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedna ofertę,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty: A.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. A.2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. Zał. nr 4 B.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: B.1) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy lub miała miejsce zmiana nazwy firmy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie. Zał. nr 5 B.2) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca, a w szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawca posiadał co najmniej :kosiarkę spalinową i wykaszarkę spalinową na wysięgniku, piłę spalinową, (łącznie z paliwem i olejami) Zał. nr 6

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.runowo.torun.lasy.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną