Przetargi.pl
Prace geodezyjno-kartograficzne polegające na modernizacji ewidencji gruntów oraz założenie ewidencji budynków i lokali dla części jednostki ewidencyjnej miasto Krotoszyn, arkusze ewidencyjne 30, 31, 32, 33, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47,

Starostwo Powiatowe w Krotoszynie ogłasza przetarg

  • Adres: 63-700 Krotoszyn, ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp. 10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7254256(57) w. 335
  • Data zamieszczenia: 2009-05-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Krotoszynie
    ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp. 10 10
    63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7254256(57) w. 335
    REGON: 25085678200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prace geodezyjno-kartograficzne polegające na modernizacji ewidencji gruntów oraz założenie ewidencji budynków i lokali dla części jednostki ewidencyjnej miasto Krotoszyn, arkusze ewidencyjne 30, 31, 32, 33, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47,
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Prac geodezyjno-kartograficznych polegających na modernizacji ewidencji gruntów oraz założenie ewidencji budynków i lokali dla części jednostki ewidencyjnej miasto Krotoszyn, arkusze ewidencyjne 30, 31, 32, 33, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742743003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 3000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do postępowania przetargowego zostaną dopuszczeni Oferenci spełniający następujące wymagania:złożą prawidłową pod względem formalnym ofertę, posiadają niezbędne uprawnienia do występowania w obrocie prawnym oraz do wykonywania prac objętych przetargiem, złożą wypis z rejestru handlowego lub z ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, spełniają wymagania art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych, znajdują się w sytuacji finansowej, technicznej oraz posiadają personel mający stosowne uprawnienia i kwalifikacje pozwalające na wykonanie zamówienia, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania wykonali z należytą starannością, co najmniej jedno zamówienie w zakresie zakładania ewidencji budynków i lokali + referencje, złożą aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z płaceniem podatków, złożą aktualne zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu z opłatami i składkami na ubezpieczenia społeczne, udokumentują wpłatę wadium, przedłożą podpisany wzór umowy, przedłożą pismo z nr konta. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w niniejszej SIWZ dołączonych do oferty na zasadzie spełnia-nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione warunki. Uzupełnienie wymaganych dokumentów będzie możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentów złożonych przez wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający może wezwać wykonawców w określonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień. Nie spełnienie jakiegokolwiek, ww. warunku spowoduje odrzucenie oferty z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oferent o tym fakcie zostanie niezwłocznie powiadomiony przez Zamawiającego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty: Wypełniony formularz ofertowy, oświadczenie o spełnianiu wymagań art. 22 ust. 1 oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych, dokumenty potwierdzające spełnienie przez wykonawców warunków o których mowa w art. 26 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych jak również dokumenty określone w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane tj: aktualny wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem upływu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie Oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym tym zamówieniem, aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, ze wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzającego, ze wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, wykaz wykonanej usługi (co najmniej jednej) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, dotyczący zakładania ewidencji budynków i lokali oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie, udokumentują wpłatę wadium, przedłożą podpisany wzór umowy, przedłożą pismo z nr konta Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 3 składa dokumenty potwierdzające ze:nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.starostwo.krotoszyn.pl/pdf/zamowienia/siwz12.pdf
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną