Przetargi.pl
Prace geodezyjno- kartograficzne i klasyfikacyjne na terenie Powiatu Płockiego w 2009r - etap IV: Zakładanie oraz modernizacja ewidencji gruntów, budynków i lokali (kataster nieruchomości) - usuwanie błędów w ewidencji gruntów i budynków, opracowanie dokumentacji geodezyjnej w celu wprowadzenia zmian w ewidencji gruntów i budynków

Starostwo Powiatowe w Płocku ogłasza przetarg

  • Adres: 09-400 Płock, ul. Bielska 59
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 2676777 , fax. 024 2676848
  • Data zamieszczenia: 2009-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Płocku
    ul. Bielska 59 59
    09-400 Płock, woj. mazowieckie
    tel. 024 2676777, fax. 024 2676848
    REGON: 61101533600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat.plock.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prace geodezyjno- kartograficzne i klasyfikacyjne na terenie Powiatu Płockiego w 2009r - etap IV: Zakładanie oraz modernizacja ewidencji gruntów, budynków i lokali (kataster nieruchomości) - usuwanie błędów w ewidencji gruntów i budynków, opracowanie dokumentacji geodezyjnej w celu wprowadzenia zmian w ewidencji gruntów i budynków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Prace geodezyjno-kartograficzne i klasyfikacyjne na terenie Powiatu Płockiego w 2009r - etap IV: Zakładanie oraz modernizacja ewidencji gruntów, budynków i lokali (kataster nieruchomości) - usuwanie błędów w ewidencji gruntów i budynków, opracowanie dokumentacji geodezyjnej w celu wprowadzenia zmian w ewidencji gruntów i budynków: 1)Zadanie nr 1 - zakres pracy obejmuje 1 działkę nie ujawnioną w operacie ewidencyjnym położoną w obrębie Drwały gm. Wyszogród (przy działce nr 10/1). 2)Zadanie nr 2 - zakres pracy obejmuje 77 działek ewidencyjnych o łącznej powierzchni 119,1336ha położone w obrębie ewidencyjnym Bronowo Kmiece gmina Stara Biała. Razem zakres pracy obejmuje: 78 działek ewidencyjnych położonych na terenie 2 obrębów ewidencyjnych w 2 gminach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712500005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: a)Pracę mogą wykonać podmioty prowadzące działalność gospodarczą, a także inne jednostki organizacyjne utworzone zgodnie z przepisami prawa, jeżeli przedmiot ich działania obejmuje prowadzenie prac w zakresie geodezji i kartografii, gleboznawczej klasyfikacji gruntów (a także innej obejmującej ten zakres) - zgodnie z art. 11 ustawy z dnia 17.05.1989r. prawo geodezyjne i kartograficzne (tj. Dz. U. Nr 240 z 2005r. poz. 2027 z późn. zm.). spełnienie tego wymogu nastąpi poprzez złożenie następującego dokumentu i oświadczenia: a)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)oświadczenia na podstawie art. 22 ust. 1 pkt. 1 u.p.z.p 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a)posiadają wymagane uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii - zgodnie z art. 42 ust.1 i art. 43 ustawy z dnia 17.05.1989 r. prawo geodezyjne i kartograficzne (tj. Dz. U. Nr 240 z 2005r poz. 2027 z późn. zm.) - z zakresu nr 2: rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych, a także z zakresu klasyfikacji gruntów. spełnienie tego wymogu nastąpi poprzez złożenie następujących dokumentów i oświadczeń: a)Dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywały zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii - zgodnie z art. 42 ust.1 i art. 43 ustawy z dnia 17.05.1989r. prawo geodezyjne i kartograficzne (tj. Dz. U. Nr 240 z 2005r poz. 2027 z późn. zm.) - z zakresu nr 2: rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych oraz z zakresu klasyfikacji gruntów - dla minimum 1 osoby. b)oświadczenia na podstawie art. 22 ust. 1 pkt. 2 u.p.z.p. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia, spełnienie tego wymogu nastąpi poprzez złożenie oświadczenia na podstawie art. 22 ust. 1 pkt. 3 u.p.z.p. 4)spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29.01.2004r prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ww. ustawy. spełnienie tego wymogu nastąpi poprzez złożenie oświadczenia na podstawie art. 22 ust. 1 pkt. 4 u.p.z.p, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 wyżej wskazanej ustawy 5)udzielą gwarancji na okres co najmniej 12 miesięcy oraz rękojmi za wady na okres 36 miesięcy, liczonych od daty zakończenia odbioru wykonanej usługi. 6)spełnią pozostałe warunki siwz, w tym złożą ofertę zgodnie z treścią siwz.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony i podpisany formularz oferty 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3.Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w/w ustawy 4.Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywały zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii - zgodnie z art. 42 ust.1 i art. 43 ustawy z dnia 17.05.1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tj. Dz. U. Nr 240 z 2005r poz. 2027 z późn. zm.) z zakresu nr 2: rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych oraz z zakresu klasyfikacji gruntów - dla minimum 1 osoby. 5.W przypadku, gdy o udzielenie zamówienia ubiegają się Wykonawcy występujący wspólnie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy występujący wspólnie zobowiązani są złożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty. Wspólnie Wykonawcy składają: 1.Wypełniony i podpisany formularz oferty 2.Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywały zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia zawodowe - dla minimum 1 osoby. 3.Pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Odrębnie każdy Wykonawca składa: 1.Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r Prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w/w ustawy (wg załącznika nr 3 do siwz), 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.plock.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach