Przetargi.pl
Prace geodezyjne.

Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 41-200 Sosnowiec, al. Zwycięstwa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 960 600 , fax. 32 296 06 05
  • Data zamieszczenia: 2020-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta
    al. Zwycięstwa 20
    41-200 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 322 960 600, fax. 32 296 06 05
    REGON: 27625548200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.um.sosnowiec.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prace geodezyjne.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące usługi: 1.1.Podział geodezyjny działki z aktualizacją treści mapy w zakresie opracowania z ewentualną koniecznością ustalenia przebiegu granic lub wznowienia/wyznaczenia punktów granicznych przed dokonaniem przyjęcia granic do podziału działki. W przypadku podziału działki – Wykonawca dostarczy mapę z projektem podziału, wykaz zmian gruntowych, protokół z przyjęcia granic działki oraz wykaz synchronizacyjny, w przypadku gdy w księdze wieczystej działka podlegająca podziałowi posiada inne oznaczenie, położenie lub inną powierzchnię niż w ewidencji gruntów i budynków. Wykonawca dostarczy wstępny projekt podziału, protokół z badania księgi wieczystej oraz opinię z Wydziału Planowania Przestrzennego (WPP), a w przypadku wydzielania pasów drogowych także opinię z Wydziału Administracji Drogowej (WDR) oraz w przypadku, gdy będzie to konieczne również opinię innych podmiotów. W przypadku, gdy nie jest wymagany wstępny projekt podziału – Wykonawca dostarczy mapę z projektem podziału, wykaz zmian gruntowych oraz wykaz synchronizacyjny, w przypadku gdy w księdze wieczystej działka podlegająca podziałowi posiada inne oznaczenie, położenie lub inną powierzchnię niż w ewidencji gruntów i budynków. W przypadku wydzielenia pasów drogowych – Wykonawca dostarczy także opinię WDR oraz w przypadku, gdy będzie to konieczne również opinię innych podmiotów. W przypadku wydzielenia działek przeznaczonych w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego pod drogę publiczną – Wykonawca złoży do operatu geodezyjnego wykaz zmian gruntowych do zmiany użytku gruntowego, a drugi egzemplarz tego wykazu dostarczy Zamawiającemu; -w przypadku działki wymagającej ustalenia przebiegu granic działki lub wznowienia znaków granicznych/wyznaczenia punktów granicznych przed dokonaniem podziału działki – Wykonawca dostarczy mapę z projektem podziału, wykaz zmian gruntowych oraz wykaz synchronizacyjny, w przypadku gdy w księdze wieczystej działka podlegająca podziałowi posiada inne oznaczenie, położenie lub inną powierzchnię niż w ewidencji gruntów i budynków oraz kopię protokołu z czynności ustalenia przebiegu granic działki lub wznowienia znaków granicznych/wyznaczenia punktów granicznych działki podlegającej podziałowi, opatrzonego stosowną klauzulą; -w przypadku gdy konieczne będzie połączenie działek przed ich podziałem – Wykonawca dostarczy stosowne dokumenty tj. wykaz zmian danych ewidencyjnych opatrzony stosowną klauzulą. 1.2. Identyfikacja nieruchomości objętej księgą wieczystą, hipoteczną, zbiorem dokumentów i sporządzenie wykazu zmian do celów wieczystoksięgowych. 1.3. Identyfikacja działki wywłaszczonej lub przejętej na rzecz Skarbu Państwa/ jednostki samorządu terytorialnego w innym trybie i sporządzenie wykazu zmian do celów wieczystoksięgowych. W przypadku identyfikacji działki wywłaszczonej lub przejętej na rzecz Skarbu Państwa/jednostki samorządu terytorialnego w innym trybie – Wykonawca dostarczy mapę do celów prawnych z naniesionymi granicami dawnej własności wraz z kopią wykazu, opatrzonego stosowną klauzulą sporządzonego na potrzeby prowadzonego postępowania. 1.4. Ustalenie przebiegu granic działek ewidencyjnych w trybie § 37 Rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa w sprawie ewidencji gruntów i budynków z dnia 29 marca 2001 r. (tekst jednolity: Dz.U. z 2019 r., poz. 393). W przypadku ustalenia przebiegu granic działki w trybie § 37 ww. Rozporządzenia Wykonawca dostarczy kopię protokołu ustalenia przebiegu granic działek do celów ewidencji gruntów, opatrzonego stosowną klauzulą. 1.5. Wznowienie znaków granicznych lub wyznaczenie punktów granicznych. W przypadku wznowienia znaków granicznych lub wyznaczenia punktów granicznych – Wykonawca dostarczy kopię protokołu z czynności wznowienia znaków granicznych lub wyznaczenia punktów granicznych, opatrzonego stosowną klauzulą. 1.6. Sporządzenie mapy do celów prawnych – np. mapa do ustalenia służebności. 1.7. Sporządzenie dokumentacji do celów prawnych dla nieruchomości nie podlegających podziałowi (wyciągi z wykazów zmian gruntowych, protokoły badania ksiąg wieczystych, wykazy synchronizacyjne). 1.8. Naniesienie przez Geodetę na mapach informacji o stanie zajęcia działki pasem drogowym w dacie 31.12.1998 r. 1.9. Sporządzenie projektu podziału działki w trybie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz.U. z 1998 r., Nr 133, poz. 872). 1.10. W przypadku trwałej stabilizacji znaków granicznych – Wykonawca dostarczy kopię protokołu z wyznaczenia i utrwalenia na gruncie nowych punktów granicznych znakami granicznymi, opatrzonego stosowną klauzulą. 3. Zamawiający zobowiązuje się zlecić wykonanie prac geodezyjnych w zakresie wskazanym w ofercie. Faktyczna ilość zleconych prac może różnić się od wskazanych ilości w Tabeli wyceny stanowiącej Załącznik nr 1A do SIWZ. Wykonawca z tego tytułu nie może dochodzić żadnych roszczeń. 4. Wykonawca udziela Zamawiającemu 24 miesięczną gwarancję na wykonane opracowania geodezyjne. Okres gwarancji jest liczony od chwili podpisania protokołu zdawczo – odbiorczego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71354000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca zobowiązany jest złożyć wypełniony formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ wraz z Tabelą wyceny (wykazem cen jednostkowych) stanowiącą Załącznik nr 1A do SIWZ. 2.W celu dokonania oceny oferty w ramach kryterium: „Doświadczenie specjalisty do spraw podziałów geodezyjnych nr 1” i „Doświadczenie specjalisty do spraw podziałów geodezyjnych nr 2” Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć wykaz doświadczenia specjalistów do spraw podziałów geodezyjnych nr 1 i nr 2 – spełniających warunek opisany w Rozdziale VII ust. 4 SIWZ – zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. 3.Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 3.1.aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu (zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ) oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ); 3.2. dokumenty, o których mowa w Rozdziale VIII pkt 2) i 4) SIWZ; 3.3.stosowne oryginalne lub notarialnie poświadczone pełnomocnictwo lub inny stosowny dokument, jeżeli oferta podpisywana jest przez pełnomocnika lub też w przypadku, gdy umocowanie do podpisania oferty nie wynika z dokumentu rejestrowego Wykonawcy. 4.Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w Rozdziale IX pkt 3.1. SIWZ. 5.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o których mowa w Rozdziale IX pkt. 3.1. SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument ten potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. 6.Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach