Przetargi.pl
Prace budowlane w Zespole Willowym O. Zieglera przy ul. Skłodowskiej – Curie 11 na potrzeby Centrum Kultury Uniwersytetu Łódzkiego

Uniwersytet Łódzki ogłasza przetarg

  • Adres: 90136 Łódź, ul. Narutowicza
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 635 43 54 , fax. 42 635 43 26
  • Data zamieszczenia: 2018-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Łódzki
    ul. Narutowicza 68
    90136 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 635 43 54, fax. 42 635 43 26
    REGON: 128700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Szkoła Wyższa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prace budowlane w Zespole Willowym O. Zieglera przy ul. Skłodowskiej – Curie 11 na potrzeby Centrum Kultury Uniwersytetu Łódzkiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Prace budowlane w Zespole Willowym O. Zieglera przy ul. Skłodowskiej – Curie 11 na potrzeby Centrum Kultury Uniwersytetu Łódzkiego Projekt zakłada remont, przebudowę i nową aranżację wnętrz w budynku dawnej wozowni, budynku stróżówki oraz remont muru ogrodzenia w zachodniej części działki w Zespole Willowym Oskara Zieglera, przy ul. Marii Skłodowskiej-Curie 11 w Łodzi. Budynek należy do Uniwersytetu Łódzkiego. Wozownia: Stróżówka: powierzchnia zabudowy: ok. 163,00 m2 46,58 m2 kubatura: 998,17 m3 170,70 m3 ilość kondygnacji: 2 2 wysokość budynku: 7,65 m 7,47 m Zakres prac dla wozowni przewiduje: 1) Demontaż istniejących i wykonanie nowych podłóg na gruncie, z uwzględnieniem izolacji przeciwwilgociowej i termicznej: EPS 100-036 o grubości 10cm. 2) Zbicie istniejących tynków i wykonanie nowych tynków wewnętrznych 3) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej 4) Montaż maty wejściowej – wycieraczki zagłębionej w bruku przed wejściem głównym. 5) Przebudowa układu pomieszczeń parteru 6) Przebudowa układu pomieszczeń poddasza 7) Remont dachu, w tym wykonanie nowej więźby drewnianej, wykonanie nowego pokrycia z wykończeniem z blachy płaskiej na rąbek stojący 8) Wykonanie 4 nowych okien połaciowych w dachu 9) Remont kominów murowanych 10) Wykonanie nowych fragmentów stropu międzykondygnacyjnego, w tym w narożniku budynku pomiędzy skrzydłem zachodnim i północnym oraz w południowej części skrzydła zachodniego 11) Wykonanie niezbędnych przemurowań w miejscu występowania pęknięć w ścianach murowanych (zgodnie z załączoną Ekspertyzą stanu technicznego) 12) Remont elewacji – w zakresie jak poniżej: 1. Demontaż rynien, rur spustowych i parapetów 2. Remont i naprawa tynków zewnętrznych: 3. Demontaż istniejącej instalacji odgromowej 4. Remont kominów, w tym części murowanych w technologii jak powyżej dla elewacji i remont przekrycia kominów (pokrycie jak projektowane pokrycie dachu głównego tj. z blachy cynkowo – tytanowej patynowanej gr. 0,6mm na podwójny rąbek stojący) 5. Wykonanie nowych parapetów zewnętrznych z blachy cynkowo – tytanowej patynowanej gr. 0,6mm 6. Wykonanie nowych rynien i rur spustowych do istniejących żeliwnych pionów (należy rozważyć renowację istniejących pionów żeliwnych lub ich odtworzenie) 7. Wymiana wszystkich progów z szarego lastriko w drzwiach wejściowych na nowe wykonane z granitu w kolorze szarym, płomieniowanego gr. 4cm lub z nowego lastriko barwionego w masie na kolor jasno szary ; Wyposażenie meblowe Wykonanie nowych instalacji wewnętrznych: wod-kan, co, elektrycznych, słaboprądowych Zakres prac dla stróżówki przewiduje: 1. Remont ściany szczytowej 2. Restauracja i konserwacja tynków zewnętrznych , zszycie pęknięć ścian 3. Wymiana okien z odtworzeniem rysunku i podziałów i odtworzeniem drewnianych podokienników. 4. Wymiana z odtworzeniem drzwi wejściowych, konserwacja drzwi poddasza. 5. Wykonanie izolacji ścian fundamentowych 6. Remont schodów zewnętrznych 7. Wykonanie izolacji poziomej ścian metodą iniekcji 8. Skucie i wykonanie nowych tynków wewnętrznych 9. Wykonanie nowych posadzek 10. Wykonanie prac związanych z termomodernizacją obiektu 11. Montaż ścianek działowych oraz ściany działowej szklanej z drzwiami przesuwnymi 12. Prace wykończeniowe wewnętrzne 13. Wykonanie nowych instalacji wod-kan, co, elektrycznych, słaboprądowych, inst. odgromowej Wykonanie remontu muru granicznego III.1 Całość prac została określona w kosztorysach nakładczych załącznik nr 11 w dokumentacji Projektowej stanowiącą Załącznik nr 12 oraz Projekcie umowy - stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. UWAGA NR 1 1. Inwestor rezygnuje z dostawy i montażu dźwigu towarowego w budynku stróżówki uwzględnionego w dokumentacji projektowej. 2. W ramach wcześniej zrealizowanego etapu I robót w budynku stróżówki wykonano: a) remont dachu wraz z remontem kominów ponad dach, wymianą pokrycia dachowego (zawarte w dokumentacji, pominięte w kosztorysach nakładczych), b)prace remontowo- konserwatorskie konstrukcji więźby dachowej (zawarte w dokumentacji, pominięte w kosztorysach nakładczych). III.1.1 Wskazane w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę są jedynie rozwiązaniami przykładowymi wyznaczającymi standard zastosowanych materiałów, urządzeń, systemów i technologii. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym a w przypadku każdorazowego wskazania przyjąć należy, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy ,,lub równoważne”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214400-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania musi wnieść wadium w wysokości: 40 000,00 ( czterdzieści tysięcy złotych 00/100gr ), Wpłacona przez wykonawcę kwota wadium powinna również uwzględniać ewentualne koszty związane z prowizją bankową za przelew kwoty wadium na konto wskazane przez zamawiającego. Wadium należy wnieść najpóźniej do dnia ostatecznego terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Z treści gwarancji winno wynikać nieodwołalne i bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art.46 ust. 4a i 5 Ustawy. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy. Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu, winno być w formie oryginału złożone (oddzielnie od oferty) zamkniętej kopercie z dopiskiem – wadium do postępowania przetargowego nr 17/DIR/UŁ/2018 w Dziale Inwestycji i Remontów, ul. Narutowicza 68 , 90-136 Łódź, w godzinach pracy. Prosimy nie załączać oryginału wadium lub poręczenia do oferty. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego a oryginał dowodu przelewu załączyć do składanej oferty. Wadium należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:, nr konta mBank 86 1140 1108 0000 5867 7100 2001 z adnotacją - wadium do postępowania – 17/DIR/UŁ/2018. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnienia postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, który w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę uznanej jako najkorzystniejszej. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 17.8 SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku banko¬wego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. UWAGA: 1. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. 2. Wadium wniesione w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 3. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie wniósł wadium lub wniósł wadium w sposób nieprawidłowy. 4. W przypadku przedłużenia okresu związania ofertą, zgoda wykonawcy na jego przedłużenie jest dopuszczalna tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo jeżeli nie jest to możliwe z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. 5. W pozostałych przypadkach mają zastosowanie przepisy dotyczące wadium wynikające z ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od postawienia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, zgodnie z art. 29 ust. 3a Ustawy, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w trakcie realizacji zamówienia, tj. wszystkie czynności związane z realizacją całego zakresu prac objętego umową ujęte w Załączniku nr 7 do SIWZ. Zamawiający wymaga od Wykonawcy przedstawienia po podpisaniu Umowy, nie później niż w dniu rozpoczęcia wykonywania robót budowlanych, dokumentu pn. „Wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia" oraz udokumentowania formy zatrudnienia przedstawiając: a)oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy lub b)poświadczonej za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopi umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; lub c)zaświadczenia właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; lub d)poświadczonej za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopi dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowanej w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Wykonawca będzie składał u Zamawiającego przez cały okres obowiązywania Umowy miesięczne sprawozdania dotyczące sposobu zatrudniania osób realizujących zamówienie zadeklarowanych przez niego w „Wykazie osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia". Miesięczne sprawozdania powinny być dostarczone Zamawiającemu w terminie do 7 dnia następnego miesiąca kalendarzowego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli sposobu zatrudnienia osób wskazanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia będącego przedmiotem Umowy. Kontrola może być przeprowadzana bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. Wykonawca może dokonać zmiany deklarowanych osób. W przypadku zmiany osób Wykonawca uaktualnia wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia oraz udokumentuje ich zatrudnienie na podstawie umowy o prace w sposób opisany w pkt. IV.9. Obowiązek ten Wykonawca realizuje w terminie 5 dni roboczych od dokonania przedmiotowej zmiany. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach