Centrum Nauki Kopernik ogłasza przetarg
- Adres: 00-390 Warszawa, ul. Wybrzeże Kościuszkowskie
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 596 41 11 , fax. 22 596 41 13
- Data zamieszczenia: 2019-04-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Nauki Kopernik
ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 20
00-390 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 596 41 11, fax. 22 596 41 13
REGON: 14060331300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopernik.org.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja Kultury wpisana do RIK
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prace budowlane polegające na wymianie oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego w budynku CNK - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wymiana oraz modernizacja w budynku A i B na poziomie -1, poziomie +1 oraz w pomieszczeniach tak zwanej Nogi która stanowi podporę w części A budynku CNK na poziomie +1, 0, -1 istniejącego oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego produkcji ES-System na nowe w pełni kompatybilne z zainstalowanym w roku 2016 oraz 2018 w obiekcie CNK systemem monitoringu oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego wraz z oprawami ewakuacyjnych firmy Hybryd, który zastąpił część opraw firmy ES System w budynku CNK. System firmy Hybryd obecnie składa się 72 opraw ewakuacyjnych kierunkowych oraz 210 opraw awaryjnych w technologii LED. Stacja monitorowania opraw oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego produkcji Hybryd jest oparta na jednostce centralnej Centrala PC-3 (komputer wraz licencjonowanym oprogramowaniem). Jednostka centralna PC-3 zamontowana jest w pomieszczeniu ochrony natomiast 72 oprawy kierunkowe firmy Hybryd są zamontowane na parterze w części A i B, antresoli oraz piętrze budynku B CNK, 210 opraw awaryjnych firmy Hybryd są zamontowane na parterze w części A i B oraz na antresoli. Zadaniem wykonawcy będzie zaprojektowanie procesu wymiany dla obszarów tak aby zakończyć w 100% wymianę i modernizację w budynku głównym CNK. W zakres prac obejmuje uzgodnienia z rzeczoznawcami branżowymi w tym z rzeczoznawcą w zakresie ochrony przeciwpożarowej oraz aktualizacja podkładów architektonicznych na potrzeby projektowe oraz wizualizacji stacji monitorowania. Wykonanie oświetlenia ewakuacyjnego oraz awaryjnego zgodnego z aktualnie obowiązującymi uregulowaniami prawnymi. Prace mogą być prowadzone w niedzielę od godziny 20.00 do wtorku do godziny 8.00 oraz w pozostałe dni tygodnia od godziny 20.00 do godziny 8.00. Prace od wtorku do niedzieli w godzinach 8.00 – 20.00 mogą być wykonywane tylko w pomieszczeniach nieudostępnionych dla zwiedzających oraz wynajmowanych w celach komercyjnych (centrum konferencyjne itp.). Ponadto Zamawiający zastrzega prawo do nieudostępnienia danego pomieszczenia ze względu na trwające w CNK nieprzewidziane wydarzenia. O potrzebie zmiany terminu wykonywania prac w danym pomieszczeniu Zamawiający poinformuje Wykonawcę przynajmniej na 2 dni przed planowanymi pracami. Zmiana terminu udostępnienia pomieszczenia z powyższego powodu skutkować będzie każdorazowo wydłużeniem terminu realizacji robót z uwagi na niemożność ich podjęcia przez Wykonawcę z winy Zamawiającego. Harmonogram prac i zastosowane rozwiązania muszą uwzględniać konieczność zachowania ciągłości działania wymaganego prawem oświetlenia awaryjnego ppoż. w czasie godzin otwarcia CNK dla zwiedzających. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 6 000,00 zł (słownie złotych: sześć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: SWIFT: ALBPPLPW , IBAN: PL 71 2490 0005 0000 4600 4363 5859 (w tytule przelewu należy wpisać nazwę lub nr postępowania co umożliwi identyfikację wpłaty) b) poręczeniach bankowych; c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 poz. 359 ze zm. ). 3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium. 4. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium. 5. Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu - dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba, że co innego wynika z przepisów prawa. 6. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 15.2.a) IDW rachunek bankowy Zamawiającego, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 7. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. 8. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 p.z.p. 9. Zamawiający zatrzyma wadium w sytuacji wystąpienia ustawowych podstaw do jego zatrzymania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja Oczyszczalni Ścieków w Cegłowie.
Dodano: 2024-05-06 - Budowa centrum integracyjnego we Władysławowie
Dodano: 2024-05-06 - Termomodernizacja budynku dydaktycznego i łącznika Szkoły Podstawowej nr 17 w Płocku przy ul. Miodowej 18 wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej o mocy ~30 kWp ...
Dodano: 2024-05-02 - Budowa ogrodu jordanowskiego wraz ze skwerem otaczającym przy ul. Cyraneczki w Józefosławiu, na działkach nr ew. 18/44, 18/45, 18/47 oraz 18/40 obręb Józefosław
Dodano: 2024-05-02 - Budowa I etapu zespołu kolumbariów w centralnej części Cmentarza Komunalnego Południowego w m. Antoninów Gmina Piaseczno
Dodano: 2024-05-02 - Remont pustostanów lokali mieszkalnych w zasobach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy, (3 pustostany- III części).
Dodano: 2024-05-02 - Letnie utrzymanie dróg gminnych w roku 2024
Dodano: 2024-05-01 - Budowa i przebudowa sieci dróg na terenie Miasta i Gminy Pilawa – Etap II
Dodano: 2024-04-30 - Remont schodów przed wejściem głównym i wejściem C do Urzędu Dzielnicy Białołęka znajdującego się przy ul. Modlińskiej 197 w Warszawie.
Dodano: 2024-04-30 - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach projektu budżetu obywatelskiego pn. „Miasteczko ruchu drogowego”
Dodano: 2024-04-30