Przetargi.pl
„Prace budowlane (POK 1 i POK 5) – 2 części”

Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o. w imieniu i na rzecz którego działa Zespół Zarządców Nieruchomości Sp. z o.o. Oddział Poznań ogłasza przetarg

  • Adres: 60-846 Poznań, ul. Strzelecka
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 6714005 , fax. 61 8470930
  • Data zamieszczenia: 2016-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o. w imieniu i na rzecz którego działa Zespół Zarządców Nieruchomości Sp. z o.o. Oddział Poznań
    ul. Strzelecka 49
    60-846 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 6714005, fax. 61 8470930
    REGON: 1581306500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Prace budowlane (POK 1 i POK 5) – 2 części”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem niniejszego zamówienia są prace budowlane wykonywane zgodnie z zakresem prac określonym w dokumentacji technicznej, w wyznaczonych budynkach komunalnych zarządzanych przez Zespół Zarządców Nieruchomości Sp. z o.o. Oddział Poznań, Punkt Obsługi Klientów Nr 1 oraz 5(część I, II ). 2.Zamówienie zostało podzielone na 2 części: 2.1.Część I – Wykonanie prac remontowych klatki schodowej w budynku przy ulicy Wawrzyniaka 38 w Poznaniu, administrowanym przez Punkt Obsługi Klientów Nr 1 (POK1), ul. Dąbrowskiego 81/85. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zakresem robót dla części I określa załączona do SIWZ dokumentacja techniczna - (załączniki nr 6 - 7 do SIWZ) składająca się z: Kosztorysu ślepego część I - (załącznik nr 6 do SIWZ); STWiORB część I - (załącznik nr 7 do SIWZ). 2.2.Część II –Wymiana drzwi drewnianych zewnętrznych w budynku przy ulicy Hetmańskiej 2A w Poznaniu, administrowanym przez Punkt Obsługi Klientów Nr 5 (POK5). ul. Sielska 10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zakresem robót dla części II określa załączona do SIWZ dokumentacja techniczna (załącznik nr 8-9 do SIWZ) składająca się z: Kosztorysu ślepego - część II - (załącznik nr 8 do SIWZ); STWiORB - część II– (załącznik nr 9 do SIWZ); 3.Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie ze współczesną wiedzą techniczną,obowiązującymi w tym zakresie przepisami, a w szczególności ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.), normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy. 4.W przypadku pojawienia się nazw własnych materiałów należy przyjąć, iż są to przykładowe materiałyi mają za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. 5.Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem, że oferowane produkty posiadają parametry techniczne i jakościowe co najmniej takie same jak produkty podane za pomocą nazw producenta w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia. Ofertą równoważną jest przedmiot o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia. Zamawiający informuje, iż w razie gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się znaki towarowe, za ofertę równoważną uznaje się ofertę spełniającą parametry indywidualnie wskazanego asortymentu określonego przez jego producenta. 6.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. 7.Wywóz gruzu i odpadów z placu budowy nastąpi przez Wykonawcę, zgodnie z przepisami: 7.1.Ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2013 r. poz.21) 7.2.Ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996 r. (Dz. U. z 20 listopada 1996 r. z późniejszymi zmianami) 7.3.Uchwały Nr L/780/VI/2013 Rady Miasta Poznania z dnia 21.05.2013 r. w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Poznania (Dziennik Urzędowy Województwa Wielkopolskiego z dnia 11 czerwca 2013 r., poz. 3931). 7.4.Uchwały Nr VI/302013 Zgromadzenia Związku Międzygminnego z dnia 12 marca 2013 r. w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi na obszarze gmin wchodzących w skład Związku Międzygminnego –Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej. 8.Zamawiający wymaga aby na prace wyszczególnione w części I niniejszego postępowania stanowiące przedmiot zamówienia Wykonawca udzielił przynajmniej 24 miesięcznej gwarancji, licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego prac. 9.Zamawiający wymaga aby na prace wyszczególnione w części II niniejszego postępowania stanowiące przedmiot zamówienia Wykonawca udzielił przynajmniej 36 miesięcznej gwarancji, licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego prac. 10.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. 11.Wspólny Słownik Zamówień CPV: 45000000-7, CPV: 45453000-7,CPV: 45421000-4 12.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na poszczególne części zamówienia. 12.1.W przypadku złożenia przez Wykonawcę oferty na więcej niż jedną część zamówienia, każda z części w toku postępowania przetargowego oceniana będzie odrębnie. 12.2.Przedmiot zamówienia został podzielony na II części: Część I – Prace budowlane w wyznaczonej nieruchomości w Poznaniu, administrowanej przez POK1. Część II – Prace budowlane w wyznaczonej nieruchomości w Poznaniu, administrowanej przez POK5 . 13.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 14.Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7. 15.Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę prac związanych z realizacją zamówienia. 16.Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: 16.1.Dla części I zamówienia – 1 osoba wykonująca czynności niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem; 16.2.Dla części II zamówienia – 1 osoba wykonująca czynności niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia na rzecz pracodawcy pod jego kierownictwem w charakterze montażysty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach