Przetargi.pl
Prace budowlane i konserwatorskie przy zabytku – ruinach zamku rycerskiego w Szubinie

Gmina Szubin ogłasza przetarg

  • Adres: 89-200 Szubin, ul. Kcyńska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 910 700 , fax. 52 384 80 71
  • Data zamieszczenia: 2020-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szubin
    ul. Kcyńska 12
    89-200 Szubin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 910 700, fax. 52 384 80 71
    REGON: 92350910000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szubin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prace budowlane i konserwatorskie przy zabytku – ruinach zamku rycerskiego w Szubinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wszystkich robót, które określa dokumentacja projektowa w zakresie „Prace budowlane i konserwatorskie przy zabytku – ruinach zamku rycerskiego w Szubinie” opracowana przez Biuro Projektowe X-BUD z siedzibą w Toruniu tj. projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, dokumentacja badań konserwatorskich, Istotne postanowienia umowy oraz decyzja Starosty Nakielskiego o pozwoleniu na budowę nr 735 z dnia 17.11.2017 r. i decyzja Kujawsko – Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr 225/2017 z dnia 18.10.2017 r. 2. Zakres realizacji zadania obejmuje prace określone w dokumentacji projektowej, w Istotnych postanowieniach umowy i zgodnie z SIWZ 3. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia pod nadzorem archeologa, który będzie wykonywał prace badawcze oraz pełnił nadzór archeologiczny nad inwestycją z ramienia zamawiającego. 4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych tylko w zakresie określonym w dokumentacji projektowej i zgodnie z SIWZ. 5. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w SIWZ i Istotnych postanowieniach umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212354-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia Wadium w kwocie 20.000 PLN zgodnie z zapisami SIWZ
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez wykonawcę 2) Pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia wykonawcy (realne i rzeczywiste wykazanie, że będzie tym potencjałem dysponował) niezbędnych zasobów tych podmiotów w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, 3) Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy (z wyjątkiem innych dokumentów składanych na wezwanie tj. KRS, CEiDG), a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik lub w przypadku wykonawców występujących wspólnie – także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. 4) Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty, przed otwarciem ofert. 5) WYKONAWCA BEZ WEZWANIA ZAMAWIAJĄCEGO w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. (informacji z otwarcia ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - Załącznik do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach